@ Luna, ik had ook eerst gereageerd op hetzelfde topic(gesloten), daarna ook overgegaan naar hier. Maar leuk om te lezen dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!!!
smile, dank je! Maar dat is dan zo jammer, wordt er een topic gesloten omdat er ergens anders al een topic over is. En vervolgens ben je daar dan niet welkom. Hoe is het bij jou?
nou zijn er meer die hier maar sinds kort kletsen hoor .. maar niet die alleen komen vertellen dat ze zwanger zijn maar goed ... maakt ook ni uit gaat om t idee
wie hoor je hier zeggen dat je hier niet welkom bent ?! vind het gewoon irritant maar goed ik hou erover op
Het is zo dat dat in de regels staat....over NOD kletsen gebeurd in het desbetreffende NOD topic. Dat het moeilijk is om soms ergens tussen te komen is in alle topics. Overal moet je nieuw starten. Soms moet je daar meer moeite voor doen als bij nieuwe topics. In dit topic zitten veel oude rotten die al 2/3/4 of nog meer jaar met elkaar kletsen en bezig zijn om zwanger te worden. Soms is het daarom moeilijk op nieuwe te reageren, vooral als er maar 1 bericht in de week word gezet. Als je wat verder had gekletst, en niet na je bericht hier meteen komen melden dat je zwanger was....dan was het misschien anders geweest. Er zijn namelijk hier mensen die 1 bericht neerzetten, mijn nod is ...... en dan die dag komen melden..jah ik ben zwanger feliciteer me maar.......en dat steekt bij de meiden die al zo lang bezig zijn snap je dat? het is niet zo dat je niet welkom bent, het is alleen moeilijker omdat het topic al zo lang loopt..maar doe je best en nieuwe zijn gewoon heel welkom hoor! Groetjes, En gefeliciteerd. Miranda
dat mag....maar denk dan niet dat er even vrolijk op gereageerd word...ik vond de reactie van Lyd dus helemaal niet overdreven....een melding na nooit te hebbn gekletst is heel pijnlijk als je al jaren of diep in de MMM zit...
Ik sluit me bij Antares aan.. iedereen is welkom, maar om alleen hier alleen te komen en neer te zetten, ik ben zwanger valt mij ook behoorlijk is het verkeerde keelgat! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Ik vond de reactie wel overdreven. Misschien omdat ik niet weet hoe het is om jaren bezig te zijn om een kindje te krijgen. Ik geloof het, dat dat heel moeilijk is, maar vind het behoorlijk onaardig om zo reageren.....zij kan toch ook niet weten dat er hier veel dames zijn die moeite hebben met zwanger worden.
Het gaat niet alleen om dat feit, iemand komt binnen vallen met het bericht morgen (bericht was gister) te gaan testen, en dan ineens ik ben zwanger zonder ooit hier mee gepraat te hebben. Een nod forum is om te praten over hoe je naar je nod leeft, wat je voelt etc, en niet alleen met de mededeling dat je zwanger bent.
sorry, maar ik had de kans niet om hier echt heel uitgebreid te komen kletsen, omdat mijn aller eerste bericht dus op pagina 80 staat, daar werd niet op gereageerd en dit was dus mijn 2e bericht. Ik begrijp dat het moeillijk is, ik heb zelf voor Juliën ook in het ziekenhuis geweest en ik was in de veronderstelling dat dit een gewoon algemeen topic was. Nu pas zag ik dat er al langer gekletst werd. Zelf zit ik ook al jaren in het oktober 2009 mama's topic, dus ik weet hoe hecht een groep kan worden, maar daar is nog nooit zo onaardig op iemand gereageerd die een bericht achterliet. Sorry, maar ook al ben je lang bezig met zwanger raken, dan nog is de reactie Lydia niet echt aardig. Voor de rest van de dames, heel veel succes, ik weet hoe vervelend het is om lang te moeten wachten. Patriesjuh, bedankt nog voor de felicitaties.
lees is goed wat antares zegt ! ik ben blij voor haar hoor daar niet van maar als je hier bwv 10 dagen meekletst en ook is wat post , en dan komt zeggen dat je zwanger bent . komt het heel anders over dan dat je 1 ding plaatst hoii ik ben zwanger ..
nouw.... eigenlijk wel... maar daar niet van. Vind jij het normaal als je bv in een topic kletst...daar iemand een berichtje neer zet (zeg enkele dagen ervoor) je denkt oke...daar gaan we op reageren (maar om een of andere reden komt het er niet van) en dat diegene daarna niet meer terug komt. (waardoor het bij jouw in de vergetelheid raakt) En dat diegene dan ineens nog een berichtje stuurt met de mededeling kwam ff zeggen ik ben zwanger....... Als je lief en leed deeld, deel je dit natuurlijk ook! En het is heel fijn dat er weer iemand zwanger is. Daar worden de meiden hier iedere dag mee geconfronteerd, zowel op het forum als in dagelijkse thuis situatie..... Maar een bericht uit het niets...het had wat beter ingepakt kunnen worden..want hoe kon ze het ook weten dat hier iedereen al lang kletst....euhm teruglezen??? wij doen de moeite om op de meeste te reageren...lees dan ook terug wat er bv de laatste 2 dagen ofzo is verteld...... En kom niet melden het is teveel om te lezen maar ik ben zwanger ofzo....(is ook al eens gebeurd, nadat die persoon 3 weken terug was komen melden dat die dag haar nod was....en verder niets zei!) Maar ja het is een oeverloze discussie en ik ga er niet verder op in...laten we zo zeggen. Luna enorm gefeliciteerd en dat alles geod mag gaan met je zwangerschap! Geniet er enorm van, en denk bij je zwangerschap ook eens aan de meiden waarbij het niet makkelijk gaat en hoeveel geluk je hebt!!
naja luna mijn bericht was ook niet aardig bedoeld , en iedereen is hier welkom hoor , ALS! diegene maar mee kletst.
sorry luna, je weet het dus hoe het is de MMM, had je bericht pas na het posten gelezen. (sommige weten het niet en gaan daarom soms gedachtenloos iets plaatsen) En nu weet je het...het is een topic wat al vanaf het starten van het forum loopt...sommige zijn bijna huisolifantjes hier en weten heel goed hun weg.....maar dat is geen reden om hier zomaar iets te komen plaatsen...iedereen leest een topic eeen beetje door voordat je er iets neerzet toch? En dat er in 1 dag meer als 10 pagina;s bij waren...zegt toch al genoeg dat dit geen gewoon meldings topic is? Fijne zwangerschap, en hopelijk blijf je nog eventjes hier mee kletsen zodat we kunnen zien of alles goed met je gaat? (de meeste melden en verdwijnen...daarom word er weinig info van genomen als zoiets word gemeld...) Groetjes, Miranda
Hoi meiden, ik kom er ff tussendoor drammen... Het gezwijmel is voorbij hier...temp was vanmorgen drastisch gezakt...evengoed weer een testje gedaan en nu nog een heeeel licht streepje...veel lichter als gisteren dus...
Lieve dinnetje... het leven is niet eerlijk! Hele dikke knuffel meis! Had zo graag een andere berichtje van je gelezen ..