Goedemorgen allemaal! Een half uurtje geleden getest, maar negatief. Er staat nu wel een heel licht indroogstreepje, maar dat beschouw ik nog steeds als negatief. In de bijsluiter staat duidelijk dat wanneer er na 5 minuten geen streepje verschijnt je de test weg moet mikken. Ik gooi en dinsdag nog een testje tegenaan en als die negatief is, is het wachten op de ongi. Ik weet trouwens niet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik heb altijd een cyclus van 28, dus daar ga ik nu ook gewoon vanuit. Dus of dinsdag een posi test, of woensdag ongi! Maar door de nega test van vanochtend, ga ik er van uit dat ik woensdag ongi wordt. (ik heb bij de vorige zwangerschappen altijd vroeg posi getest). Tooske, heb jij al getest? En Lydia: ik begrijp dat het bij jou ook spannend is? Female, mooie banner Knuffel doortje
Nou meiden, ik heb vanmorgen ook getest, er kwam niet meteen een 2e streepje maar wel na een paar minuten, maar zoooooow licht dat ik twijfel of het wel een positieve test is.... Eerst met de KV 2v5 getest en daarna nog met de vroege van Zwanger en Kids. Ook die gaf pas na een paar minuten een heeeeeeel licht 2e streepje aan. Dus ik weet nog niks! Ondertussen zijn ze beide al ingedroogd, dus geen nut meer om er een foto van te maken.... Mijn NOD is morgen, maar ik heb mijn ongi meestal 12 dagen na mijn ei, dus mijn lichaam heeft natuurlijk nog maar kort de kans gehad om HCG aan te maken MOCHT t raak zijn.... Wat is dit zenuwslopend spannend zeg! Dootje, je had wel een indrooglijntje zeg je? Ik heb de voorgaande maanden nog nooit een indrooglijntje gehad bij mijn negatieve testen hoor! Toch wel heel erg spannend meid!!!! Female, wat heerlijk dat je met de CB ook positief hebt getest!!!!
Wauw Tooske, dat klinkt toch al als een positieve test!! Ze zeggen: een streep is een streep he! Echt spannend joh! Wanneer ga je weer testen? Het indrooglijntje bij mij stond er denk ik na een half uur. Ik had geen resultaat binnen 5 minuten en toen ben ik weer naar boven gegaan om nog even lekker met mijn mannetje en dochtertje in bed te luieren. Na een half uurtje naar beneden gegaan en toen stond er een heel licht streepje. Maar ja, ter zelfbescherming neem ik toch maar de gebruiksaanwijzing ter harte!
lief van je getest maar als ik heeeeeeeeeeeeeeeel goed tuur zie ik misschien iets... maar heb m weggemikt ! dinsdag weer.. ! x
Dootje, ja snap ik dat je jezelf in bescherming wil nemen, ik eigenlijk ook. Durf nog niet ervan uit te gaan dat t raak is.... Dan doet t zoveel pijn als dan blijkt dat t loos alarm was.... Morgen maar weer testen! Succes met wachten jij ook! Lydia, spannend ook voor jou meid!!!! Mijn duimen draaien!
Hey meiden, ik lees een beetje met jullie mee. Mijn NOD is 6 december dus ik moet nog even wachten. Natuurlijk voel ik vanalles en prijs ik mijzelf al rijk, maar dat is echt volkomen onmogelijk aangezien mijn ovulatie 4 dagen geleden was . Maar, wat ik wilde zeggen is dat ik een lichte test-verslaving heb, en dat ik nog nooit een indroogstreepje heb gehad. Echt nog nooit. Dus, Dootje, ik hoop dat dat voor jou ook opgaat . Trouwens gefeliciteerd meiden die al lekker zwanger zijn! Houden zo. Groetjes, Dominique
thanx tooske ! ik duim ook voor uu dominique spannend , ik geloof wel in indrooglijntjes ! kan er zo een laten zien
ja indd .. maar t is meer uit bescherming dat niemand blij word met een dode mus... bij deze mn indroger : View attachment 111087
O jee, ik zat jullie berichtjes te lezen en toen MOEST ik van mezelf nog een test doen, haha! (ik denk dat ik sinds vandaag ook een lichtelijke testverslaving heb, oke!) Dus weer een kv2v5 gedaan (uit hetzelfde pakje als vanochtend) en nu binnen de 5 minuten een heeeeeeeeeeeel licht streepje. Dus ik denk: "dat ligt aan die test, dat pakje is misschien niet goed." Hoppa volgende pakje open gemaakt en allebei de testen gebruikt. En ook daarop binnen een paar minuurtjes een heeeeeeeeel licht streepje. Aaaahhhhhhhh!! Mijn vriend komt zo een keertje thuis, dus dan vraag ik eerst of hij ze ook ziet. Eigenlijk moet hij ze wel zien, want ze staan er gewoon echt. En dan gaat deze mama hup hup hup naar het kruidvat (lang leve koopzondag) om wat testen te halen (want ze zijn nu dus op, haha). Heeft iemand van jullie ervaring met die Predictor met vroege indicatie? Ik weet dat ze die daar hebben, maar nog nooit gebruikt. Boeien, ik koop ze gewoon allemaal, whahahaha! Lydia, bij jou ook spannend...klinkt gewoon precies als mijn verhaal van vanochtend!!! En hebben jullie kwaaltjes? Ik had helemaal niks, maar na die testen krijg ik ineens ongipijn en wordt een beetje duizelig en misselijk. Maar kan ook de spanning zijn natuurlijk! Ik meld me straks wel weer een keer
Ik heb gehoord dat de Predictor testen niet goed zijn. Misschien kan je beter een CB met indicator kopen. Dan kan het niet missen
Lydia dat ziet er echt nie uit als n indroger hoor!! Heel veel mensen hier noemen lijntjes n indroger omdat ze daarna ongi worden, maar in feit is het dan heel vroeg al mis gegaan en dan wordt je dus ongi. Zo lijkt het of de testen niet goed zijn, maar dat is lang niet altijd zo!
Hm...het lijkt alsof het 'vage-testjes-dag' is.... Hopelijk regent het over een paar dagen hier duidelijke testjes! (positieve natuurlijk ) Haha Ly, ik schrok al! DAcht: wow die is best duidelijk!
Nou, terug van het Kruidvat Manlief zag ook streepjes. Heb net nog een Clearblue gedaan: vage streep en nog een kruidvat test: weer vage streep (maar toch al wat minder vaag dan vanochtend). Allebei binnen de afleestijd en die van het kruidvat kun je van een meter afstand zien zitten! Mijn mannetje zegt: "zit nou niet zo te stressen, je bent gewoon zwanger en je moet gewoon ff geduld hebben met testen!" Dus dat gaan we maar proberen...... Sorry voor mijn overdreven berichtjes, ik had niet verwacht dat ik er weer zo hyper over zou doen bij een tweede. Toch wel dus, haha!