NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    Belgiƫ
    Amaai, toch al zo vroeg??? Ik dacht aan zondag pas...
    Welke test heb je gekocht? Ik die van 't kruidvat (hebben ze mij hier aangeraden)
    Ik zou ook al vroeger willen testen...:p
    xxx

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik voorzie dat we de NOD politie erbij moeten halen.. met al die vroege testers hier! Kom op dames, probeer te wachten tot je NOD!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Helemaal met Jessie eens :D

Bekijk bijlage 89009

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een lappen tekst hebben jullie weer geschreven zeg :D
    Ik ga morgen ochtend lekker bij lezen. Ga nu een filmpje kijken en dan mijn bed in. Wat ben ik moe zeg :D &dan nog niet eens iets bijzonders gedaan.

Ik hoop op hƩƩƩƩƩƩƩl veel roze deze maand! Een fijne avond!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bedhangse!

En jij ook een fijne avond!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik moet 5/6 aug testen 6 aug heb ik de mri

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Typ ik hier een stuk test, is het ineens weg! :$

Ik test pas van het weekend (hoop dat ik het volhou)
    Als ik dan test dan moet ik het misschien wel stiekem doen want we gaan misschien een weekend naar familie :)

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ga met de benen omhoog :) slaapse allemaal!

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Slaaplekker Musty!

10. handy hairstyle

24 jul 2010
    7
    0
    0
    heb een eigen kapperszaak
    hallo iedereen,

mijn nod is 3 aug..heb hier een vroege zw-test FOUT FOUT FOUT....ik probeer zolang mogelijk te wachten....jullie allemaal succes!!!!!

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ik hoop hier ook mee te mogen kletsen. Ben al vanaf de derde kleine lid en kom regelmatig eens spieken.
    Naam steffie, getrouwd 29 jaar en jahhh ook iemand in de ontkenningsfase want in november wordt ik ook gewoon nog eens 29 ;)
    We hebben vier kids, zoon van 7, dochter van 5,5, zoon van 3 en zoon van bijna 2. Aangezien we een groot gezin wilde en nog plaats in de auto hebben ;) gaan we voor nummer vijf :) Uiteraard met voldoende commentaar om ons heen maja boeien.
    Bij de eerste was het direct na het stoppen met de pil raak. De tweede ook, de derde kwam door de pil heen en de vierde hebben we 2 rondes over gedaan. Zonder kijken wanneer de ovulatie eraan zat te komen.
    Ondertussen 2 maanden pilloos en sinds deze maand ineens buikpijn en een tussentijdse bloeding in de tijd dat ik dus mijn ei moet hebben. Gister bij het afvegen en vandaag ook nog 3 keer....dus geen idee hoe of wat maar het begint aardig spannend te worden.
    Onze NOD dag is 8 augustus....ik testte bij de eerste 2 3 dagen voor NOD posi, de derde wist ik pas na een week pilloos en nog geen bloeding en de derde 1 dag voor NOD. Ben dus ook iemand die niet veel geduld heeft.
    Voel me overigens anders, rommelende buik, licht misselijk, meer zin in seks (had ik alleen bij de dochter), steken links. Heb bij de anderen geen symptomen gehad enkel bij de dochter....
    Ben dus benieuwd en hoop hier gezellig mee te komen zenuwpezen en juichen voor diegene die zwanger raken!

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat snapte ik ook niet :(

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @steffie welkom hier, ff misschien rare vraag maar hoeveelste november word je voor 2ekeer 29??
    ik word namelijk ook in november voor 2e keer 29 hahaha zou wel toevallig zijn als we op dezelfde dag jarig zijn!!

@nodpolitie?? wat is er mis met eerder testen, heb ik bij bryan ook gedaan omdat ik een feestje had en wou weten of ik iets kon drinken of niet!! en dit weekend heb ik weer verjaardag dus wil het van te voren weten vind ook dat als je lichaam je zo voor de gek houd je het gewoon moet doen

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

iedereen een fijne avond!!

@iedereen die het even niet meer ziet zitten
    Een hele dikke knuff!!!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier juis ontzettend veel sympthomen bij mijn zoon:
    pijnlijke borsten, ontzettend misselijk tot uitdroging toe, mijn zwangerschap was ook niet hoe hij moest lopen dus hoop nu wel op een iets betere zwangerschap

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik was vanmiddag even in de winkel, en ik zou naar de kassa lopen en ik werd me toch misselijk, dacht echt dat ik zou overgeven in de winkel...gebeurde gelukkig niet!

Voor de rest nog niet ergens last van, ja af en toe wat krampjes...

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@de nieuwe
    Welkom, en succes met zwanger worden
    En natuurlijk veel lees en schrijfplezier hier hihi

18. maxie120

maxie120 Lid

20 apr 2010
    5
    0
    0
    fitness
    haarlem
    De 1e keer dat ik een bericht plaats. Mijn NOD is 5 aug. Ik hoop dat het deze keer raak is.... spannend!

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    26 november wordt ik voor de 2e keer en voortaan elk jaar 29 ;)

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom

Deel Deze Pagina