NOD 1-15 December 2010

Discussion in 'NOD forum' started by Mieni, Oct 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ sammie hopelijk gaat de volgende IVF poging lukken ;) en dat ze het neit weeer verprutsen ;)

@ ly super temp omhoog ik blijf blazen voor je :)

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

en verder iedereen veel succes met klussen en die ellendig wachtbank.. die is zo ellendig die 2 week :(

HIER BIJNA 12 WEEK DONDERDAG ZOVER :):)

3. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ Parr1983: Bedankt voor je reactie. De wens is er inderdaad… en pas als je hetgeen zoals wij achter de rug hebben, weet je dat een wens voor een 2e ook heel groot kan zijn. Iedereen gun ik t om zwanger te raken, tuurlijk, maar het wordt helaas niet goed begrepen bij ons in omgeving… :( Ik ben ook al dik duimen aan t draaien en ja dit is de 1e ronde, dus tja, wat moet ik verwachten… zitten op t wachtbankje is alles wat we kunnen doen momenteel denk ik…

@ Sammie88: Het is inderdaad nogal wat wat we hebben moeten meemaken, verwerkt hebben wij het zo als gelukkig wel, maar vergeten doen we t nooit… afwachten is alles wat we kunnen doen :)

@ Lydia1986: Dankjewel, ook wij hopen op nog een wondertje… Zwanger raken voor ons geen probleem, vinden de vk en gyn ook apart en kunnen ze niet verklaren, alle mogelijke testen zijn positief. Dat is t gekke… maar zwanger blijven, dat is bij ons t punt.

@ Asun: Gelukkig kunnen mn man en ik het hier heel goed over hebben. Niets is hem teveel, want tja vrouwen zeuren in de ogen van de man nog weleens. We hebben t moeilijk gehad maar gaan er nu helemaal voor. Hihi hij zat zelf te googelen wanneer mijn vruchtbare dagen waren… (vertelde hij me gisterenavond). :)

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

Aug 7, 2010
    1,678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat het lastig is wat je hierboven uitlegt, wij hebben in het verleden ook 'problemen' gehad met initiatief nemen vanuit 1 kant, mijn vriend had toen ook meer zin dan ik. En dan afwijzing van mij erbovenop, waardoor er van 2 kanten geen initiatief wordt genomen. Toch is het t beste om erover te praten, al lost dat niet onmiddelijk het probleem op. Je kunt dan iig je ei kwijt en hij hoeft niet 'te raden' hoe jij je voelt.

Vervelend dat je gemakkelijk terugkrabbelt als je initiatief neemt. Je kunt natuurlijk ook aan hem vragen of hij na jouw kleine initiatief het roer al over neemt, misschien vind je dat prettiger?

Ik zeg (als t niet hoeft) niet wanneer ik mijn ei heb, vind ik prettiger omdat er dan minder druk op ligt. Manlief vind het ook fijner. Dan is het minder met alleen maar een doel voor zijn gevoel.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb ook zin in de kerstboom !! (vorig jaar niks gedaan met kerst )

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ga volgende week kerstboom zetten denk , of de week erop .. ff kijken :)

7. Ayse

Ayse Fanatiek lid

Dec 16, 2006
    1,210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames
    Onze internet laat me in steek :). Dus lang niet geweets. nu druk aan het wachten pfff allemaal heel veel succes.

Ik heb zelf niet zo vertrouwen :( maar we duimen

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    bij ons wordt hij meestal neergezet na hubbie b'day, 12 dec. Maar dit jaar vieren we wss zijn verjaardag pas samen met de mijne in feb.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    val ook weer ff in haha
    pff kom soms tijd te kort!

zag wel ergens een leuke winter banner!

Nou hier geen nieuws te melden eigenlijk, tja ff geeft nog geen ei aan, die stomme temp van mij ook!

maar ja

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    @starlady nee idd.. het is leuk wachten tot ei maar eng spannen d to NOD vind ik soms.. vaak klopt mijn gevoel wel dus heb ik een buffer maar leuk is anders. En de omgeving.. ja i know.. vrijdag op het werk weer een ervaring... SInd vrijdag hebben we een buikband voro zwangeren. Erg leuk! Zei ik ook en een mannelijke mngr draaide naar mij toen en zei zonder na te denken: Ja maar is niet voor jou he...

Kon het nog harder die klap? Ik stond met mijn mond vol tanden en zei dat ik dat heus wel wist en gelukkig was het mijn pauze tijd want ik moet wel van huilen :( Mannen hebben het minste tactiek vind ik.. hij wist van alle 3 vmk/ma...
    Ik merk dat ik nu afhoudend bent en hoop wel op een zw maar durft er neit op te vertrouwen. Wat mijn man soms erg frusti maakt.. maar goed lichamelijkmaken wij meer mee dan de mannen.. wij voelen elk draai en steek en alles... hun kunnen alleen afwachten en me helpen met verwekken en hopen

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Parr dikke knuf voor jou meissie!

12. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Tooske
    super bedankt voor je reactie! Ik praat er nooit met
    iemand over dus erg fijn te lezen dat je
    het herkend/ook meegemaakt hebt! Hier idd net zo met het initiatief nemen!!! Hij nam eerst ALTIJD initiatief en ik dus niet. Ik wilde vaak niet en op n gegeven moment ging hij ook steeds
    minder initiatief tonen. Nu je het zo noemt bedenk ik
    me pas dat we het er toen ook over gehad hebben! Hij zei toen ook dat hij het gevoel had dat ik toch niet zou willen en hoopte dat ik zelf het zou laten merken als ik wilde. Hij zei toen ook dat hij t heel fijn zou vinden als ik t initiatief eens zou nemen en dat hij dan heus wel wil;). Is al een hele tijd geleden en denk er nu pas weer aan. Maar kan geen kwaad het er nog eens over te hebben;).

Wbt het ei. Ik wil t ook liever niet zeggen, maar denk dat t wel opvalt als ik ineens vaker wil haha;) maar ja, zien we dan wel. Misschien vindt hij het wel best. Toen we voor de eerste gingen vond ie t ook geen probleem dat ik ineens meer wilde (goh;))

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

Aug 7, 2010
    1,678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lottie, ik denk dat er stiekem best veel stellen zijn die dit hebben. De kans dat beide partners evenveel zin hebben is volgens mij niet zo heel groot. Als je iemand leert kennen weet je nog niet of iemand veel of weinig zin heeft (even over de algehele linie bezien dan), aangezien je meestal in het begin elkaar bespringt omdat je zo verliefd bent haha! Juist door het erover te hebben haal je er al wat spanning af zeg maar. Mijn vriend en ik zijn uiteindelijk naar elkaar toegegroeid: ik heb meer zin gekregen en hij is zijn wilde jeugdigheid iets kwijt :D

Komt helemaal goed meis!

Tsja, hij het zal misschien opvallen dat je meer initiatief neemt, maar wat je zegt: hij vind het volgens mij alleen maar leuk! Dus laat hem maar lekker denken wat ie wil, gewoon gaan met die banaan :p

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    knuf Parr , vind het nog steeds een turkse boer ! ;)

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Parr knuffel,

Spring hier trouwens even in hoor. Ga vanaf nu weer proberen mee te lezen. Als het lukt. Hahahaha.

Nou hier niet 10 buisjes bloed af mogen geven. En over 2 weken een afspraak. Dan krijgen we de uitslag, of we goed in elkaar zitten. Ik hoop dat er of niets uit komt of iets dat te behandelen is zeg maar. Maar goed dat weet ik dus pas over 2 weken. Ach die zijn ook zo weer voorbij....

Dikke knuffel voor iedereen,.

16. Asun

Asun Niet meer actief

Ik ga voor je duimen!

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

Aug 7, 2010
    1,678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Lindana.... Ik duim ook voor je meis!

18. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Tooske
    Ja inderdaad. Ik kijk wel even aan hoe het loopt en anders weer een keer over praten. Doe ik evt. dan na mijn eisprong haha, anders ligt er gelijk alweer zo'n lading op het klussen. En het lijkt nu toch best goed te gaan;). Nou nog een posi ovutest!!!

Lindanna
    Spannend hoor, hopelijk niks ergs!

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hee meiden,

Dank voor de reacties, ik hoop ook op niets ergs, prikverpleegster was wel aardig trouwens, was zelf zwanger en was erg meelevend dus dat was wel lief. Ze vertelde ook dat het standaard was dat ze echt alles uit gingen zoeken na herhaalde miskramen dus dat is wel fijn. Als er dan wat uit komt weet ik meteen wat er aan de hand is.

@lottie, wij hebben ook zo'n periode gehad, wel voor het zwanger willen worden, maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat je man/vriend het wel leuk vind om te klussen en het is toch niet erg om een keer nee te horen, waarschijnlijk als jij niet wil zal je het ook zeggen. Dat is normaal. Het scheelt wel dat mannen als je ze verleid snel om zijn hoor. Hihi...

20. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Lindanna
    Wel fijn dat ze het goed uitzoeken daar!

Het is niet zo dat ik geen nee wil horen;). Als hij gewoon niet wil dan kan ik daar wel tegen (wel jammer natuurlijk als je ei in de buurt zou zijn), maar ik zou er niet tegen kunnen als ik in mn lingerie voor zn neus sta en hij wil niet;) Lijkt me logisch...sta je daar;). En idd, als ik niet wil dan wil ik niet, maar als hij moe is en ik doe mn best dan issie zo om volgens mij ja;)

Share This Page