Eet smakelijk. Hij probeert nu al van alles zelf te doen dus dat scheelt wel.... Gister zei ik nog tegen hem dat ik het wel zwaar vond ff om echt alles zelf te moeten doen, maar hij begreep me wel... Vooral omdat ik net pas een beetje hersteld ben van de operatie. Dus nu gaat hij zelf meer dingen weer zelf doen.....
haha idd bij mij variert het tot die hele kleine bobbeltjes die je in de lichtval zie maar wel goed voelt tot dikke pijnelijke pukkels :x Ik smeer al Inderm
Dames, Ik ga sluiten, we gaan zo met de tuin aan de slag. Iedereen een hele fijne dag en tot morgen. Liefs Janis
argh sorry ik ben voorheen gegaan. te veel blzs en ik moet zo weer klussen! Iemand een update voor mij? Hier een foto van mijn tekening af Bekijk bijlage 89157 dikke knuffs!!
Heb geen update voor je, ben het allemaal al weer vergeten... Gave tekening. Doe je dat helemaal uit de losse pols? Gaaf man...
zijn stickervellen toch? die je dan over kunt schilderen...heb het wel eens eerder gezien...wel mooi! ik Zou er ook glitter op hebben gedaan...maakt het nog leuker hihi
Ik ga er ook weer vandoor...het is weer droog, dus ik ga ff snel naar de winkel hihi Iedereen een fijne middag!
wow super mooi Parr....echte meidenkamer... Hier blijft onze zoon nog lekker ff op de babykamer...hij kan nog wel ff met het ledikantje en hopelijk als ik zwanger mag worden dan gaat hij verhuizen naar een grotere kamer....en dan mag de beeb erin! hier vanmorgen boodschappen gehaald want onze zoon wordt morgen 2 jaar!!!! We vieren het zaterdag....morgen viert hij het op de opvang!!! Gezellie!!!
Hihi, het plaatje van Sammie Oke, dat is een geldig excuus en ook niet super ver voor NOD.. Ik duim alvast voor 2 streepjes meid!
Pff.. moeilijk hoor.. klinkt een beetje als een zielige man.. Kan je niet echt raad geven, alleen luister naar wat je hart je ingeeft!