Geweldig nummer, dit wordt gegarandeerd een hit! Nu hopen dat t mag helpen voor de dames die op een eitje wachten!!!! 3 december je NOD, dat schiet ook al op! Ik had mijn eitje deze maand op dag 17 van mijn cyclus. Maar mijn luteale fase is tot nu toe maximaal 12 dagen geweest, dus daarom is mijn NOD al op 29 november. Ben zo bang dat t weer niets is, is zo moeilijk om positief te blijven, want van dat hopen en dan is het toch weer niet, daar wordt ik echt zo moe van.... Probeer het los te laten, maar dat is zow moeilijk!
Ow wat kl*te!!!! Dat is zo'n teleurstelling telkens weer he, als je dan ziet dat het rode boel is daar beneden.... Dikke knuffel meid!
Je kan merken dat het bijna december is.. het wordt al drukker hier. Ik test (weet niet meer wie het vroeg) op z'n vroegst pas op NOD. Normaliter zou ik wachten tot na NOD, maar aangezien ik 30 november naar de gyn moet als ik niet zwanger ben, ga ik maandag wel een testje wagen.. als mijn temp tenminste niet enorm gekelderd is, want meestal doet ie dat wel de dag voor de ongi!
@Mieni, bah, dikke knuffel! Hopelijk een mooie test met oudjaar voor jou! En dan met jip en janneke champagne het nieuwe jaar in!!
Ik zit net de NOD lijst te bekijken. 1-12 is een drukke dag zeg. Ik hoop dat we allemaal op roze mogen deze maand!
Lijkt me een raar idee, dat je kindje anders alweer 9 zou zijn geweest. in je hoofd zie je waarschijnlijk nog steeds een babytje? Fijn dat je de man van je dromen hebt ontmoet, hopelijk snel een kleine frummel!
29 nov: Tooske: 1e kindje, 4e ronde, 30 jaar. 29 nov: Jessie80: 1e kindje, 7e ronde, 30 jaar. 30 nov: Lydia 1986: .1e kindje, 12e ronde, 23 jaar 1 dec: Bolbuikje34: 1e kindje, 3e ronde, 34 jaar 1 dec: Mieni: 4e kindje, 3e ronde, 30 jaar 1 dec: Ma1: 3e kindje 3e ronde, 37 jaar. 1 dec: Female: 3e kindje, 1e ronde, 26 jaar. 1 dec: Berenbotje: 3e kindje, 1e ronde, 31 jaar 3 dec: Klein Wijffie: 2e kindje 5e ronde 27 jaar 3 dec: Heitjekarweitje: 1e kindje, 21e ronde, 27 jaar 4 dec: Wolfje22: 2e kindje, 8e ronde, 25 jaar. 4 dec: Marilou: 1e kindje, 8e ronde, 26/27 jaar. 5 dec: Debende: 3e kindje, 6e ronde, 25 jaar 6 dec: Asun: 1e kindje, 3e ronde, 26 jaar. 7 dec: Parr1983: 2e kindje, 9e ronde, 27 jaar. 7/8 dec: Mami: 9 dec: Naliey: 1e kindje, 37e ronde, 23 jaar. 10 dec: Rittjuh: 1e kindje, 1e ronde, 24 jaar 12 dec: JBG: 1e kindje, 1e ronde, 25 jaar 17 dec: Lottie: 2e kindje, 1e ronde, 23 jaar 25 dec: Mieni: 4e kindje, 4e ronde, 30 jaar Onbekend: Sammie88: 1e kindje, 28e ronde, 22 jaar. Heuj! Een lijstje! Ikke ook op
Dat is idd wel gek, kan me hem dan ook niet zo voorstellen dat ie 9 jaar zou zijn! Zie hem idd nog steeds als een baby, dat zijn ook de laatste foto's natuurlijk! We hopen idd snel een kleine frummel, voor jullie ook!
Ja hij heef wel hitpotentie inderdaad Ja 3 dec weer aan de beurt...misschien zelfs nog een dagje eerder... Je zit nu in de 4e ronde? Dan zou ik maar heel hard je best doen om positief te blijven...wie weet heb je nog een aantal maandjes te gaan voor het zover is... (maar ik hoop natuurlijk zsm, dat snap je wel he...) maar geduld hebben is idd niet altijd makkelijk...
Jemig meid, ik zie je verhaal hier voorbij komen...wat vreselijk dat je dat overkomen is... echt heel verdrietig... En nu een ongi, bleh..balen hoor! Knuffel voor jou!
En een speciale ***MEGA-KNUFFEL*** voor Parr!!!!!!!!!!!!!!!! Omdat ik niet wil dat je je zo rot voelt
Sammiee!! Knuffel terug!! Morgen weer een FM toch? Met paps gaat het boven verwachting, hij is zelfs alweer ontslagen uit het zkh! Voelt zich natuurlijk wel erg slap en moe, maar het moet helemaal goedkomen!
Oke nog een paar daagjes geduld dus! Ik duihuihuimmm!!! *blaast temp van Jessie nog even flink omhoog en beveelt: BLIJF HOOG!* (je pakketje is vandaag op de post gegaan, spannend he!)
Balen Op naar de volgende ronde! Hopelijk kunnen we allemaal snel op roze. Zou het een super einde van 2010 worden