omg word deze maand 2x spannend. als het nu niet raak is. mag ik 30 augustus weer ongi worden of niet, hoop dat het raak is want heb dan ook een week vakantie
Ik wou hem veranderen, had um denk ik verkeerd ingevuld, en nu kreeg ik um niet meer terug??? teveel tekens ofzo....
En je hebt eerder ook al aan de clomid gezeten en toen niet zulke verschijnselen gehad? Hm, laat dit ze maar even goed uitzoeken! Elke maand koorts krijgen is echt niet goed voor je!
Jij ook al? Hier hetzelfde geval, alleen dan vanwege de pijnlijke buik en dat ik me somber voel niet geklust... 1 keertje maar en dat was zondag... en denk dat eitje al is geweest want heb zere boobies.. Nou ja, dan worden we gewoon zwanger op vakantie volgende maand
Ik vind dat echt ook enorm vreemd! Hier altijd pas eisprong na of op dag 19......dus met 21 heb je zo een lage progesteron dat klopt gewoon niet! Altijd 7 dagen na eisprong bloed prikken en 2a3 dagen later nogmaals....zo kunnen ze een goed beeld krijgen of het stijgt of alweer daalt......en dan weten ze wanneer de eisprong echt was! (als het niet met echo's is gezien) Hoe kunnen ze nu al zeggen tegen jouw je hebt geen eisprong terwijl die volgens je temp pas net geleden is......ik zou over paar dagen vragen om nogmaals te testen in je bloed hoor! Zullen ze zien dat je wel eisprong hebt. En dat koorts, ik heb ook altijd verhoging ten tijde van de eisprong....zo rond de 38 graden....weet de gyn ook niet wat het is, maar hij zegt dat het met de clomid samen kan liggen...... Mogelijk nog een bijwerking die niet gedocumenteerd is, want hij had het wel eens vaker gehoord van vrouwen die clomid gebruikten....(wel 150mg....) Maar jij zit daar toch niet zover vandaan of wel? Dus ff op je strepen staan en niet afwachten...zou zonde zijn als je wel eisprong hebt en je bent zwanger dat ze het afbreken met provera ofzo....want dan word je vruchtje beschadigd of helemaal afgebroken!!!
mijn boobies doen helemaal geen auw meer normaal volledig tot aan nod met schijven erin. nu alleen voller
Zo te horen meer meiden die zich minder lekker voelen? Ook ik, buikpijn, draaierig en vreselijke hoofdpijn. Stond er vandaag mee op heerlijk :s laten we hopen dat het alleen maar een goed teken is. Innesteling heb ik bij drie van de vier gevoeld en was niet zo een fijn gevoel, liep eigenlijk alle drie de keren echt krom een halve dag. Maar daar zou het nu wat vroeg voor zijn denk ik.... Maar goed, het bloeden (naja zo erg was het niet) is gestopt dus dat is wel weer beter. Ik wil iedereen succes wensen met beter worden En jah laten we hopen dat het zogenaamde verschijnselen zijn he en niet van de duivels! Knuffels
@liane goed dat je zo goed op je strepen bent gaan staan meid!! bij de feb mamas was idd ook iemand die b12 tekort had ook weinig weerstand ect ect en het is redelijk goed te verhelpen dus bijt maar goed van je af!!! @mooi weer waar dan hier nog niet hoor grrrr dus blazen meiden!! zijn er trouwens ook meiden uit het bewolkte zuiden hier in de groep???