wolfje Ben bang dat mn monnikspeper morgen pas komt. Wel vervelend, want zit dan al op dag 9. Zou het dan nog zin kunnen hebben voor deze cyclus? En idd, na mn ei stop ik gelijk weer Nieuwe Welkom en hopelijk idd allemaal zwanger in december
ivm je lange cyclus zou ik het gelijk beginnen... maar dan kun je nog niet beoordelen of het geholpen heeft.... s6 idd goed plan om dan even met ovu testen te gebruiken dat weet je wanneer je ei is, net zo makkelijk thanks, we zullen zien he? welkom en heel veel s6! Zwanger 2011 in dat zou geweldig zijn!!!
Wolfje jaaaahhhh dat zou heerlijk zijn zwanger 2011 in!!!! Ik voel mijn eisprong ook, ik voel menstruatiekrampjes en steekjes aan 1 kant. Maar ik weet het omdat ik het kan linken aan mijn ei omdat ik dan de dag van te voren een positieve ovulatietest heb. Mn streepje wordt weer lichter, ben benieuwd of ik mn piek gemist heb, die is namelijk altijd heel kort. Denk allemaal dat ik mn piek vanmiddag heb gehad, want vanmorgen was mn streepje donker maar nog lichter dan de teststreep en om half 6 was ie weer lichter.... Ga zometeen nog maar even testen en morgen. Nou ja, pech anders hoor, we zijn iig lekker aan de klus
Hoi allemaaal, Joehoe vandaag een positieve ovutest Gister al een duidelijke streep met zwanger en kids dus ook getest met de digi van clear bleu,deze was negatief. Vandaag was de streep nog duidelijker en ja hoor de digi gaf een aan.
Ook mee eens, Hier nog helemaal geen positieve ovu-test te bekennen. Wordt eigenlijk wel tijd. Of stel ik mijn ei uit door de spanning....
Hey allemaal, Wij zijn pas net begonnen (spiraal er uit op 4 okt) en gaan pas voor onze eerste.... Afgelopen zondag voor t eerst echt ongi geworden, en wat is dat een drama zeg. Was ik al helemaal vergeten door die spiraal dat dat zo'n ellende kon zijn. Maar goed... t is voor een goed doel. Als ik nu een normale cyclus heb, dan zal ik op de 12e mijn NOD moeten hebben. Als ik weer zo lang moest wachten als na de mini bloeding van net na mijn spiraal, dan kom ik op 21 december uit en zit ik helemaal in het verkeerde topic... Ach... we zullen t wel zien
hoi allemaal. Ik heb me een tijdje geleden aangemeld, maar tot nu toe is het er nog niet echt van gekomen gezellig mee te kletsen. Vandaag heb ik even een beetje bij kunnen lezen. @eisprong - ik voel hem pas sinds ik met ovulatietestjes in de weer ben. Maar dan nog maar heel licht. Ik heb trouwens een vriendin die er wel behoorlijk last van heeft. Meer zelfs dan van de menstruatie... @ Ginger lady - welkom! Mijn spiraaltje is er in juni uit gegaan. Hoe mijn cylcus is verlopen kan je onder aan dit bericht zien. Nog niet helemaal regelmatig dus, maar het is te overzien. Maar inderdaad, wat een drama dat ongesteld zijn!
Lottie; ja idd Wij klussen ook al, al heb ik het idee dat ei er voorlopig nog niet aankomt... ginger lady; heel veel succes meid berenbotje; heel goed meid, hopelijk heb je snel goed nieuws voor ons novan; klets gezellig mee meid! misschien ook iets voor jou? http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/188920-mamas-gelderland-208.html#post8504145
goedenavond allemaal, Vanavond ongi geworden Ik mag dus gezellig in jullie hok komen kletsen/lezen. Geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad, ik voel dit nooit. Had ovutesten van zwanger en kids en dacht dat vrijdag 5 nov mijn ei eraan kwam (was veel rozer dan eerdere dagen maar niet donkerder dan de c-streep) en zat 6 nov. was er weer niets te zien op test Nu heb ik dus een cyclus gehad van 25 dagen. Is dit niet te kort?
Welkom Alice, Een cyclus van 25 dagen is net niet te kort. Weleens gelezen dat een cyclus tussen de 25 en 35 dgn valt
Hallo meiden! Hoe is het hier? Al druk aan de klus allemaal? Hier wel hoor! We zitten vlak voor mn ei dus doen weer ons uiterste best natuurlijk
oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii hahaha vergeten bij de nieuwe te melden *bloos* dankjewel Heitje Mijn NOD is 7 dec. Zou heel ironisch zijn als ik posi test.. ik was namelijk de 3e uitgerekend... Succes deze maand meiden!! Eitjes zijn nu onderweg!