bij mijn schoonzusje helaas niet raak. zou ook te mooi om waar te zijn geweest..... we duimen door. verrassingsfeestje in de soep gelopen. vriend had zich verpraat en vervolgens was er ruzie tussen hem en "organisatrice" over dat ze geen feest willen. gevolg: feestje is doorgegaan maar zij waren er als eerste.... verrassing voor de mensen die kwamen om hen te verrassing. Dan sta je toch voor paal als bruidspaar zijnde of niet.... Pfff vraag me af in elke wereld die leven zeg. ik zou blij zijn als mensen die voor mij/ons zouden doen. sorry even ego stukje maar moest het even ergens kwijt
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelijk ff werk van gemaakt!
jeetje heftig meis... je wens wordt niet zomaar vervuld he?...oneerlijk verdeelt soms... hoop echt dat het nu snel raak mag zijn voor jou meis! maar ik heb hele goede hoop voor je... we zijn vast snel samen zwanger!!! dikke knuff
hij komt er in elk geval aan meis...wanneer is nu nog niet precies te zeggen...pas als ie knalposi is dan komt ie binnen (?) 72 uur? o.i.d... ik heb ze zelf nooit gebruikt....
Hallo allemaal!!! Ik heb jullie nodig!!! Ik heb mijn eisprong, vorige week zondagnacht gehad, wanneer zou dan de innesteling zijn??? Ik ging vanochtend namelijk naar de wc en toen bij het afvegen had ik wat rozigslijm, en in de wc zag ik een paar rode speldenknopjes.... Dit had ik ook toen ik zwanger was in februarie!!! Maar ik vraag me nu af of dit van de innesteling kan zijn??? Zomaar!!! Wij lopen gelijk kan jij me ook helpen???
Dat zou idd je innesteling kunnen zijn, die gaat soms gepaard met wat roze verlies of wat bloedverlies... Ik ga heel hard voor je duimen!!
@hier Gisteravond nog ff geklust voor dat we op verjaardag moesten (na het klussen gedoucht natuurlijk ) Maar toen we daar op verjaardag zaten, voelde ik iedere keer steken en krampen links en rechts bij mijn baarmoeder, dus ik vermoed dat mijn eisprong is geweest... En vanmorgen was mijn temp ook weer omhoog gegaan Nou als de zaadjes dan de eicel niet gevonden hebben dan weet ik het ook niet meer..... 141ec5 Ovulation Charts
het verschil zit hem misschien in het feit dat zij ook stiekem getrouwd zijn op vakantie. we hoorden het achteraf. Zij wilden absoluut geen bruiloft zoals wij en schoonzussen hem hadden (met feest en gemeentehuis enzo) Dan nog vind ik hun reactie gewoon overtrokken. Zelfs de taart aansnijden wilden ze niet doen, geen zin in. Pffff dan sta je toch zelf voor lul of niet dan???