Tooske Helaas niet meer geklusd na de 23e. Gisteren avond een gesprek gehad met manlief en die was ineens heel onzeker. Wist niet of het nu al wel kon ivm verhuizing die we nog zullen hebben binnen 6 tot 18 maanden. Maar ja, iemand anders zei al dat het misschien komt doordat hij heel erg moe was dat ie ineens zo twijfelde. Hij was echt oververmoeid (0:30 en een drukke week gehad). Maar knijp m nu dus wel een beetje. Oefff jij nog maar 3 dagen! Hopelijk is het raak!
meiden, na woensdag een negatieve test te hebben gehad komt er nu binnen de afleestijd een hele lichte streep tevoorschijn heb nu wel ongiekrampen, kan dus nog alle kanten op. We gaan het deze week afwachten.
Oh Lottie wat ontzettend rot zeg, als je dat hoort.... Misschien kun j proberen met m te praten als ie wat minder moe is en er dan proberen achter te komen waar hij mee zit? Misschien issie inderdaad wel gewoon heel erg moe en issie op een ander moment beter 'aanspreekbaar'. Dikke knuffel meis, is echt niet leuk om van je manlief te horen.
Hoi hoi, ik kwam ff spieken of er al posi testen zijn!!! En ja hoor, de eerste test is binnen zie ik!!! Tooske: ik ben 4 keer zwanger geweest (helaas 3 x miskraam), maar een streep is een streep! En ongi-krampen heb je juist als je net zwanger bent. Heb je ook een beetje pijn in je borsten als je er in knijpt? En voelen ze wat harder aan? Gewoon morgenvroeg weer testen en overmorgen weer en overovermorgen.....hahaha! Ik voel weer vanalles, maar nog niet goed genoeg om te kunnen zeggen: "ik denk dat ik zwanger ben". Borsten zijn wat gevoeliger, ben moe, met vlagen duizelig en wat steekjes bij mijn liezen. Maar ja, die moeheid en steekjes had ik vorige maand ook, dus nog ff afwachten. Ik ga morgen testjes kopen en dan zondag alvast eentje doen. Wel vier dagen te vroeg, maar ik heb al eerder zo vroeg posi getest,dus spannend, spannend, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes aan alle meiden hier!!! Knuffel dootje
Hallo meiden, Hier nog een positiefe test ik kon 3 december testen maar kon vanavond niet uit staan om te testen omdat ik me zoooo zwanger voel en tot ons grote geluk stond er zwanger~!! Hopen dat het goed blijft gaan is tenslotte wel een vroege test????? Voor alle wachtende toi toi toi
*vang vang slurp slurp* Hopelijk hebben deze zeeeeeeeeeeeer traag opgebouwde hcgtjes ook een goed uitwerking op mij! Thanks wijffie!
Spannend ma1 en klein wijfie! Klein wijfie: is je NOD pas echt 3 dec? Dan heb je wel heel vroeg getest? Misschien was je eisprong dan eerder? Mijn NOD is namelijk ook 3 dec, maar ik zit pas op 8dpo.... ? Wij willen foto's zien!!