NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    WOW waaaaaaaaaaaaaaaaaah mars! wat super! en vooral top dat je het aandurft!

@ iedereen excuses dat ik er weinig ben maar t is hier even chaotisch en de kleine in die 8 maand sprong.... wat een hel is dat zeg :(

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ja die sprongetjes zijn niet leuk he... hoe ouder hoe lastiger vond ik het. (sorry voor de ontmoediging).
    Maar het is wel steeds leuker als ze uit de sprong komen, je ziet ze gewoon met sprongen vooruit gaan :D

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ He! Mars, voor een brusje. COOL! Ik ben geduldig aan het wachten tot ik manlief misschien over kan halen. Hij wil nl geen 2e... BAAL!

@ Onoverzichtelijk... ah. Ik zou denken ik mis nu een hoop mensen om gezellig mee te kletsen.... enzow... ik vind het wel jammer

@ Sprongetjes, hou op! schei uit! Dat kind hier begint d'r eigen willetje te ontwikkelen. hihi ;):D Gaat wat worden hier. hihi succes er mee!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmm heb je een tuit beker of nog beter een beker met ingebouwde rietje geprobeerd?

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh?! haha wij letten neit op standjes maar we doen go with the flow *wiebelt wenkbrauwen* :D

veel vakantie plezier!!

6. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    heb alles al geprobeerd... pakjes, beker, spuitje, fles, tuitbeker hij doet het gewoon echt niet en zolang zijn ouders er niks aan doen zal het niet verbeteren....

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Ik ga lekker slapen, slaaplekker allemaal!!! :D

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ sjit zeg!! kan mij jouw schrik goed voorstellen! KNUFFS!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    awww wat een lieve schat!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee daar heb je grote gelijk in :( maar ik ken ook wel peuters die dit ook weigerden, de ouders ook radeloos maar niks hielp :( en je wilt graag dat ze genoeg vocht binnen krijgen ook :(

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vriendlief ligt al lekker te slapen. Hij hoeft nu het hele weekend niet te werken, dus dat is op zich wel lekker! Lekker een weekendje samen.. Hoop dat hij snel beter is.. Ik zet nu mijn alarm en ga ook lekker mijn bedje in! Slaap lekker meiden.

&dank je voor je knuffel parrrrrr! :D

12. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

owww bloemmmm wat erg van je vriend...wens hem maar alle beterschap toe..en lief voor hem zijn he? ;) krijg je misschien ook veel liefde terug.......:D

Als het goed is moet ik zondag ongeveer een beetje posi ovutest krijgen als ik weer een 29 dgn cyclus heb, ben benieuwd!

Ga nu maar weer een werken...pfff GEEN ZIN!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal en see ya!

13. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen,

Ik voel me vadaag tot nu toe weer een stuk beter dan gister!!!!
    Het bloeden is bijna weg :), buikpijn ook best wel, heb alleen rommelende darmen.
    Ik lees zo terug,

Liefs Janis

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!!!

ik ga met me meisje richting de tram en dan de trein en dan met de metro :D lekker samen een weekendje naar me vriendin!

fijne dag allemaal!!! :D

15. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

goeiemorgen iedereen

@ bloemmm wat vervelend zeg... dat was idd wel even schrikken. dat worden slapelose nachten zo te horen elke 2 uur wakker worden. moest er niet aan denken.
    dikke knuffel

@ liane heel veel plezier en kalm aan

@ hier straks werken zo geen zin ;) volgens de calculator heb ik vandaag de innesteling... zo aan me tieten te merken word het weer een ongi doe onwijs zeer op bepaalde momenten...

16. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

goed om te horen. las dat je een hsg had gehad? lijkt me geen leuke ervaring pffff

doe kalm aan!!!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hallo! Daar ben ik weer!
    Heb de afgelopen dagen wel wat met mn telefoon bijgelezen (omdat ik door de pc echt dizzy werd) maar kon niet reageren want telefoon doet stom dan...
    Hoe is het hier?
    Zag dat tante... ,euhh mama mars nu!, ook weer bijna mee gaat doen voor een brusje.. gaaf!
    En dondersteen: doe je best he met overhalen, is toch veel gezelliger, meer dan 1 kindje! :D

Bloem: hoe is het vannacht gegaan met je mannetje? Hoop dat ie snel opknapt, beterschap!

Marry: fijne vakantie!

Liane: veel plezier bij je vriendin!

Uhh uhh uhh ik moet nog ff inkomen hoor ;)

Oja nog ff vertellen hoe het hier gaat...
    Al een stuk beter! Nu 2 dagen van de tramadol af en voel me weer een stuk helderder. Gistermidag wel nog een paar uur extra geslapen dus ik luister goed naar mn lichaam ;)
    Wondjes genezen goed, zijn wel af en toe nog behoorlijk pijnlijk.
    Buik is ook nog wat opgezet en hard en gevoelig. En ik bloed ook nog licht maar dat hoort er allemaal bij denk ik..
    Vanmiddag weer werken! Maar ik word netjes opgehaald en thuisgebracht zodat ik niet hoef te fietsen (kan ook echt nog niet..zolang ik nog niet kan hoesten, kan ik ook echt niet fietsen!)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meis, goed dat het weer beter gaat! Klusserdeklus dus!!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wanneer krijg je de uitslag?
    En hoe gaat het nu met je?
    Eitje al geweest?

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Auwiedepauwie!
    Wens hem maar veel beterschap!
    Jullie hebben wel nog een kans dus deze maand dat het raak is??? Hope so!

Deel Deze Pagina