he meiden jullie gaan zo snel en heb nu de puf niet om bij te lezen sorry!!! zag wel net bove me het ondrschrift van zomaar! meid hele dikke knuffel
Een hele dikke knuffel voor jou Zomaar! Ik snap je heel goed! Hopelijk zien we je snel zwanger terug!!!
good evening !! hehe weer terug !! ik heb me ZP toch een potje gemist !!! na heb weer geluk deze maand weer een (redelijk) korte cyclus mn nod is de 8e ongeveer... sammie wat lees ik nu met t ziekenhuis ??? vertel .. ? hier had ik in de vakantie de doc gebeld voor ferdi zn uitslag en die was wel onder t gemiddelde maar zeker niet slecht .. t zou alleen wat langer duren zei ze... ik dacht '' ik vind n jaar ookal lang hoor ! '' maar goed.. ikke dus .. 'ja en nu verder ? ' ja zegt ze .. jullie zijn nog jong dus zou het nog even proberen BLABLABLA!! kan ik zooooo boos om worden he die domme 'je bent nog jong' reacties !! dus ik wacht nu mn NOD af en anders wil ik gewoon geholpen worden... ( iig nagekeken ) .. dus word vervolgd hoe is het hier verdeR ?? xx lydia !
Lydiaaaa welkom terug ! Hoe was jullie vakantie? Jij bent terug en dan ga ik zaterdag weg! Argh ik lees die reacties van dokters wel vaker hier op het Forum ("Jullie zijn nog jong") Slaat nergens op.. Ik zou onwijs boos worden als ze dat tegen mij zouden zeggen. Maargoed! Zou je ook laten nakijken hoor als je toch ongesteld wordt. Ik duim natuurlijk voor je van niet!! Ik had vanochtend onwijs veel rekbare slijm. Dus we hebben geklust vandaag . Vriendlief moet om 5uur werken dus die slaapt al. Ik duik er ook straks bij . Morgen de laatste dingetjes regelen en dan lekker 10dagen op vakantie !
ohh lekker bloemm waar ga je heen ?? ja was zeker wel lekker de vakantie maar wel een slecht hotel , slecht eten , kut personeel , 5 dagen verbouwingen gehad , slappe armbandjes waar je ook nog 50 euri voor moest betalen als je hem kwijtraakte enz... ! xx
Ooh dat is wel vervelend zeg! Maar wel fijn dat jullie samen even weg zijn geweest! We gaan naar Istanbul! Heb er onwijs zin in! En nu hopen dat een eitje zich innestelt terwijl we op vakantie zijn . Ik duik mijn bed in! Welterustennnnnn.
Goedemorgen meiden, Zomaar meid, een hele dikke knuffel, ik heb ZP ook een tijdje gelaten voor wat het was en het is idd wel een goede beslissing geweest, want dan ben je er automatisch iets minder mee bezig hoor Senna veel succes bij de gyn Hier dus al de 2e ronde waarbij ik het ff zijn beloop laat, maar vandaag kon ik het niet laten te tempen (36,2) wat dus wil zeggen dat dit wijst op mijn eitje en zopas heel veel vruchtbaar slijm. we hebben gisteren geklust, maar gaan dat deze avond nog keertje doen, zo missen we zeker het eitje niet Ik heb dus mijn banner maar aangepast naar 27 dagen cyclus (zoals helemaal in het begin )
goediemorgen dames hier niet zon goede morgen de rode duivels zijn hie 3 dagen tevroeg gearriveerd!!!! dus ben behoorlijk chaggi sorry dat ik nu niet op iedereen reageer
Hier weer misselijk opgestaan, gelukkig een lichte misselijkheid, maar wel misselijk... Ga straks misschien met me meisje even testen halen van de kruidvat, want heb voor de rest geen tijd om te halen.