NOD 1-15 December 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mieni, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

@ Patrieske; voor jou dubbel geluk deze maand omdat het de laatste keer mis ging... Moeilijk hoor.. :(
    Hopelijk gaat het deze ronde goed!! :)

2. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Een plakbeebje:D
    Die wil ik ook wel!

Gezellig dat het drukker wordt!
    Succes allemaal...

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi dames,

Ik kom hier even gezellig meekletsen als dat mag? Ben sinds eind september 2010 gestopt met de pil en vanochtend eindelijk ongi geworden (na 36 dagen). Het is nog wel wat lichtroze, maar dat wordt vast snel gewoon rood.
    Mn volgende NOD zou dan op 10 december zijn als het tenminste weer 36 dagen is.

Ik zal vandaag even kijken of ik tijd heb de vorige berichtjes te lezen :D

Liefs Rittjuh

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Rittjuh; hopelijk is je cyclus nu iets korter!!!

5. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik ga deze week maar weer ovutesten bestellen even kijken welke ik doe, want sensi vond ik afgelopen cyclus niet zo heel duidelijk.

6. Zeepaardje

zwanger en kids moeten erg goed zijn!

7. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Female, dankje da's lief van je. Het was nog heel erg pril, ik kan er gelukkig goed mee omgaan. Voor ik mijn oudste kreeg, heb ik een mk gehad. Ik dacht drie maanden zwanger te zijn. Maar het was met bijna zeven weken al misgegaan. Daar ben ik echt een half jaar mee bezig geweest om dat te verwerken. Het zou geweldig zijn als het deze maand zou lukken en het goed zou blijven gaan. Lijkt me een super verjaardagscadeau als ik op 2 december positief zou testen!

Ma1, ik heb de ovutestjes afgelopen maand van zwanger en kids gebruikt en ik ben er erg tevreden over. Zou ik zeker proberen.

8. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    @patrieske Dat lijkt me moeilijk zeg, was je er tijdens de eerste echo achter gekomen? Dat zal zeker tijd nodig hebben om te verwerken.

9. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey hallo,

Ik wil me hier ook even aanmelden.
    We gaan voor ons 3de kindje....spannend.
    Mijn NOD is op ca. 1 december. Normaal is mijn cyclus 26 of 27 dagen...nu duurde het wat langer. Dus ik ga maar uit van een cyclus van 28 dagen.

Spannend allemaal weer hoor! Hopelijk wordt het een vruchtbare maand!

liefs
    berenbotje

10. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Jette, de eerste keer wel. Maar nu ging ik een dag na mijn nod bloeden dus het was heel pril. Vorige week woensdag teste ik positief en afgelopen maandag begon ik te bloeden.

Berenbotje, welkom! Leuk zeg dat jullie ook voor een derde gaan.

Voor alle dames die voor een derde gaan, jullie zijn ook van harte welkom om mee te schrijven bij de zwanger worden club wie ook voor de derde.

11. Female

Female Niet meer actief

@ Patrieske; ik weet natuurlijk niet hoe het voelt om een miskraam te krijgen, maar het lijkt me echt verschrikkelijk.
    Ik denk ook dat het nog veel moeilijker moet zijn als je al verder bent.
    In jouw geval was het met 7 weken gestopt, maar je dacht dat je al 12 weken was. 3 maanden is hartstikke lang, en dan komt ineens de klap :(
    Nou ja, als we allemaal voor je duimen deze maand komt het vast goed! ;)

PS Wist niet dat er een zw.worden club was voor meiden die voor een derde gaan?! Ga zo gelijk even kijken ;)

@ Rittjuh; Welkom! Hoop dat je cyclus nu korter is en je snel een roze test hebt! :)

@ Berenbotje; Welkom! Leuk zeg, ook NOD 1 dec. en voor de derde! :)
    Veel geluk deze maand!

12. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Patrieske en wolfje22, ik zat zelf ook aan ovutesten van zwanger en kids te denken .

Patrieske, tussen mijn zoontjes in heb ik ook een miskraam gehad was 9 weken toen het loskwam.
    Ik had met 7 weken nog een goede echo .
    Het krijgen van een miskraam is zo verdrietig je verheugd je ergens op en dan ineens is het pats boem over.

13. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Berenbotje,
    Ook al voor de derde leuk hoop inderdaad op een vruchtbare maand.

14. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Kom me hier ook maar melden;)
    Hier ook voor de derde. maar de decembermaand is toch de maand van de leuke cadeautjes!!
    Hopelijk is dat voor ons allen hier een posi-test!!

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Lees dat een hoop mensen hier al een miskraam hebben gehad :(
    De schoonzus van mn beste vriendin heeft eind vorige week na 12 weken ook haar kindje verloren. Hoop het nooit mee te hoeven maken, maar helaas komt het wel regelmatig voor :S

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Welke ovutesten van Zwanger & Kids gebruiken jullie? Zie dat er 4 verschillende zijn; dipsticks, cassettes, midstream en digitaal. Heb er zelf nog helemaal geen ervaring mee. Dit wordt pas de eerste echte ronde voor ons 1e wondertje.
    Heb tijdens de vorige cyclus in het zh gelegen met een nierbekkenontsteking. Misschien dat door de antibiotica mn cyclus wat langer is geworden. Voordat ik de pil slikte lag deze meestal tussen de 29 en 32 dagen wat ik me kan herinneren.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

17. klein wijfie

1 nov 2010
    63
    0
    0
    Hallo dames kom me hier ook melden!!
    Ben vanmorgen ongi geworden dus gaan we door voor december!!
    Mijn NOD is 3 december zal leuk zijn de december maand nog meer cadeautjes!!

18. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Welkom Debende en Klein wijfie

Rittjuh, ik ga de dipsticks van zwanger en kids gebruiken moet ik nog wel bestellen.
    Jakkes een nierbekkennontsteking ben je weer helemaal opgeknapt?

19. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Hallo dames!

Ook ik meld me weer aan. Ronde 5 is zojuist gestart... Nu hebben we afgelopen maand ook niet heel erg ons best gedaan, want manlief was veel van huis, maar toch is het weer jammer!

Ik hoop deze maand weer eens wat actiever mee te kletsen, maar dat gaat bij mij een beetje af en aan. Ben soms heel druk met werken en studeren. Maar nu de studie bijna klaar is moet er weer tijd zijn voor gezellige kletspraat!

Ik gebruik trouwens ook de dipsticks van zwanger en kids. Die zijn het goedkoopst en werken prima.

20. Zeepaardje

welkom dames!
    s6 allemaal deze maand!

Novan; snap jij iets van mijn banner dag telling klopt niet...
    31okt gestart maar hij telt niet goed?

Deel Deze Pagina