@ Luckey, wel een beetje flauw ja! Ze moeten het natuurlijk zelf weten. Maar ik zou me doodschamen bij al m'n vrienden.
@ Senna en Silsa, dankje wel voor jullie reactie!!! De hele tijd dacht ik er niet echt veel aan en was ik niet zenuwachtig maar nu Toen ik vanochtend naar de wc ging en het zag.....
dat zou idd heel goed de innesteling kunnen zijn liane *duimduimduim* @ hier.... voel me toch blegh weeig gevoel op de maag ect en zie mn temp eitje is volgens mij vrijdag geweest lh piek gemist met de ovu testen:x maar we hebben heel goed geklussert
Dankjewel voor het duimen Musty!!! Ik ga proberen die zenuwen weer te vergeten en er niet teveel mee bezig te zijn... Maar ben wel blij dat jullie ook denken dat het een innesteling kan zijn!
@ Musty, gelukkig hebben jullie wel geklust!!! Ik duim dat het raak is ook al heb je met de ovutesten je lh piek gemist
Ik heb het even een beetje uitgerekend en het zou wel precies uitkomen Al hoewel bijna precies op 1 dag na, 1 dag eerder me eisprong gehad.... Maar moet gewoon afwachten dus dat ga ik maar proberen te doen, even met me vriendin en me meisje naar buiten denk ik. Ik kom straks nog ffies spiekken!!!
het kan meis!!! zou wel geweldig zijn zeg!! hoe is het verder met je pfeifer? mag je al weer zwanger worden? liefs
Ik hoop het zo, al probeer ik er niet mee bezig te zijn... Zou wel mooi zijn, dan hoeven namelijk al die onderzoeken bij mij niet meer...
Hier gisteravond na (waarschijnlijk eisprong) Werd ik ook erg beroerd en wist niet hoe ik moest zitten of ademhalen..en toen ik op bed ging werd het alleen maar erger Maare jou temp maakt wel een hele uitschieter zeg...zo he... Nou ik ga voor je duimen !! Kruig je ook een kruis als je een hogere temp voor morgen invult?
Ja heel vervelend gevoel..heb nu nog regelmatig dat ik met mn hand moet drukken vlak naast mn navel, omdat het daar zo steekt steeds.. Ik heb gevraagd of we er gelijk voor mochten gaan aan de verpleegkundige en ze zei dat dat meteen weer mocht, alleen ff een weekje geen sex ivm dat het gevoelig kan zijn, infectie enz. Nou, de week is om! Ik bloed ook zo goed als niet meer nu en heb gister ook al mn slijmprop gehad (krijg ik altijd aan het begin van mn vruchtbare dagen). Dus ja...we gaan maar kijken of het klussen een beetje gaat he?? 9 augustus moeten we terug voor een gesprekje. Hoe is het met jullie bunny Nijntje?