WOW waaaaaaaaaaaaaaaaaah mars! wat super! en vooral top dat je het aandurft! @ iedereen excuses dat ik er weinig ben maar t is hier even chaotisch en de kleine in die 8 maand sprong.... wat een hel is dat zeg
ja die sprongetjes zijn niet leuk he... hoe ouder hoe lastiger vond ik het. (sorry voor de ontmoediging). Maar het is wel steeds leuker als ze uit de sprong komen, je ziet ze gewoon met sprongen vooruit gaan
@ He! Mars, voor een brusje. COOL! Ik ben geduldig aan het wachten tot ik manlief misschien over kan halen. Hij wil nl geen 2e... BAAL! @ Onoverzichtelijk... ah. Ik zou denken ik mis nu een hoop mensen om gezellig mee te kletsen.... enzow... ik vind het wel jammer @ Sprongetjes, hou op! schei uit! Dat kind hier begint d'r eigen willetje te ontwikkelen. hihi Gaat wat worden hier. hihi succes er mee!
oh?! haha wij letten neit op standjes maar we doen go with the flow *wiebelt wenkbrauwen* veel vakantie plezier!!
heb alles al geprobeerd... pakjes, beker, spuitje, fles, tuitbeker hij doet het gewoon echt niet en zolang zijn ouders er niks aan doen zal het niet verbeteren....
nee daar heb je grote gelijk in maar ik ken ook wel peuters die dit ook weigerden, de ouders ook radeloos maar niks hielp en je wilt graag dat ze genoeg vocht binnen krijgen ook
Vriendlief ligt al lekker te slapen. Hij hoeft nu het hele weekend niet te werken, dus dat is op zich wel lekker! Lekker een weekendje samen.. Hoop dat hij snel beter is.. Ik zet nu mijn alarm en ga ook lekker mijn bedje in! Slaap lekker meiden. &dank je voor je knuffel parrrrrr!
owww bloemmmm wat erg van je vriend...wens hem maar alle beterschap toe..en lief voor hem zijn he? krijg je misschien ook veel liefde terug....... Als het goed is moet ik zondag ongeveer een beetje posi ovutest krijgen als ik weer een 29 dgn cyclus heb, ben benieuwd! Ga nu maar weer een werken...pfff GEEN ZIN!!!!!!!!!!!!!! Dikke knuffel voor jullie allemaal en see ya!
Goedemorgen, Ik voel me vadaag tot nu toe weer een stuk beter dan gister!!!! Het bloeden is bijna weg , buikpijn ook best wel, heb alleen rommelende darmen. Ik lees zo terug, Liefs Janis
Goeiemorgen allemaal!!! ik ga met me meisje richting de tram en dan de trein en dan met de metro lekker samen een weekendje naar me vriendin! fijne dag allemaal!!!
goeiemorgen iedereen @ bloemmm wat vervelend zeg... dat was idd wel even schrikken. dat worden slapelose nachten zo te horen elke 2 uur wakker worden. moest er niet aan denken. dikke knuffel @ liane heel veel plezier en kalm aan @ hier straks werken zo geen zin volgens de calculator heb ik vandaag de innesteling... zo aan me tieten te merken word het weer een ongi doe onwijs zeer op bepaalde momenten...
Hallo! Daar ben ik weer! Heb de afgelopen dagen wel wat met mn telefoon bijgelezen (omdat ik door de pc echt dizzy werd) maar kon niet reageren want telefoon doet stom dan... Hoe is het hier? Zag dat tante... ,euhh mama mars nu!, ook weer bijna mee gaat doen voor een brusje.. gaaf! En dondersteen: doe je best he met overhalen, is toch veel gezelliger, meer dan 1 kindje! Bloem: hoe is het vannacht gegaan met je mannetje? Hoop dat ie snel opknapt, beterschap! Marry: fijne vakantie! Liane: veel plezier bij je vriendin! Uhh uhh uhh ik moet nog ff inkomen hoor Oja nog ff vertellen hoe het hier gaat... Al een stuk beter! Nu 2 dagen van de tramadol af en voel me weer een stuk helderder. Gistermidag wel nog een paar uur extra geslapen dus ik luister goed naar mn lichaam Wondjes genezen goed, zijn wel af en toe nog behoorlijk pijnlijk. Buik is ook nog wat opgezet en hard en gevoelig. En ik bloed ook nog licht maar dat hoort er allemaal bij denk ik.. Vanmiddag weer werken! Maar ik word netjes opgehaald en thuisgebracht zodat ik niet hoef te fietsen (kan ook echt nog niet..zolang ik nog niet kan hoesten, kan ik ook echt niet fietsen!)
Auwiedepauwie! Wens hem maar veel beterschap! Jullie hebben wel nog een kans dus deze maand dat het raak is??? Hope so!