NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    lekker nog proberen te gnieten!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje hopelijk op roze voor september!
    wat heeft je mannetje gedaan dat ie geopereerd is? (sorry als ik t over t hoofd heb gelezen)

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Meer dan een jaar geleden van zijn motor af gestuiterd;) had zijn kuitbeen gebroken en zijn scheenbeen verbrijzeld. 1 beuk wilde niet genezen en daar hebben ze nu een plaat opgezet. En zo ben je weer een jaar verder;). Maar de vooruitzichten zijn nu goed gelukkig!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heydiehoii

T gaat wel...ben niet zo happy ofzo de laatste paar dagen...en weet niet hoe het komt! ;)
    Ook nog steeds erg moe en weinig zin in dingen...
    Maar...vandaag wel leuk geshopt met mannetje, hele sportzaak zowat leeggekocht 8) Heb leuk jurkje van Brunotti, jurkje van O'Neill, broek van Esprit én zo'n Hawaishort van O'neill gekocht voor onze vakantie..supergaaf!
    En we zijn vandaag ingeënt voor de vakantie dus heb lekker een stijve arm...
    Maar wat ik al zei, voel me eigenlijk een beetje down..stom he?

En jij, hoe gaat het met jou? Heeft meneer de eikijker al gebeld? Ik heb jou toch niet in mn Hyves? Wil je dinnetje worden? :D

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoe kan dat nou? Je temp is omhoog gevlogen!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jannn en Jackie welkom!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Pff ik ben er helemaal niet bij met mn hoofd...heb echt steeds de meest ondoordachte acties, niet normaal!
    Krijg ik een kaartje van een vriendin, hang ik hem aan de koelkast, vraagt ze of ik haar kaartje nog heb gehad, weet ik van niks, kom ik thuis, zie ik het kaartje aan de koelkast hangen en denk: fffffffck wat stom!

Ga ik kaartjes bestellen voor een festival, bel ik eerst een paar meiden op of ik ook voor hun een kaartje moet kopen, bel ik ook mn zus of ze een kaartje wil, bestel ik de kaartjes voor 2 vriendinnen en mezelf, vraag ik vandaag weer aan mn zus of ze een kaartje wil, zegt ze: ja dat heb ik toch gevraagd of jij een kaartje wil kopen?, ik weet weer van niks en kijk verbaasd, zegt ze: dat vroeg je zelf gister en je zou hem voor me uitprinten ook!, denk ik weer: ffffffck wat stom!

Ik vergeet waar alles ligt, stop mn theezakje in de yoghurt en loop tegen deuren aan..
    Waar zit ik met mn hoofd?
    En alles in mn lijf werkt tegen, buik doet nog zeer, baarmoedermond kramp steeds samen, arm wordt steeds stijver en ik ben doodmoe.
    Zo, dat is er uit ;)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    En sorry dat ik even niet op iedereen reageer!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

nou idd, dat maakt de domper nog groter :x
    manlief wilt dat ik helemaal stop met de clomid en dan maar andere medicatie ga gebruiken
    t klopt gewoon niet met de koorts elke maand en de ha die niets kan vinden en bleghhhhhhhhhhhhh

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    tuurlijk wil ik dinnetjes worden met jou :D Marie-Claire Profiel - hyves.nl

de moeiheid kan een jaar!! :$ ja echt waar , aanhouden

en niet happy voelen, dat ben je niet verplicht je hebt net heel wat achter je kiezen gehad!*knufs*

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

wowie wat heftig... gelukkig dat ze het eindelijk goed hebben kunnen verhelpen en hoop dat ie snel geneest!

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    zo zeg dat is niet niks he...
    komt dat nog door de operatie of is er wat anders aan de hand????

Hier speelt mijn opruimwoede (lees: alles irriteert en ga het het liefste meteen opruimen maar er irriteert heel veel in ons huis dus dan ligt echt alles nog meer overhoop *zucht*) weer parten dus ik kan doorschuiven naar volgende maand.....

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Dikke knuf voor Heitje! Kop op meissie onze tijd komt zeker!
    En je niet in je hum voelen mag altijd (maar niet te lang hoor)
    Fijn dat je leuke kleren voor op vakantie hebt gekocht.
    Mocht je trouwens die spuiten wel hebben?

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    *Dikkeknuf* voor jou Heitje!

15. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb trouwens me handtekening veranderd :)

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb altijd meteen na mijn ei last van mijn borsten.. dus daar heb je weinig aan. Misselijkheid komt volgens mij door stijging in HCG en duurt langer voordat je daar last van hebt, maar sommige hebben het al voor hun NOD, dus alles kan.. :D

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom FF je al een kruis geeft.. ik zou inderdaad voor de zekerheid even doorklussen!

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :(:x:(
    Moet dat meteen na je ei al heel hoog zijn..?
    Maar wat enorm balen zeg.. knuffel!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :( Veel sterkte met alles! Ik duim voor je dat het toch meezit nu en je geheel onverwachts 2 streepjes te zien krijgt..

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Meld zich aan!
    Al merk ik aan mezelf dat ik nu toch wat terughoudender ben in het eerste bezoekje aan de ha.. paar maanden geleden riep ik nog "als mijn cyclus na de zomer niet normaal is, ga ik naar de ha", maar nu de zomer halfweg is en mijn cyclus nog steeds een puinzooi..

Deel Deze Pagina