Djw lieverd! En neeee ji mag niet ongi worden! Denk d'rom! :x Hier af en toe steken.. en misselijk maar dat komt zeker door de choco letter
Hallo meiden, als ik uitga van een cyclus van 26 dagen dan is 11 december mijn NOD. Als ik die dag niet ongesteld wordt dan ga ik de 12de testen. Momenteel merk ik niet heel veel bijzonders. Vandaag wel veel last van mijn buik en een heel felle steek gehad. Lag gewoon krom. Maar heb ook last van mijn darmen en ben wat misselijk. Al verwacht ik dat de kans groot is dat het door de kou komt en niet van een veentuele zwangerschap
Wat schrijven jullie ontzettend veel Kan echt niet alles onthouden haha! Wel wil ik iedereen die een licht streepje heeft, veel succes wensen voor de test van morgenochtend, inclusief mijzelf Degenen die positief hebben getest: gefeliciteerd!!! Op naar een mooie zwangerschap! Sammie88: fijn dat de punctie goed is gegaan, nu duimen voor een bevruchting en innestelling van jullie mooie beeb! Lydia: ook jij heel veel succes in de komende ronde, jij wacht ook al zo lang! BB10: jou heb ik nog steeds niet gefeliciteerd, dus bij deze! Was echt superblij toen ik je goede nieuws las! Verder ben ik alweer vergeten wat ik gelezen heb! Hier heb ik dus vanochtend heeel licht positief (?) getest en ik heb er idd ook wel een goed voorgevoel bij... Morgen meer Ik voel me opzich vrij 'normaal'. Heb wel pijnlijke borsten (heb ik wel elke maand, maar nu links meer dan anders), verder heb ik sinds gister al de hele tijd honger, maar als ik dan eet, smaakt het niet en zit ik direct vol... Ook vlagen van misselijkheid, maar heel lichtjes maar, kan ook van de spanning komen We shall see!
Dames jullie krijgen de liefs van Lynnami. Zij feliciteert de zwangere en duimt heel hard voor iedereen!!
Hey meiden, Beetje laat mss maar mag ik hier nog invallen? Had tot een paar dagen geleden geen idee van mijn nod. Op 23-10 had ik een posi zw. test maar dit ging op 27-10 helaas mis. Ben hier een maand mee zoet geweest maar 19-11 kreeg ik te horen dat ik schoon was en 26-11 was mijn HCG nog maar 6,6. Nu willen we het graag weer opnieuw proberen. Mijn nod is zo rond 15-12 (en berekend aan de hand van lichamelijk kwaaltjes) dus ik pas er nog net bij
Ook ik mag morgen testen, maar helaas voel ik de bekende buikkrampen alweer opkomen...Op naar ronde 4 dan maar. @Fleurtjes Succes!
Ik kan t ook echt nie bijhouden haha! Unique zelfde dag nod!! Zwangere dames gefeliciteerd!! Hier had gisteren een tempdaling en nu is ie weer gestegen!
Het gaat. Zij probeert zich nu bezig te houden natuurlijk omdat ook zij dichtbij haar DD komt. We waren beide december mama's.. Zij heeft net een onderzoek gehad en een stuk van haar bmm eraf ivm abnormale uitslagen. Een pap en nog iets was het onderzoek
Hoi En wie mogen er komende dagen testen? Of is de nieuwsgierigheid te groot. Ik probeer mijn nieuwsgierigheid te bedwingen want ik moet nog een week wachten...... Aan alle dames die zwanger zijn: gefeliciteerd!!!!
daar gaat dit forum toch over?? Ik had een tijdje geleden gereageerd en kom nu vertellen dat het raak is. dus....
ohhke , ja vind het altijd zwaar irritant ( sorry ! ) dat meiden die hier (zo goed als ) nooit reageren wel komen vertellen dat ze zwanger zijn ... maar goed gefeliciteerd!
O ik heb pas twee dagen geleden gereageerd omdat er een ander topic gesloten werd dat ging over "wie ook testen in december". Op mijn berichtje is, nu ik teruglees, ook niet rereageerd zie ik nu. Ik zie nu ook dat jullie al heel lang zitten te kletsen. Maar goed, sorry dat ik reageerde.