lottie; nou ik volgende ronde ook weer die peper hoor! Heb jij geen last trouwens dat je erna boeren moet en zo'n vieze pepersmaak? oh ik wel bleh daarom menstruasan maar dat werkt niet
@female, inderdaad nu voel je in eens van alles. En mogelijk normaal ook, maar let je er helemaal niet op. Ach, hopelijk met z'n alle op een roze wolk!!!!
Hallo dames Ik kom hier ook maar verder aanmelden want k ben hellaas vandaag ongestelt geworden dus ik valt tussen 16e of de 19e dec hoop natuurlijk gewoon p een klein wondertje maar ja wie niet he dus iedereen heel veel succes liewfs Cita
Wolfje oh dacht dat je mentruasan nam omdat je peper niet na je ei mag nemen!? Maar ik proef er niks van!! Welke had je? Ik van ehhh... In n wit doosje met roze geloof ik. Weet ff nie de naam. Ben best bang dat t nie helpt. Wanneer in je cyclus begon jij ermee toen?
hier tarwekiemolie, denkt dat het toch werkt. ei is nu bezig! ei-pijn is begonnen! volop rekbaar slijm. dus flink aan de klus!!!!
Lottie; ja dat was idd ook een reden, maar die pepersmaak ik moet er boeren van en das zo goor, bleh~ Heb het doosje weg gegooit vitotaal ofzo iets, weet niet meer precies... Ben er meteen op dag 1 mee begonnen! tot dag 15 want ik weet niet wanneer me ei was... debende; dat kan ik misschien ook wel eens proberen ja... citta; welkom en succes!
Wolfje Ik heb idd ook vitotaal. Neem er eentje met een half glas water en proef niks. Als ik rekbaar slijm krijg dan ga ik anders wel ovutesten doen, of gewoon dan al stoppen. Nog even over nadenken
hoi ,geen bijzonderheden hier .. braaf op t wachtbankie .. ( hopend dat ik n ei heb gehad !aan t klussen zal t niet liggen ) en ik voel niks
parr en lydia: helemaal mee eens, had jullie natuurlijk liever niet hier getroffen!!...duim nog steeds heel hard dat het voor jullie ook snel raak mag zijn hoor!!! liefs!
Ohh hihi sorry wolfje heb er helemaal overheen gelezen ! hihi , we hebben inderdaad goed geklust & fijn solliej !