NOD 1-15 December 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mieni, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Lottie gewoon blijven hoor ;) Ik word denk ik ook nog in november ongi,niet goed gerekend. Nou jammer dan,ik blijf gewoon hier haha. Hier zijn de vruchtbare dagen ook begonnen en we zijn lekker aan de klus. Ik verwacht vandaag of morgen een ei hihi.

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, zoveel maken die paar dagen niet uit. We zitten allemaal op de wachtbank tenslotte :)

3. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    @wolfje gefeliciteerd met je man!

Gisteren ook een verjaardag gehad, maar natuurlijk wel gewoon om 6.30 iemand naast je bed.... de wekservice! Voel me nu superbrak.

Zijn jullie allemaal al dagelijks aan het klussen? Of toch om de dag?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wolfje, tooske en bolbuikje
    bedankt:)! Jippie ik mag blijven:D als t goed is komt maandag m'n monnikspeper binnen dus hopelijk voor de 15e m'n eisprong;)! Zou fijn zijn!

Jette
    nee wij klussen niet om de dag..m'n ei is nog zo verweg ben k bang...

5. BolBuikje34

Ik wilde eigenlijk om de dag klussen maar heb teveel zin dus word het elke dag..:) Vriend vind het allemaal prima:D

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk er wordt hier al hard 'gewerkt' lees ik haha! Boeit niet waar je kletst toch, als het hier gezellig is is prima toch? De natuur is nu eenmaal niet te sturen in de vorm van datums....

Heel vervelend he Bolbuikje? :D Ik wilde eigenlijk ook nog om de dag, maar dat is hier ook nog niet gelukt, aangezien manlief net terug is uit het buitenland.... Dus tot nu toe ook nog elke dag, maar dan wel van donderdag op vrijdagnacht, om 3 uur, zaterdagochtend om 8 uur en zondagmiddag om 13.00 uur. Dus er ziet elke keer 31 uur tussen, kwam eigenlijk gewoon zo uit, dus dan heeft manlief net effe iets meer tijd gehad om nieuwe verse zaadjes te maken hihi! Hier al wel vruchtbaar slijm, ovutest is al iets donkerder, dus ik verwacht dat die morgenochtend of avond wel positief zal zijn! Doe jullie best he dames!!!!

7. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    effe een up date over mijn zoontje.

zijn oogjes zijn zo goed als over, gelukkig.
    alleen blijft zijn temperatuur schommelen en dat merk je wel aan hem:(
    ik hoop dat hij bij de kno zo snel mogelijk geholpen wordt!!!

8. BolBuikje34

debende,,gelukkig dat zijn oogjes weer beter zijn,nu de rest nog. Zielig voor hem!

Tooske,Heel vervelend zeg :D (Ik lig dubbel hier)

ik heb mazzel denk ik ;) Ei is zaterdag geweest als ik me niet vergis en zaterdagavond geklust. Helaas nog veel last van de pil dus verwacht niet zwanger te worden. Fijn dat je vent er is en jullie veel kunnen klussen hihi :D

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hallo Dames,

Mag ik me bij jullie aansluiten?
    Mijn ongie heeft gisteravond doorgezet dus we gaan weer naar de volgende ronde ;) de 5e ronde 'al' helaas.
    Mijn nod is 10 dec (of 12). Ik had een cyclus van 28 dagen maar de laatste 2 maanden is mijn cyclus 26 dagen.

Ik zal me even kort voorstellen.
    Ik ben mama (28 ) van 2 kindjes (3 jr en bijna 22 maanden).
    We zijn nu dus al even bezig voor een 3e wondertje.
    De vorige 2 waren snel raak (1ste 4e maand en 2e 1ste maand) dus nu is het even wennen dat we door gaan naar de 5e maand ;)

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @chantalk, hopelijk is het dan nu snel raak!

Hier ook flink aan de klus....je weet maar nooit wanneer je ei komt. Hier om de dag aan de klus.....hopelijk snel raak.

Normaal een cyclus van 26 of 27 dagen....vorige ronde ineens langer. Ik ben maar gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Ik vind het nu al spannend.....al weer bijna op het wachtbankje....

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Voelen jullie trouwens je ei? En wat voelen jullie dan?

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Succes allemaal met klussen ;)
    Hier zelf ook druk bezig om de dag...
    Het is pas de 1e echte ronde, dus ben benieuwd :)

13. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik voel een soort ongi kramp, maar dan maar aan 1 kant ter hoogte van mijn eierstok.

ik voel het echt heel duidelijk. hou ook ovu schriftje bij en kan echt noteren van welke kant ei komt;)

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    ik weet niet, wat ik voel mijn eisprong is....
    Kleine krampjes onder in mijn buik, beetje zeurderig...maar is ook maar van korte duur.

@rittjuh, je pendel staat er wel goed voor....spannend hoor.
    Ik heb 1 pendel voor maart 2011. Ik hoop dat het eerder raak is...maar ja dat weten we hopelijk over iets meer dan 2 weken!

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, het zou super zijn als de 1e pendel uit zou komen :D
    Hoop het echt, maar het is pas de 1e echte ronde... Wel spannend!
    Maar duurt nog wel ff voordat ik meer weet (tenzij ik natuurlijk ongi zou worden voor de 36e dag). Weet ook nog niet precies wat mn cyclus is natuurlijk. Maar we wachten 'geduldig' af haha.

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ berenbotje: Hoop idd voor je dat het eerder raak is dan maart 2011! Ik zal voor je duimen hoor deze ronde :)

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thanks en jij ook s6!!!
    helaas niet:(
    welkom meid en veel s6 wat balen dat je ongi toch is doorgezet!!!
    s6 met wachten meid, alles is mogelijk!
    fijn dat het over is met zijn oogjes zo sneu!
    hopelijk knap hij snel helemaal weer op meid!
    oke meid, niet na ei gebruiken he? bij mij heeft het goed geholpen!
    gebruik nu menstruasan...
    Dank je wel!!!
    Wij klussen om de dag... maar soms elke dag ligt aan de zin haha

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi allemaal.

Ook ik wil mij hier melden, mijn verwachte NOD is rond 13 december denk ik.
    Vandaag weer ongi geworden, op naar ronde 6....

Ik hoop dat we allemaal zwanger het jaar uit gaan.

19. BolBuikje34

Ikke wel,ik krijg een soort menstruatie-achtig gevoel,dat doet best zeer. Maar ik voel niet aan welke kant het is ofzo. Ik weet ook wel meteen wanneer het komt: dan moet ik janken en als ik met iets bezig ben kijk ik effe op want het is zoo vaag.

Wolfje: dank je wel! Jij ook veel succes.

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik heb niet het gevoel dat ik iets voel met mn eisprong. Sommige voelen idd steekjes of iets dergelijks... Misschien als ik met ovutesten ga werken dat ik dan beter weet wanneer mn ei is en ik wellicht wel iets voel. Dan weet je natuurlijk meer rond welke periode het is als je cyclus nog niet regelmatig is.

Deel Deze Pagina