Eerst moet me moeder thuis komen Ze moest tot 11 uur werken en woont er 5 min vandaan... Maar zal wel aan het overwerken zijn, heb ondertussen me zusje al tig keer aan de telefoon gehad hahaha
he bah het regent alweer, de katten kwamen al aanrennen hihihhi Die zijn altijd helemaal in de stress als het regent hihi (ziet er vet geinig uit)
Heitje en was het een leuke postbode? Hier krijg ik geregeld...zeg 1x per week de postbode aan de deur....niet voor ons, maar voor de buren ofzo hahaha...Hij weet dat ik thuis ben dus ik neem de pakketjes aan... Vorige week zelfs 4 keer....ik zeg tegen hem kom je voortaan iedere dag langs? met een knipoog...moest ie blozen hahahaha. Zo een jong broekie! Maar wel leuk jong broekie....... Kijken mag...pakken is houden.....hahaha
regen? hier schijnt de zon enorm hard! Echt mooi weer.... Ben net terug van boodschappen doen...om 12 uur eten! En dan...tsjah...moet de vaatwasser nog uitruimen en weer inruimen....bleeeh geen zin in. Wie wil het doen voor mij? Oh en nog tips voor iets leuks te doen met ons meisje...ze verveelt zich en wil niet met haar speelgoed spelen meer........ wandelen al gedaan....speeltuintje al geweest....boodschappen op de fiets....meteen kinderboerderij aangedaan.....tsjah wat nog meer???
Pfff het gaat echt hard hier. Rugpijn is weer over.... Gelukkig. Moe zijn niet. Pfff ben niet vooruit te branden en typen kan ik ook al niet meer. Doe echt lang over zo'n klein berichtje. Steeds de verkeerde letter... Irritant..... Zonnetje begint nu hier ook door te breken. Aah had jullie nog niet verteld over man. Die heeft sinds gister blauw loopgips. Hij had gehoopt op tape, maar zijn enkel was nog zoo dik dat ze zeiden dat gaan we niet doen. Eerst maar eens 2 weken loopgips. Nu moet hij dus gaan lopen, maar dat lukt hem nog niet. Arme schat.... Nou verder weer weinig te melden. Zo ff lunchen en dan proberen om toch maar hard aan het werk te gaan.
ik ga effe door t huis een beetje en effe liggen nog en dan de kleine weer ophalen tot vanaaf!! ps: hietje! je bent weer te lang in de weer meldplicht!!
hihihi... lindanna, beterschap voor je mannetje...weer gips...ach wel loopgips dus hoef jij niet alles meer te doen! Hopelijk kan hij snel lopen. hmm...eteeeeen! Had alles al klaar gezet...dus ben weg!