Heey meis, ik ben blij dat je er weer bent!!!!! We gaan goed aan de klus, straks weer ff een ovutestje doen en dan die of i postitief is. Ben echt wel opgelucht dat het bloeden over is!!!!
*Heitje schuifelt richting Antares en geeft haar een aai over haar bolletje en daarna een hele dikke warme knuffel*
Dank je wel, Ja ik geloof inderdaad dat er wel weer een kans is dat het raak is. Ben al wel weer duizelig en heb af en toe wat last van mijn tanden, (had ik de vorige keer ook) en ik heb ineens pigment vlekken. Blij dat jij je ook weer beter voelt. Raar spul is dat he Tramadol.... Hoop dat het snel allemaal weer geheeld is en goed zit. Liefs
Oh dat klinkt goed dus! Ja Tramadol...heb het geloof ik 1.5 jaar geslikt voor mn rugafwijking..was er toen helemaal aan gewend en leefde eigenlijk altijd in een waas..mocht niet autorijden, niet drinken niks....geen leuke tijd was het... maar..het verlichtte wel mn rugpijn en dat was op dat moment erg belangrijk! Dus deze 2 dagen Tramadol stelden weinig voor eigenlijk Kon het hebben
Dat je dat spul zolang hebt kunnen slikken zeg. Ik heb het 1 week gebruikt, maar ik werd er zooo slecht van dat ik er snel mee gestopt ben omdat de pijn ook niet weg ging. Had een zenuw bekneld zitten in mijn rug. Soort hernia. Ja als je het dan inderdaad 2 dagen maar hebt hoeven slikken dan viel het wel mee..... Hoop inderdaad dat het weer raak is, maar ja je kan er geen pijl op trekken totdat je het beruchte staafje met de 2 strepen in je hand hebt. En dan nog niet altijd...... Liefs
Thuis is het weer rustig inmiddels. Dinsdag enkel kapot. Woensdag avond naar de ehbo om gips eraf te halen want hij had verschrikkelijke pijn gister weer naar de gipskamer om er kunststof gips omheen te doen en vannacht paar keer wakker geweest omdat hij veel pijn had. Hmm, hoop dat het snel beter wordt...... Hier verder weinig nieuws. Het is weer wachten op het streepje of het niet streepje.... Ben al wel weer duizelig en heb last van mijn tanden, ook heb ik ineens een pigment vlek op mijn voorhoofd en aan de zijkant van mijn neus..... Wie weet. @Bloemmm we hebben wel zielige mannen he... Hoe is het met die van jou nu na de eerste nacht? Zal wel flinke hoofdpijn hebben.... @ de rest heb jullie wel gelezen, maar kan niet echt reageren. Zit op mijn werk. Ga er vanavond weer eens voor zitten. Dan zal ik iedereen even persoonlijk antwoorden. Liefs
zo dan wat kletsen jullie lekker veel zeg, niet bij te houden!!! mijn ei nog niet gespot trouwens, misschien morgen dus vanavond manlief eens verleiden
Goedemorgen dames! Heitje, fijn je hier weer te zien! Blij om te lezen dat het weer wat beter met je gaat! Ik heb de rest wel snel snel even gelezen maar we gaan over een uur op weg naar Duitsland dus even niet zoveel tijd om te reageren. Zo nog even een ovu-testje doen, gisteren was hij al behoorlijk donker dus ik denk dat het of gisteren is geweest of vandaag. Vanavond weer goed klussen! Iedereen hier die nog aan de klus moet: heel erg veel succes! Als ik terugkom (6 augustus) zullen sommigen van jullie al aan het testen zijn (ik zelf ook, is als het goed is mijn NOD bij een cyclus van 26 dagen) dus spannendddddd!!! Dag meisjes, tot over twee weken!!! *zwaait* 8)
*zwaait terug* Geniet ervan en kom terug met een lekker kleurtje en een dikke vette roze streep..... Liefs