NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Weet niet waar je zit, maar zou je ff kunnen blazen??? Hier is het namelijk nogal bewolkt... ;);)

2. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Hier is ook zon, in de provincie utrecht :D

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook heerlijk weer

4. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

woon onderin de provincie groningen

5. zomaar1986

Liane waar is je banner ;)

6. zomaar1986

pffffffffffff tandvlees gaat alweer ontsteken autsss

7. zomaar1986

omg word deze maand 2x spannend. als het nu niet raak is. mag ik 30 augustus weer ongi worden of niet, hoop dat het raak is want heb dan ook een week vakantie

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    aye waar is ie :D

9. zomaar1986

mag ik jou ook toevoegen op hyves ;)

niks achterlaten of zwanger worden hahah

10. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Ik wou hem veranderen, had um denk ik verkeerd ingevuld, en nu kreeg ik um niet meer terug??? teveel tekens ofzo....

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    En je hebt eerder ook al aan de clomid gezeten en toen niet zulke verschijnselen gehad? Hm, laat dit ze maar even goed uitzoeken! Elke maand koorts krijgen is echt niet goed voor je!

12. zomaar1986

dan moet je je handtekening inkorten ;)

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jij ook al? :(
    Hier hetzelfde geval, alleen dan vanwege de pijnlijke buik en dat ik me somber voel niet geklust...
    1 keertje maar en dat was zondag... en denk dat eitje al is geweest want heb zere boobies..
    Nou ja, dan worden we gewoon zwanger op vakantie volgende maand ;)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik vind dat echt ook enorm vreemd!

Hier altijd pas eisprong na of op dag 19......dus met 21 heb je zo een lage progesteron dat klopt gewoon niet! Altijd 7 dagen na eisprong bloed prikken en 2a3 dagen later nogmaals....zo kunnen ze een goed beeld krijgen of het stijgt of alweer daalt......en dan weten ze wanneer de eisprong echt was! (als het niet met echo's is gezien)

Hoe kunnen ze nu al zeggen tegen jouw je hebt geen eisprong terwijl die volgens je temp pas net geleden is......ik zou over paar dagen vragen om nogmaals te testen in je bloed hoor! Zullen ze zien dat je wel eisprong hebt.

En dat koorts, ik heb ook altijd verhoging ten tijde van de eisprong....zo rond de 38 graden....weet de gyn ook niet wat het is, maar hij zegt dat het met de clomid samen kan liggen......

Mogelijk nog een bijwerking die niet gedocumenteerd is, want hij had het wel eens vaker gehoord van vrouwen die clomid gebruikten....(wel 150mg....) Maar jij zit daar toch niet zover vandaan of wel?

Dus ff op je strepen staan en niet afwachten...zou zonde zijn als je wel eisprong hebt en je bent zwanger dat ze het afbreken met provera ofzo....want dan word je vruchtje beschadigd of helemaal afgebroken!!!

15. zomaar1986

mijn boobies doen helemaal geen auw meer normaal volledig tot aan nod met schijven erin. nu alleen voller

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jup, had er ook bij gezet: Hier is H.. eitje!

17. zomaar1986

dames ik ga was hangen en dan na me ouders. tot gauw

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh wat gezellig! Veel plezier alvast!!
    Weten jullie al welke film het wordt?

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Zo te horen meer meiden die zich minder lekker voelen?

Ook ik, buikpijn, draaierig en vreselijke hoofdpijn. Stond er vandaag mee op heerlijk :s laten we hopen dat het alleen maar een goed teken is. Innesteling heb ik bij drie van de vier gevoeld en was niet zo een fijn gevoel, liep eigenlijk alle drie de keren echt krom een halve dag. Maar daar zou het nu wat vroeg voor zijn denk ik....

Maar goed, het bloeden (naja zo erg was het niet) is gestopt dus dat is wel weer beter.

Ik wil iedereen succes wensen met beter worden :) En jah laten we hopen dat het zogenaamde verschijnselen zijn he en niet van de duivels!

Knuffels

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @liane goed dat je zo goed op je strepen bent gaan staan meid!! bij de feb mamas was idd ook iemand die b12 tekort had ook weinig weerstand ect ect en het is redelijk goed te verhelpen dus bijt maar goed van je af!!!
    @mooi weer waar dan hier nog niet hoor grrrr dus blazen meiden!!

zijn er trouwens ook meiden uit het bewolkte zuiden hier in de groep???

Deel Deze Pagina