NOD 1-15 December 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mieni, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Hahaha ik dacht toen ik net van de pil af was dat ik een gek was ofzo! totdat iemand hier zei dat het normaal is. :)

2. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Rittjuh,
    Ik zag dat Tooske je al weer wat meer heeft uitgelegd over de dipsticks.
    Misschien ben je voor die tijd wel zwanger en heb je ze niet meer nodig.

3. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Ja, inderdaad!;)

Leuk die link naar het verplicht klussen topic @debende! Ga meteen even kijken voor De Tips... Ik ga maar eens op tijd beginnen deze cyclus:D

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, we moeten gewoon met zn alle goed ons best doen. Dan kan iedereen op roze :D

5. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Ladies!

Jeetje wat is er weer veel geschreven. Weet niet of ik het allemaal bij kan houden! Heb het de afgelopen dagen keidruk gehad.

Afgelopen vrijdag hebben we 's middags het verjaardagsfeestje gevierd van mijn oudste zoon. We zijn naar een indoorspeelwereld geweest. Konden die kinders allemaal hun energie kwijt. Mijn zoon had zes jongens uitgenodigd. Drukke boel! Pfieuw ik was blij dat ik om half acht weer thuis was.

Gisteren met de kinders naar de Efteling geweest, hadden twee gratis kaarten gekregen van mijn schoonmoeder die tot 14 nov geldig waren. Volgend weekend kunnen we niet want dan hebben we een feest van mijn vriendin en haar zus. Dus besloten we maar gisteren te gaan. Was ontzettend leuk maar ook erg vermoeiend.

Vanmiddag een ovutestje gedaan en ik denk dat mijn eisprong eerder gaat zijn dan vorige maand. Streepje was al goed zichtbaar maar nog niet even duidelijk als de controlestreep.

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Patrieske: Welke ovutesten gebruik je? Gebruik je deze altijd? We gaan zelf deze ronde pas voor het eggie. Wil ze denk pas over 3 maanden of een half jaartje gaan gebruiken. Hoeveel gebruik je er ongeveer per cyclus?

7. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Patrieske,
    Wij zijn in juni naar de Efteling geweest mooi park en ook voor kleintjes leuke atracties.
    Het sprookjesbos is ook zo grappig.

8. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaah! Ik doe mee :D

9. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    oh, ik heb het ook eigenlijk veel te druk voor een forum! Ik ga in elk geval regelmatig proberen bij te lezen.

@wolfje: volgens mij klopt jouw banner nu wel. Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd...

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Nog meer dames die zich aansluiten bij Tooske en mij? ;)

Moet zo naar het zh voor controle (nierbekkenontsteking). Hoop maar dat alles goed is en ze geen antibiotica voorschrijven nog. Anders moeten we straks nog een maandje wachten met voor het eggie gaan.

11. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ze van zwanger en kids gebruikt en daar was ik heel tevreden over. Ik heb ze nu van test jezelf. Die had ik nog liggen. Ik ben vorige maand begonnen met de ovutestjes. Aangezien ik volgende maand alweer 35 word, dacht ik dat het wel handig is om te weten wanneer mijn ovulatie precies is. Had ook niet verwacht ook gelijk zwanger te raken in de eerste ronde, gezien mijn leeftijd. Toen ik begon met testen ben ik gelijk op dag 7 van mijn cyclus gestart omdat ik dacht dat ik mijn eisprong tussen dag 10 en dag 12 zou hebben. Ik bleek er dus helemaal naast te zitten het is bij mij op dag 15 van mijn cyclus. Toch wel handig om te weten. Omdat afgelopen maand de eerste keer was dat ik ze gebruikte heb ik twee keer per dag getest, zo'n 16 testjes. Nu hoef ik er een stuk minder te gebruiken.

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oei succes meid!

13. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @rittjuh en tooske, ik doe mee!
    @rittjuh, hopelijk kan je met ons mee blijven doen. Mocht je een antibiotica kuur krijgen, aangeven dat je zwanger wil worden, kunnen ze eventueel rekening houden met de soort medicijnen.
    Liever helemaal geen ontsteking en geen kuur! Succes in het ziekenhuis.

14. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik doe ook mee! :D Succes met het hopelijk geen antibiotica krijgen ;) Oh ja,wat berenbotje zegt klopt! Ik zou er gewoon naar vragen.

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @wolfje22, weet je al wat meer?

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meer...waarover?

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes in het ziekenhuis vandaag Rittjuh! Hoop dat er gewoon geen ontsteking (meer) zit.

Ik gebruik ook die van Zwanger en Kids, zijn helemaal niet duur. Daarnaast gebruik ik de laatste dagen nog ClearBlue Digital, die zijn wel duur, maar die heb ik maar een paar nodig. De eerste cyclus had ik er ook meer nodig, maar tegenwoordig kan ik beter inschatten wanneer mijn ei komt en kan ik met de ovutesten precies bepalen wanneer. Ik gebruik er nu zo'n 8 per cyclus denk ik.

Pfff, weer maandag, de kop is er weer af ;)

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het was echt de meest nutteloze controle die ik ooit gehad heb (was ook de eerste haha). Het liep gelijk al weer ruim een half uur uit, omdat de uroloog nog op de ok was. Daarna stond ik binnen 1 minuut weer buiten. Niks geen onderzoek, bloed- of urinecheck. Hij vroeg alleen of ik na mn opname in het zh nog blaasontsteking had gehad. Toen ik 'nee' zei was de controle wat hem betreft klaar. Heel nutteloos dus. Had ze ook wel ff kunnen bellen om dat door te geven. Mja, ben er nu wel vanaf (tenzij ik weer last krijg).

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey allemaal

mag ik me toevoegen? Mijn nod zal
    pas rond de 17e van december zijn! Weet t nog niet precies, maar ergens daar;) m'n zoontje is de 18e jarig, zou wel leuk zijn;)

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou zeker een mooi kadootje zijn Lottie!

Ik hoop ook op een kadootje in december, de feestdagen zitten er ten slotte weer aan te komen he :D Ik denk dat niemand hier een mooier kado weet dan een klein wondertje dat gaat groeien....

Deel Deze Pagina