IVF was de bedoeling maar afgelopen ronde hadden die sukkels! dr eitje gemist.. dus escape iui gehad..
@ BB10: Gefeliciteerd! Zou ik nog mee mogen schrijven. Na een heftige periode van 8 mk's waarvan de laatste met bijna 12 weken in mei dit jaar, Hebben we verplichte rust opgelegd gekregen van zowel vk als Gyn. Alle testen gedaan die mogelijk waren, alles positief. Vruchtbaar zijn we meer dan, ze staan er van versteld. Een vingerknip en ik ben zwanger. Tja wat heb je eraan als je niet zwanger kan blijven. We zijn trotse ouders van een meisje van 4 en ja ik weet we mogen heel blij met dr zijn, want er zijn er zat die geen kinderen kunnen krijgen. Toch is een wens naar iig een 2e meer dan je je kan voorstellen. Mss herkenbaar? In augustus was ik jarig en hebben mn man en ik een goed gesprek gehad. We zijn er beide weer klaar voor en ik mocht de pil weer laten staan. Tja je moet t met zn 2'en doen he. Hihi... eerst september, oktober en november de ongi afgewacht en nu de 1e ronde in. Rond 3 dec moet mijn NOD zijn, ook dit ios afwachten natuurlijk, maar volgens de cyclus in september, oktober en november, moet dit wel ongeveer kloppen. Zaterdag mijn positieve ovu test gehad... Meer dan afwachten en duimen blijven draaien, kunnen we niet doen. We hebben besloten (hoe radicaal t mss ook is), we proberen het in 2011 nog, ben ik in december 2011 niet zwanger (waar een kindje uit voorkomen mag). Houden we ermee op en is het over. Ons dochtertje sleept ons erdoor echt, ze is een voorbeeldkindje en geeft me zoveel kracht. Ze heeft er zo weinig mogelijk van meegekregen van alle mk's maar toen t in mei over was. Liet ik me weleens gaan. Die opgelegde verplichte rust, tja als je dochtertje van toen 3 dan naar je toekomt en een arm om je heen slaat en zegt, niet huilen ik ben bij je en mij houd van je. Tja dan wil t wel Ach een heel verhaal en wat hebben jullie er eigenlijk aan ... iedereen heeft zo zn "dingetjes".... Ik ga maar aan t werk, ja zit op mn werk ja hihihi
Hello all, zal me hier ook weer even melden. Mag nu officieel niet hier, maar alle dinnetjes zitten hier. hahaha... Goed ik heb denk ik nod op 26 december. Wel een mooie dag niet waar???
Welkom starlady! Jeetje wat n verhaal. Ik kan je wens voor een tweede heel goed begrijpen hoor!! Ging het wel in 1x goed toen jullie voor de 1e gingen? Hoe lang hebben jullie rust genomen? Lijkt me iig erg zwaar allemaal! Ook het verwerken! Hopelijk mag je snel zwanger zijn en n klein frummeltje in je armen hebben! Liefs
Ik heb wat vruchtbaarslijm!!! Hoop zo dat m'n ei eraan komt! Zou super zijn dan is m'n cyclus weer wat korter
@starlady idd heel heftig! ook herkenbaar hoor! Van mijn dochter waren we ook gelijk 1e ronde zwanger. Toen moesten we wachten omdat ik paar maanden na de bevalling erge BI kreeg. Jan. dit jaar was mijn lichaam weer klaar voor. Gelijk zwanger maar dagn na posi test zwaar ongi. Ronde erop weer zwanger maar met de eerste echo bleek het kindje te overleden zijn. Toen een lange nasleep omdat niet alles weg was. Toen op normale ongi gewacht en er weer voor. Posi test en 4 dgn overtijd om ongi te worden.. sinds dan niet weer raak geweest.. We zijn erg blij dat wij ons scheet van 2jaar hebben. Zij sleept ons er ook doorheen. Wat je ook zegt, er zijn zo veel die nog niet 1 hebben, ik zou alles geven dat hun het ook zouden kennen en voelen! Als je er eenmaal weer voor gaat en en dan ook als het heel anders loopt dan bij de eerste... de wens is er gewoon. Ik duim met je mee dat je straks posi test mét een plakbeeb! @lindanna oei ongi dus. Ok nu zwanger het jaar uit!!!!! knuffs
Parr nou zit n beetje met n "probleem" denk ik. M'n man staat elke ochtend om 4:15 op en is pas rond 18:00 thuis. Normaal is dat geen probleem, maar deze week zijn z'n ouders op vakantie en neemt hij ook nog werk van hun over. Dus hij zal pas in de nacht thuis zijn zit echt te bedenken hoe ik dat op ga lossen haha moet zo lang wachten op n ei dat ik t niet wil missen. Twijfel of ik erover zal beginnen of gewoon extra m'n best moet doen haha
@lottie je kan je eerst zelf proberen, doe ik dan ook hihi, op een gegeven moment valt het kwartje bijv.. zoontje ligt op bed als hij thuis komt? of als hij later op de bank zit.. iets leuks aan trekken
Ja sommige stoppen meestal groeit er 1 of 2 door. En springen moeten ze niet, want vlak voordat ze springen moet er een punctie plaatsvinden, anders ben ik weer te laat .
Starlady, natuurlijk mag je hier meepraten! Pff wat een ellende hebben jullie achter de rug! Ik hoop van harte dat het nu snel raak is met een mooi blijvend wondertje als resultaat!
parr Dat is wel een idee ja, maar dat durf ik bijna nooit. Klinkt misschien stom, maar ik ben dan bang voor afwijzing. Dat hij niet wil ofzo en dat ik daar dan sta....voor schut!!! Vind ik dan he voor mezelf. Ik ga er nog eens over nadenken Sammie Whaaaaaa haha, dat kan ook Zo van 'je dacht toch niet dat je een keuze had he!!?'
haha sorrie sammy , je weet wat ik bedoel haha ! .. VOOR ie springt eruit halen / bevruchten / terugdoen en dan blijven plakken en uitgroeien tot een TOP Mini Sammie !