mijn nuvaring was ook weg in dec 2008 hoor ... hihi .. maar ik gun het je ZOOOOO heittttt !!!!! whoehoeiiiii !!
hier na de bevalling ook nooit meer anticonceptie en ervoor gegaan....was ook maart 2008... Maar ja.....wie telt er!! hihihi
@sammie, super, nu voor een super bevruchting. En een plakbeeb en over 9 maanden een wolk van een baby in je armen.
Als mn temp niet gezakt is ga ik morgen weer testen ja, weet nu al dat ik me toch niet in kan houden...
Oww, wat spannend allemaal! En volgens mij alweer een paar positieve testen hier!?! Super!!! Ik moet nog een paar dagen wachten, maar ben zo nu en dan erg gespannen hoor! Ik probeer het een beetje van me af te zetten, zodat ik er niet constant mee bezig ben. Ook hier duim ik voor HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hey allemaal, Ik heb mijn NOD normaal 7 december en ga zondag voor't eerst testen (met predictor vroegtest). 't is ook voor ons eerste kindje dat we gaan, eerste ronde... Ik heb hier al veel gelezen over allerhande symptomen en ik herken megaveel. Hoop alleen da'k niet te ontgoocheld ga zijn zondag als ie negatief is. Vele succes aan alle meiden die nu gaan testen, ik duim heel erg mee!
@trine, als ik je een tip mag geven, ga niet testen met de predictor vroeg test, daar heb ik ook de eerste keer mee getest en die gaf aan positief, maar was toch echt niet zwanger, ik zou de kv testen doen. Dan weet je het iig 99% zeker
Lindianna: ik ga zeker ook een kvtest kopen, maar dan moet ik nog wachten en ben eigenlijk heel benieuwd... Ik zal pas echt gerust zijn als regels er niet doorkomen en kv test positief is...
Jippie!! Ik hoop en duim dat het allemaal goed gaat daar in dat petrischaaltje! Wanneer zou dan de terugplaatsing zijn? Ik duim keihard voor jullie!
spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hou mijn hart vast en duimt heeeeeel hard!! Hier wel wat lichte kwaaltjes maar zit er meer in mijn hoofd dat het bijna 3 dec is
Nieuwe meiden: welkom! En succes met het wachten! Parr: dikke knuf voor jou lieverd...het zal een moeilijke dag voor je worden Ik hoop dan ook heel hard voor je dat het nu goed raak gaat zijn!