thanks, is goed gekomen En toen is het alweer bijna middag...en wat een rust hier! Fijne dag allemaal!
De vorige keren voelde ik van alles toen ik op de wachtbank zat Dag na eisprong zeurende buikpijn tot menstruatie. Nu nog helemaal niks, we hebben hier ook goed geklust.
Ik heb sinds ik weer ongesteld ben na de borstvoeding wel een hele regelmatige cyclus. Mijn nod is als ik uitga van een 28 dagen zo rond 29 nov
Hey meiden Ik heb niet teruggelezen en sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest! Mijn overleden zoontje zou deze week 9 zijn geworden en daar was ik nogal van onder de indruk. Heb dus weinig zin gehad om achter de computer te zitten! Ik zou op 1 december mijn NOD hebben, volgens mijn cyclus van 35 dagen, maar ik weet bijna zeker dat mijn ei eerder is gesprongen en dat ik mssn al 29 november mijn NOD heb. Ik heb dit maal helemaal geen last van mijn borsten. Voel ze heel lichtjes tintelen. Af en toe heb ik er zelfs steken in. Ook in mijn baarmoeder voel ik zo af en toe steken en alsof iemand er aan zit te trekken. Heb wel een puistje (normaal nooit) en ben heel erg moe (dat kan natuurlijk ook door het weer). Ik weet het dus echt niet meer wat deze maand brengt.... Laten we het hopen! Hoe gaat het verder met de rest, iedereen zo langzamerhand tegen de eisprong?
Mieni; welkom terug... Heb je nog wat aan de speciale dag van je zoontje gedaan? Heel veel succes met wachten, hoop voor je dat het raak is! Hier idd al lekker aan de klus Gister onwijs veel felle steekjes in me buik links gehad, en nu vanmiddag bloed op me wc papiertje, dus ik weet het nu ff niet...
Wolfje: Weet je zeker dat je je eisprong niet al hebt gehad en dat dit mssn je innesteling was?? Ik heb ook een keer gehad met de zwangerschap van mijn zoon, dat ik bloed ben verloren wat achteraf de innesteling moet zijn geweest! Ik hoop het voor je.... Als je tenminste een paar dagen geleden ook hebt geklust! We hebben er niet iets bijzonders mee gedaan, maar zijn wel naar het kerkhof geweest! Mijn oudste zoon had een tekening gemaakt en hij vertelde de meneer van de bloemenwinkel dat die voor zijn overleden broer is en dat ie jarig is (direct erachteraan maar ook niet echt). Hij is in de hemel want hij is dood....(schaam) De man reageerde gelukkig goed en zei ja dat gaat meestal samen. Bij het graf aangekomen vroeg hij waar alle gasten bleven, want het was toch feest en ging spontaan "Lang zal hij leven" zingen. Ik moest er wel om lachten.... Dat is natuurlijk ook heel logisch voor een kind. Mijn 2 ukkies hebben me echt de hele dag door lekker geknuffeld en dat maakte veel goed, al zal het gemis er natuurlijk jaar in jaar uit blijven!
Mieni; ik vind het ook net als de kids een liedje waardt, tis toch zijn verjaardag ook al viert hij die niet met jullie maar met zijn engelensvriendjes! Het gemis zal idd elk jaar blijven meid, en ik weet zeker dat je op zo'n dag extra van je 2 bengels geniet! Nou ik voel me ei dus nooit, maar gister dus de middag felle steekjes, dus ik dacht ei en dan vanmiddag iets bloed, dus kan komen door ovulatie, hebben goed geklust dus ben benieuwd!
het gaat. Onlangs een mega dip omdat 2 dinnies in 1 weekend zwanger melden en ik met mijn witte test... 3 dec komt nu erg dichtbij... ik hoop deze maand zwanger te zijn. Zou mooi zijn, zwanger raken wnr ik uitgeteld was.. en daar?
parr; dat zou idd erg mooi zijn meid! Ik hoop dat je snel zwanger kunt zijn met je dinnies... ik was ook samen met een vriendin gestopt met de pil wat wouden we graag weer samen zwanger zijn, helaas, zij is nu weer bevallen en ik nog niet eens zwanger... hier; tja ik weet het allemaal soms ff niet en wordt het me te veel, denk steeds vaker dat sem enig kind zal blijven, we zullen het moeten afwachten! Duim voor je meid!
Heej meiden, Ik sluit me ook bij jullie aan. Net een paar dagen terug van m'n vakantie/honeymoon USA, california. Echt een geweldige vakantie gehad! Mijn NOD is 6 december. Dus nu druk aan het klussen Liefs
Welkom en heel veel succes! thanks! Dan ga ik nu maar heel hard duimen dat ze snel een brusje krijgen!
Is er al een NOD lijst? Volgens mij niet of heb ik er over heen gelezen...? Een idee om er anders 1 te maken? ik vin t wel leuk om bij te houden wanneer iedereen haar NOD is.. Wil iedereen deze aanvullen? NOD Asun ----> NOD 6 dec, 1e kindje, 3e ronde, 26 jaar.