Heeey dames, Hier alles weer goed. Vloeien is al helemaal gestopt. Dus leek net een ongesteldheid. Gelukkig maar. Vandaag weer zo'n bloedhete dag. bah..... Heb er wel een beetje genoeg van. pfff. Ach ja nog 7,5 uur werken en dan heb ik weekend. Morgen mijn nieuwe auto ophalen. Vandaag wordt mijn oude verkocht. Dan heb ik ook weer lekker airco.... Hmmm kan er nu al van genieten. Verder voor dit weekend weinig plannen. Jullie nog leuke dingen doen??? Liefs
Oh ja gister ovusticks geprobeerd. Nog helemaal wit. Iemand van jullie een idee wanneer ik het best zou kunnen beginnen met die dingen? Is mijn eerste keer met die staafjes. Gebruik ze omdat het nu natuurlijk anders gaat dan de vorige keer en wil wel graag weten wanneer ik weer ovuleer..... @sjudith, hoop dat de pureon aanslaat en ze snel mogen groeien. @luckey, da's ook net iets voor mij om gewoon te vertellen hoe ons kindje in de toekomst gaat heten.... We hebben wel besloten om te vertellen (als het zover is) wat het gaat worden. We vertellen het ook gewoon maar omdat ik mijn mond toch niet kan houden... En ik vind het leuker om echt een jongens of meisjes kamer te maken. Dus dan moet je wel..... @sam28, gezellig nog een dame. Wordt vanzelf druk hier..... @ilse, ja balen met dit weer. Maar goed doe je niets aan... Sem nog steeds op het potje???? @Musty, dit weekend dus lekker feestje??? Gezellig.... Liefs
tis nog vrij rustig hier idd. juli kleurt al mooi rose, behalve in de lijst nog niet. hier al weer lekker aan de klus, beetje vroeg nog maar doen als we zin hebben whahaha verder vandaag, niks doen en dan maandag werken. eerste 2 week vakantie weer om. nu over 6 week nog 1. hopelijk dan ook op rose babyshopping in de vakantie dan hehehe
Ben gisteren weer begonnen aan een nieuwe cyclus, 2 augustus is mijn NOD, ronde 2. Hoop dat ik dit goed doe zo, ben net nieuw hier...
dag meiden, Sorry door mijn werken kan ik jullie niet bijbenen dus ik lees wel mee! Thnx voor de liever reacties...alleen het is Puregon hihi had zelf verkeerd getypt.
niet te hard werken heh! moet je aan andere overlaten Proficiat met je nieuwe auto! wij houden morgen bbq voor manliefs verjaardag bij schoonmoeder in de tuin.... dus als manlief thuis is rond half 4 4 uur race ik naar de winkel om alles te halen en klaar te maken!
ik begon vanaf dag 11/12 omdat mijn lijf alles behalve normaal doet en deed er een met opstaan en 1 rond 8 uur savonds werd ie duidelijker deed ik er 3, dan nog een ertussen in om 12 uur. ik gebruik dipsticks van wondfo
geef nie de 2 dagen dat ik werk vind ik t ook moeilijk bijhouden dus die dagen ben ik ook stilletjes morgen de fm als ik t goed onthouden heb? *duimduimduim*
yay ben bij ben geslaagd voor cadeaus voor manliefs verjaardag een nieuwe zwembroek (hij wist het te presteren hm kwijt te raken in de kleedhokjes) en een armband waar de kleine haar naam in komt en als klapper op de vuurpijl een nieuwe fietslamp :x en een broek en blouse voor mezelf
Ah wat een mooie kadoo;s vooral die armband, super!!! Leuk, gefeliciteerd alvast en een fijne dag gewenst! liefs Ja ik voel me dan zo vies, sta het liefst heel de dag onder de douche! Maar goed, dat kan dan niet... Welkom en klets lekker mee!!! s6 Hopelijk kun je dan idd baby shoppen leuk!!! Vakantie is ook zo voorbij he??? Geniet nog van je weekend! nog geen plannen, maar me oma is bij ons dus komt vast goed! leuke nieuwe auto meid... met arco heerlijk! Ja nog steeds op het potje!!!!
heej ja idd...(lees het nu pas goed) Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je en dat je niet lang in de mmm zit/blijft... s6 en geniet van het mooie weer!
Nee doe ik zeker niet nu. Het is hier zo verschrikkelijk warm... Niet te doen eigenlijk, maar ja kan moeilijk zo naar huis gaan..... Zitten ze hier zo raar te kijken. Jaaa dank je, ben er zoo blij mee. Het begin naar een gezin is er dus. Wilde graag daarom een 5 deurs dus die is er nu.... Phoe moet je nog haasten met dit weer ook nog, maar je hebt iig mooi weer op zijn verjaardag... Dat scheelt