Jeeemig! Gaat het alweer wat beter met hem! Dat is echt wel schrikken als er bloed uit zn hoofd komt. pfff... Wens m maar beterschap!!
Topper!!! Wat is tramadol (oid)?? Pijnstiller? dan vraag ik me af waarom ik dat niet hebt gekregen.. Bloeden komt indd van de HSG onder narcose.. Houd met de tijd op kan even duren (dag of 8) .. Meid nu op naar Beeb1 ... Ik was binnen 3 maand zwanger.. Ik duim duim duim..
Sprokkel: jep hier alles ok! (Net wel een lastige klant die van alles wilde zien dus ik moest bukken om dingen te pakken, auwie die spijkerrok zit toch nog niet zo lekker om mn buik...snik) Mars: Tramadol is familie van meneer Morfine, het is een morfine-opiaat. Dank je voor het duimen! Ik zou het geweldig vinden als het in onze vakantie raak is!! (we gaan van 22aug-6sept weg)
Heitje wat fijn dat je weer terug bent! Hier gaat alles goed hoor, hij heeft alleen last en wordt duizelig als ie te lang staat. Als hij zit of ligt gaat het gewoon goed.. Heb lekker dvd'tjes gehuurd. We liggen lekker op de bank films te kijken! Ook gezellig Dank jullie wel allemaal voor de beterschap wensen meiden!
Vannacht was het trouwens wel echt vervelend om de 2uur wakker worden. Elke keer zat ik hem vragen te stellen en hij heel droog: "Ja ja lief ik leef gewoon, niets aan de hand tot over 2uur." Hahahahaha Ik ga er nu vandoor meiden! Kom vanavond nog wel even kijken! Doei doeiiii.
Dan gaat het de goede kant op, als ie alweer grapjes kan maken.. Sterkte met de patiënt! Heitje! Goed dat je er weer bent. Fijn dat je je alweer wat beter voelt, hopelijk niet te veel "lastige" klanten vandaag Mag ik vragen hoe het nu precies zit met je eileiders? Zijn ze nu allebei goed open, of alleen de rechter goed en de linker niet? Dat heb ik niet helemaal begrepen.. @all, hier blij, eitje is geweest, positieve ovu-test gehad (was een beetje bang na verhalen van Musty over sensitest) en geklust die avond, dus nu op het wachtbankje.. gisteren lekker wezen stappen (4-daagse) alsof het de laatste keer alcohol drinken in 9 maanden ging worden, dus laat die dubbele streep maar komen over 2 weekjes
Ik denk dat ik hier mijn kansen wel weer gehad heb voor deze cyclus, ben benieuwd. tot 3 augustus is het afwachten geblazen... @Bloemmm sterkte met je vriend.
T viel gelukkig mee met de klanten...(voor het eerst hoopte ik dat er niemand zou komen, haha) Volgens de gyn die me heeft geopereerd zijn mijn beide eileiders open! 9 augustus moeten we terugkomen voor een gesprek en dan ga ik wel vragen hoe het komt dat ze eerst mijn linker eileider al helemaal opgeven omdat ie dicht zit en dat de rechter eileider ook niet goed is, en dat dan tijdens zo'n operatie blijkt dat er niks aan de hand is! Tijdens de operatie werd alleen een kleine cyste gevonden die onschuldig is en niet in de weg zit, en wat lichte endometriose maar ook niet ernstig. De blauwe vloeistof die ingespoten is, kwam er bij beide eileiders aan de andere kant ook weer uit Misschien is er toch met de HSG iets open gegaan...al was het na die grote druk met de vloeistof op de foto niet te zien... Maar voor mn gevoel zijn mn kansen nu wel verhoogd..ik krijg niet voor niets na 1.5 jaar ineens 4 licht posi testen!
Als je er zelf een goed gevoel bij hebt, dat telt ook al heel veel he. Vind het wel vreemd dat er zo tegenstrijdig gepraat wordt, goed dat je daar uitleg over wilt weten... laten we hopen dat er gauw 2 streepjes te zien zijn he!!!!
hoipipeloi!!! hoe is het hier?.. ben net weer terug van een weekje internetloos vakantie...hahah we hadden een dongel, maar die was zoooo traag dat ik het na één berichtje wel gezien had.. hoe is het hier? iemand een update? liefs mij
He Ingef, leuk dat je terug bent! Hoe was je vakantie (behalve de trage dongel)? Update: * Heitje is aan de beterende hand en heeft goed nieuws gehad. Wil ze je vast graag zelf vertellen.. * Manlief/vriendlief van Bloemmm en Lindanna zitten in de lappenmand. * Lydia heeft uiteindelijk toch nog het kwakkie van Ferdy ingeleverd en is nu lekker op vakantie * Mijn eitje is geweest op dag 33 (jippie), dus ik zit weer op het wachtbankje! Dat is vast niet volledig.. maar het is een begin, toch?
Goedenavond allemaal, na een tijdje weggeweest te zijn van het forum, gaan we het toch nog maar een keer proberen. Vorige maand niet echt geklust dus vandaar door naar augustus. mijn NOD staat nu op 15 augustus Succes allen deze maand, hopen dat er veel roze mag komen groetjes, Lisa01
hahaha..thanx jessie!! en fijn dat je ei eindelijk weer geweest is meis... wat een geduld moet je toch hebben he?... hopelijk is het de laatste keer op de wachtbank!! oe...heitje...de operatie...ben zo benieuwd!!! liefs!
Hey Ladies... @ Heitje wat fijn dat je je weer beter voelt @ Janis ook super dat jij je weer wat beter voelt Hier nog geen EI gespot gezien de OVUTEST...ook niet licht helemaal OMO wit... Als ik 29 dagen aanhoud, dan zou ik ongeveer 28 juli mijn EI hebben weten jullie dan wanneer ik een licht streepje kan verwachten op mijn test???? dikke knuf ps : heb vanmiddag nog ff wat leuk ondergoed ingeslagen bij de Hunkemoller dus ik ben er klaar voor