Ik heb gelukkig tot nu tu ook niet echt rare fratsen van het ontpillen...wel duurt me cyclus telkens iets langer, maar kan ook door het warme weer komen... IK houd nu gemiddeld 30dg aan en dan zie ik het wel! Ik geloof idd vanaf dag 10 ja, maar staat ook in de gebruiksaanwijzing van de ovu test... S6
He dames, Ik kom hier af en toe spieken en duimen voor jullie ok!! Op naar een hele roze augustus!!! Succes meiden!!! Knuffel Sjoelke
nee ben echt niet zwanger, maar vind het zo raar...dan weer wel dan weer niet... pff gek wordt ik er van..heb het liever flink achter elkaar dan ben ik er vanaf, maar dit is niet te doen zo...pff
WHAAAA Nederland is door, wie had dat ooit gedacht!!??? Wordt spannend zondag! Ik heb vanavond ovutesten besteld via internet. Als het goed is zijn ze er dan donderdag. En dan maar klussen!!!!
Nou ik niet, de optimist haha! Fijn dat je testen hebt besteld, hoop dat op de juiste momenten gaat klussen en je snel een mooie test in handen zult hebben!
Ik had het ook zeker niet gedacht. Heel NL doet altijd alsof ze kampioen zijn voordat ze uberhaupt zijn begonnen, maar deze keer gaan ze toch wel echt heel goed he...toch wel leuk hoor!!! Ben benieuwd met de ovutesten. Dan weet ik idd in ieder geval wanneer DE tijd is, dan die dagen elke dag klussen, en dan maar hopen dat het raak is. Weer een spannende 28 dagen die komen gaan! @Ilse Wel vaag die ongi van jou hoor....hopen dat je snel duidelijkheid krijgt en gewoon weer verder kan! Ik had vorige ronde ook zo`n rare ongi, maar 1,5/2 dag en heel licht. Toch ook test gedaan, negatief natuurlijk, maar toen wist ik wel dat het ECHT mn ongi was.
tja dit is ook wel me ongi, alleen niet wat ik gewend ben... normaal 4dg ervoor bruinverlies en dan zeg maar dag of 4 bloedverlies.... nu dus zo raar wel niet wel niet...pff ik wil door...
Ilse hier hetzelfde... sinds de miskraam 2-3 dagen en dit keer 1-2 dagen. Ik vertrouw het voor geen meter en ga dan straks ook de gyn bellen....
Net de gyn gebeld (nou ja de assistente gesproken) en volgens haar kon het normaal zijn omdat bij curretage alles schoongemaakt wordt. Dat het al half jaar geleden is maakte voor haar niet veel verschil. Veel vrouwen houden die korte ongi, bij andere wordt het meer... Moet het dus nog even aankijken.... (had geen ander antwoord verwacht maar goed)
@ilse, ik pas wel in je dakkoffer, ben niet zo groot. hihi..... @musty, grappig zal wel aan de naam liggen. @antares, 30 valt uiteindelijk wel mee hoor. Ben nu bijna 31, moet zeggen dat die me niet zo tegen staat als de 30. @minime, ik heb ook gister ovu testen besteld. Met name omdat ik dan hoop dat ik snel kan zien wanneer ik weer ovuleer ivm vmk. @ilse, banner, ja dacht laat ik het eens bij gaan houden, had ff, maar daar moest ik voor gaan betalen om het overzichtelijk te houden. En dat doen we dus niet.... Nu dus maar menkal (hihi) aan het proberen. Is wel overzichtelijk. Alleen beetje jammer dat ik geen duidelijkheid heb nog. @ sjoelke, hoest nou, en met het stoppen met roken? Hou je het vol? Nog misselijk of andere kwalen? Hoop het niet.... Kun je lekker ongestoord genieten van het zwanger zijn. @ de rest die ik vergeten ben. Sorry. @hier gaat het goed. Gister maar even 2 wijntjes gedronken. Drink eigenlijk nooit, maar gister had ik zo iets van ach ik ben toch niet meer zwanger en heb daar geen afscheid van genomen de vorige keer dus laat ik het nu maar doen. Heb eigenlijk nooit zomaar zin in een wijntje, maar toen ik zwanger was keek ik in de koelkast en daar stond de fles, toen had ik ineens zin. Echt stom. Het bloeden is vannacht blijkbaar wat heftiger geweest. Normaal geen last van snachts, maar nu wel. Vanmorgen viel het weer mee. Hoop dat het snel over is en we weer kunnen klussen. Super he dan NL door is. Heb vanaf het begin geroepen dat we wereldkampioen gingen worden. Iedereen verklaarde me voor gek, vooral mijn man, die zei dat we niet verder kwamen dan de 1/4 finales. Blijkt maar weer dat ik meer verstand van voetbal heb dan hij. Haha. Vandaag weer hard aan het werk. Ahum. Liefs
Op aandringen van mijn man een test gedaan. Resultaat witter dan omo ooit kan wassen. Balen maar goed dat vermoeden had ik al he.....
balen meid, je blijft toch altijd een beetje hoop houden, niet? liefs is als het geen kwaad kan verder nutuurlijk wel fijn korte ongi... s6 Ik heb ook ff meid maar dat hoef je niet voor te betalen hoor...je kunt een vip bember worden en dus betalen, maar ik doe dat niet heb wel ff en betaal niks maar heb ook menstruatienet, vind ik ook erg fijn en leuk om alle afspraken enzo in te zetten! werkse
tja geen kwaad kan... ik neem aan van niet. meerderen vrouwen die maar een ongi hebben van 1-3 dagen. och ja is het in jan nog niet raak, ga ik eens naar de gyn toe. ga er vanuit dat het voor die tijd wel raak is......