NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja ikke bewolkte belgisch limburgse zuiden wel te verstaan...

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Vandaag nog geen verbetering..ben de halve nacht wakker geweest vanwege de pijnlijke steken bij mn navel. Ik ging kijken naar het wondje en het lijkt te gaan ontsteken (bij de hechting zit een gaatje en het is rood eromheen).
    Meiden die ook een kijkoperatie hebben gehad: hoe lang hadden jullie nog last van de wondjes/buik? Hebben jullie ook zo'n stekend gevoel bij en naast de navel gehad??
    Misschien moet ik maar ff naar de doktersassistent bellen...

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meis wat vervelend en verwarrend toch.. Als je erover wilt praten, wij zijn er voor je he!

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @liane en Zomaar Willen jullie dan ff blazen. Zit hier in de achterhoek en nog steeds bewolkt. Pfff niets aan. Ben al zo vrolijk en dan helpt dit weer ook niet echt.

5. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hah gelukkig ben ik niet de enige, die zich belabberd voelt, gister hadden mijn darmen oorlog!! Het was echt niet normaal meer :$. Wat een lawaai was het daar binnen, ben nu nog een beetje week op de darmen maar het gaat al wat beter. (hoop dat het zo blijft)

Heitje voel je je al weer wat beter? Meid neem de tijd er voor, ik weet het het is moeilijk, maar als je lichaam er om vraagd zou ik er wel aan toegeven, anders duurt het herstel alleen langer.

Nog een paar dagen en dan gaan we met vakantie, daar ben ik echt aan toe zeg, het hele jaar hard werken, zwanger, BBZ heb het nu echt wel even helemaal gehad, nog een paar dagen nog even doorbijten.

Nou dat was hem weer even,

Liefs, Janis

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik weet het niet, misschien was de volle maan deze maand wel zo krachtig dat iedereen er somber van wordt...;)
    Knuffel voor jou, beterschap met je rug!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @steffie dan zijn we niet alleen bijna tegelijk jarig maar wonen we misschien ook nog vlak bij elkaar, welk gedeelte van belgisch limburg moet ik gaan denken???
    ik woon vlak bij roermond
    @heitje als je denkt dat het gaat ontsteken zou ik zeker even bellen nu ben je er misschien nog op tijd bij anders word het alleen maar erger!! en luister heel goed naar je lichaam he

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja inderdaad, je wilt echt niet voor niets die scans! Argh, altijd die artsen afwezig ook, precies als je ze nodig hebt!
    Goed dat je je niet af hebt laten schepen meid, en succes morgen!!! Knuffel!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh heitje...dat klinkt niet goed ik zou ff bellen en navragen in ieders geval!

Janis, lekker vakantie!

Anderen die niet lekker zijn...beterschap.

Geen roze testers nog niet? De maand juli loopt op zijn einde hoor!

Ooh hier is ons meisje aan het hoesten...gisteren schor stemmetje al beetje..maar vandaag....wow...zo zielig!

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Bij mij duurde het wel voordat het beter werd, soms trekken de wondjes nog. Ik ben op een gegeven moment naar de HA gegaan, want de hechtingen waren bij mij aan het irriteren, ze zaten al zowat los, dus hij heeft ze er uit gehaald, toen werd het rode ook gelijk een stuk minder, ik heb wel totdat de korsten er af waren pleisters om gehad, want mijn broek schuurde er langs en dat wil dan ook gaan irriteren.

Hoop dat je er wat aan hebt

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat is de algemene regel hier...meiden die elkaar toevoegen op hyves mogen niks loslaten over zp, zwanger worden/zijn enz...
    Dat doen we gewoon gezellig hier ;)

12. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Dankje wel!
    Het word alleen maar erger met me vader! :x
    Me broertje word in augustus 16, en hij heeft nu een vakantiebaantje, hij had stage gelopen en ze vroegen of hij terug kwam in de vakantie!!! :D
    Ik ben echt MEGATROTS op hem!!!
    Want hij moet er elke ochtend om 6 uur zijn en hij is pas om 5 uur thuis!!!
    Maar nu heeft me vader hem een zielig mailtje gestuurd ofzo!!!
    En me broertje is daarna helemaal uit zichzelf heel stilletjes naar bed gegaan!!!

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Dank je. Jij ook met je wondjes, en je dip. Zou idd wel ff huisarts bellen of het goed is met die wondjes.

Ik denk dat man wel kan geloven dat het door de volle maan komt. Mijn god wat kan ik katten zeg. Ken mezelf bijna niet terug dan... Ben dan een compleet ander persoon. Misschien wel weerwolvinnetje. Hahahahahhahaha... Goed ik spoor niet. Ach geeft niets... Beetje gek is wel leuk toch??

Liefs

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    sjonge jonge!....nou, inderdaad niets nieuws dus....

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @Liane wat een rotsituatie zeg, waarom is het toch dat als je iets een plaatsje probeert te geven het keihard terug komt!
    als ik het zo hoor mag je super trots op je broertje zijn

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee, da's niet aardig inderdaad! beetje medeleven zou wel leuk zijn he?

17. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Zou het daar echt aan liggen???? Ik had van het weekend een pest humeur, wat ik dus echt afreageerde op mijn vriend!!!! We hebben knallende ruzie gehad, het is nu wel weer goed hoor.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ik ga weer even verder had mezelf ff koffie pauze gegeven haha hoop dat straks de testen binnenkomen

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

nee ik laat de ronde zeker nog niet afbreken hoor naar mijn gevoel heb ik vrijdags toch echt een ei gehad en dat geeft me ook even de tijd om de rest uit te zoeken

overigens mijn gyn kon de link niet leggen met de clomid maar hij ging in overleg ik wacht effe af kan ik morgen eerst eens t gevecht aan met die ha

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom!

Deel Deze Pagina