Zomaar, dikke knuffel! Ingef, Hoe voel jij je?! Musty, gelukkig is je temp weer wat gezakt en toch een eisprong geweest zo te zien. Naliey, spannende dagen dus, duim voor je! Aparte naam voor een kat , maar wel leuk! Liane,nog maar 4 dagen, wat denk je?!
jemig! die eitjes van tegenwoordig!! hopelijk heb je een super ei en is het deze maand een plakbeeb meis!!
Wat wij willen mbt het ZKH, de 6de en laatste IUI hier doen, de echo's voor IVF hier laten uitvoeren en IVF zelf in Zwolle, maar op de voorwaarde dat ik naar een Gyn ga waar ik mee kan opschieten, en dat is er maar 1 van heel het zkh. Een hele lieve man die echt altijd begrip toont en waarbij ik al 2 keer een pijnloze iui van heb gehad. (Duitse arts) Want anders is het geen doen steeds voor echo's naar Zwolle..
hey meis! goed, dank je! heb wel wat kwalen, maar merk dat ik dat stiekem heerlijk vind... ik hoop dat alles goed zit! nog twee weken en dan hebben we de echo....
o.k., lijk me inderdaad een logisch en goed idee...iedere keer voor de echo naar zwolle is inderdaad geen doen...hopelijk is het allemaal niet nodig meis!
Jeemig wat gaan jullie snel...haha. Dus ik doe het maar even zo (sorry ): @ Iedereen....dat je maar een mooi berucht eitje mag hebben dat zich lekker tegen je baarmoeder gaat innestelen en daar 40 weken blijft groeien tot een prachtig wonder!!!! Ikzelf heb een erg lange cyclus, maar de afgelopen dagen wel duidelijk ovulatie gevoeld...dan voel ik steekjes in lies / liezen en pijn in onderrug. beetje alsof ik ongesteld ga worden. Om de twee dagen geklust...nee niet op schema hoor...kwam zo uit. Manlief krijgt er ook steeds meer zin in . Hoe lang na de bevruchting kun je last van borsten / misselijkheid krijgen? Meteen al of pas na innesteling? Ik wil niet teveel op lijf gaan letten nu al namelijk..haha. Op naar ROZE ladies! Knuffels van Sprokkelientje!
Dat was inderdaad een foutje heitje! Hahahaha! We vliegen aankomende zaterdag en we vliegen 9augustus weer terug.
Ik belde vanochtend stichting MEE, daar had ik 2 jaar geleden een contactpersoon, maar kon niks voor mij doen (was toen onzin) maar zij heeft wel wat aanpassingen voor me schoonouders geregeld en een scootmobiel. En ik zou haar graag wat vragen willen stellen, kijken of ze mij ergens mee zou kunnen helpen, omdat ik zo afhankelijk ben, en we 6 trappen hoog wonen. Maar die vrouw die opnam die zei gelijk al ooo pfeijfer maar dat duurd toch maar heel even, maar ze ging die contactpersoon mailen maar zij er gelijk bij dat ze verwachtte dat zij een mailtje terug kreeg dat die contactpersoon dat niks vond en daar niks mee kon ofzo, maar dan zou zij mij bellen...... @ Sammie, ik denk dat ik nog wat langer moet wachten dan 4 dagen, want denk dat mijn NOD pas 3 augustus is maar ga denk ik zondag of zaterdag testen als het bruine/rozeslijm helemaal is gestopt, is maar heel weinig en heel af en toe, had het bij de miskraam ook en toen stopte het ook, maar ben wel heel zenuwachtig!!!
@hier Ik snap er niet veel meer van, vanmorgen weer steken bij mijn bm, weer links zoals zaterdag, en de temp was ook weer naar beneden gegaan Heb bij FF wel een kruis gekregen, maar snap niet waarom mijn temp weer naar beneden gaat en ik heb ook weer iest waterige afscheiding... Nou vananvond maar weer klussen dan hihihihi Snap er niks meer van 141ec5 Ovulation Charts
Nou meiden, tot later, zal even naar het centrum toe Hoop dat het een beetje droog blijft! Tot later en iedereen een fijne dag!