kiekeboe...ik mag helaas ook naar Dec... vandaag ongi geworden na lang overtijd te zijn... hopen op een leuk sint of kerstcadeau s6 allemaal xxx
rittjuh; jeej wat korte controle zeg! hopelijk blijft het weg! lottie; welkom en veel s6! hoe oud is je zoontje? wordtdan 2? naliey; heel veel s6 meid deze ronde!!!!! meiden weinig tijd verders knuffel
hallo dames Ik kom me ook hier melden vandaag ongi bahhh. Hoop dat we december meer geluk hebebn allemaal succes. We zijn bezig voor 2 nu 8 ronde
Bezig voor 2..? Hoe bedoel je? @Rittjuh, dat herken ik helemaal, ben je de halve dag kwijt voor zo'n controle, sta je zo weer buiten. Geen benul hebben ze die artsen... Verder welkom alle nieuwe meiden en veel succes!
lottie; oh wat dom dat ik over je handtekening heen kijk, zie het nu pas, sorry!!!! dus bijna eerste verjaardag, leuk hoor!!! Ayse; hoe oud is jullie eerste? s6!
Hallo dames, ik kom me ook weer melden. Ben op 3 november (een week later dan verwacht) ongesteld geworden en zit dus nu in de tweede ronde voor nummer twee! Afgelopen vrijdag bloed geprikt om hormonen te bepalen en op 18 november wordt er een echo gemaakt hoever de eitjes zijn gegroeid..... We gaan er weer voor met zijn allen!! Succes!!
Ja idd. Kost je zo weer een paar uur helaas. Als er nou nog iets onderzocht was, dan was het het wellicht waard geweest. In dit geval was het echt zonde van de tijd.
Ik lees dat echt heel veel meiden ovu testjes gebruiken. Zijn jullie daar meteen mee begonnen? Of pas na een tijdje? Lottie; Welkom hier. Ik had je topic bij de zw. testen gelezen, balen zeg dat het toch doorgezet heeft Ik duim voor je hoord deze maand! Naliey; Welkom en veel suc6 deze ronde! Ayse; Ook welkom, hopelijk heb je ook veel geluk! Cindy; Welkom! Waarom heb je dat onderzoek gehad? (als je het liever niet verteld is het ook goed hoor ) Veel geluk deze maand! De week vlot lekker, het is alweer 9 november, kom maar op met dat ei!
Female dank je!! Ik hoop zooo dat m'n ei niet pas over 25 lange dagen komt...misschien maar iets ervoor gaan slikken. Monnikspeper schijnt te helpen!? Jeeej jouw ei is onderweg
Heb het wel eens gelezen ja maar geen idee of het werkt... Ja wachten duurt heel lang he vooral tot dat ei er eindelijk is. Ja is in aantocht, nog een klein weekje geduld
dames ik kom me ook melden! Maandag ongi geworden. Mn NOD zit op 8 december. Dus we gaan met volle moed ronde twee in voor een tweede wondertje