Schandalig ben ik eigenlijk, 3 berichten geplempt en dat was het. Sorryyyyyy, maar alle zwangere dames gefeliciteerd, Alle ongestelde meiden, dikke knuffel, maar het kan nog dit jaar. En alle wachtbank meiden, hoop dat jullie een houten kont krijgen van het wachten en dat dat beloond wordt met een positieve test.... Dikke knuffels en veel sinterklaas plezier, hier staat dankzij BB de boom ook al. Hahhaha
Proudmum, hoe staat het bij jou ervoor?! Had je al getest?? Marilou, Zo'n mooie temp en dan een negatieve test, balen! En de lengte van je LF zegt niks over wanneer je positief kan testen. Gewoon over een paar dagen als er nog niks gebeurd is weer testen. Yaraah, hoe is het bij jou afgelopen? Rittjuh, al testdrang? Goofy, alweer ruim 36 weken!! Wat gaat dat hard! Hoe voel je je? Debende, Gefeliciteerd!! Mlis, balen van je ongi! Maar wel een lekkere korte cyclus! Dominique, een licht streepje, spannnnend!! Senna, meis hoe voel je je? En hoe doet de kleine het?! Dinnetje, zie dat je een afspraak hebt 15 December, hopelijk helpen ze jullie nu wel! En ik las dat je wat minder op het forum gaat komen.. * Geeft nog een keer een dikke knuffel!* Asun, balen! Hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid! Edith en Trine, balen van jullie negatieve test! Linda, jij bijna in je vruchtbare periode? Al druk aan de klus?! Ly, wat een !@#$ arts!Dan hoop ik dat Clomid deze maand weer zijn werk doet en je snel zwanger bent! Wel fijn dat je lichaam goed op de Clomid reageert! En samenlevingstest geeft niet altijd de juiste uitslag omdat zoals Antares het zegt het momentopnames zijn, en dit moet echt precies stipt vlak voor je eisprong gebeuren. Antares, hoe gaat het met jou meis?Las dat de kleine meid waterpokken heeft en dan ook nog zoveel jeuk.. arme meid!Beterschap!! Bb-Dinnetje, hoe voel je je? Kerstboom al klaar? * Vangt heeel veel HCG!!* Altijdvrolijk, welkom! En 5 dagen voor Nod testen, niet meer doen..kan dan nog alle kanten op. Jessie, hopelijk brengt deze ronde geluk! * Geeft zomaar even een knuffel * Fleurtjes, bedankt voor het duimen! Hoe gaat het? Eikie, hopelijk krijg je snel een mooie test! Maar weet wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden! Diene, Welkom! Succes morgen! Starlady, Gefeliciteerd! Naliey, duimen draaien hier voor je! Parr, wat heb je een lief en mooi cadeautje gehad van je Hubbie!! Hoe sta je ervoor in je cyclus?! Lottie, eerst praat je gezellig mee, en ineens ben je weer weg .. Voor de meiden die ik vergeten ben.. sorry!! Dikke knuffel!
Hey dames. Het is wel lastig bijhouden hier hoor, als je in meerdere topics komt...pfff. Ik moet ongeveer 20 pagina's lezen. Gisteren avond een beautyparty gehouden bij een vriendin (parfum en make-up enz). Erg gezellig en geslaagd. Was wel laat thuis dus ben een beetje gaar nu. Debende GEFELICITEERD! Echt super Mlis Welkom! Dominique Spannend meid, zal voor je duimen op een donkerder streepje! Heitje Wat kl*te zeg:x. Stomme ongi. Lijkt me heel zwaar als je toch elke keer weer een beetje hoop hebt en het wordt zo weer van je afgenomen. Sterkte en hopelijk kunnen ze je snel goed helpen in het zh! Wel fijn dat je zo snel al terecht kan! Asun Wat jammer. Als je ei later is geweest kan het wel nog. Als je dus van een langere cyclus uitgaat. Girl Klinkt idd alsof je ongi eraan komt, jammer! Lydia Fijn dat je uitslagen goed waren! Maar wat irri zeg dat hij jullie zo wil laten aanklooien. Net of hij jullie niet helemaal serieus neemt:x. Voor jezelf opkomen hoor! Succes! ow lees net bij Antares dat t beleid zo is. Maar ja, alsnog vervelend! Heitje Even nog een dikke knuff voor jou, vind het zo erg voor je Yaraah Dat veel plassen heb ik sommige cyclussen ook voor mn nod Altijdvrolijk hai hai!! Heb op zoveel mogelijk gereageerd...stop even met reageren want ga mn zoontje naar bedje brengen Als er nog meer zwanger zijn GEFELICITEERD Ongi geworden? DAMN!
Hey sammie, Ik heb net je verhaal gelezen. Spannend !! en heftig om te zien hoe lang jullie al bezig zijn. Ik zal voor jullie duimen!!!!
@Sammie, dikke knuffel terug.. maar wel voorzichtig want we willen je emmy niet storen. Zou zo stoer zijn als je nu meteen bij de eerste echte poging zwanger bent! @Diene, het is gelukt met de handtekening zie ik! Je gaat goed met je 6 berichten per dag
Sammie nou heb ik gemist hoe het gegaan is vandaag! Ik zoek ff terug. Was tot 113 gekomen met bijlezen
Heb ff teruggezocht voor je Het komt ook idd voor dat sommigen pas veel later posi testen. Daarom dat sommige artsen/ass. zeggen dat je pas een week (of zelfs 2 ) kan en mag testen (doet niemand meer ). Als je altijd een LF van 12 heb en dit dus afwijkt dan kun je, met de symptomen die je benoemd, best wel zwanger zijn. Je zei een lichte posi test te hebben gehad? Ik denk wacht een paar dagen nog af (moeilijk I know ) en dan weer testen met kv of een andere gevoelige. Als die nog negatief is dan weer afwachten denk ik. Ik weet niet hoe jouw huisarts is. Anders kun je dan, als de test nog negatief is, vragen om een bloedtest?
Ik ben vandaag 11dpo en NOD is dinsdag maar ik vrees, ondanks dat mijn lijf anders voor doet, dat ik weer door mag naar een kerst beeb maken
@diene gelukt zie ik en dan ook al een lange @lottie ik weet het.. ik heb eigenlijk 5/6 topics die ik bij hou en dat is alleen deze forum ik zit nog op 2 forums waarvan 1 privé hahaha en dat zijn alleen de zw/mama forums
Lieve dames! Hier eindelijk weer een berichtje... Voor alle zwangere meiden: oh, wat ben ik blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd met jullie roze testen! Voor degenen met een ongi: bummer! Maar een kerstbeeb kan nog (met een beetje normale cyclus) en anders wordt 2011 ons jaar! Voor de dames op het wachtbankje: ik doe met jullie mee! Mijn NOD zou afgelopen woensdag zijn, maar mijn lijf doet raar. Ben deze maand gaan tempen en mijn ei was pas op 22-11, dus als ik daar een lf van 14 dagen bij optel, kom ik uit op ongeveer morgen of maandag. Heb woensdag getest, was negatief en vrijdagochtend helemaal omo-wit. Dus nu maar wachten op mijn ongi, zodat we eindelijk door kunnen naar de volgende ronde. Maar goed, mijn temp is sinds 4 dagen nog een keer gestegen, dus ik snap er he-le-maal niks meer van. Ach, ik wacht met testen tot woensdag (mocht lf toch langer dan 14 dagen zijn), maar ik ga ervan uit dat ik maandag een tempdaling heb en ongesteld word. Ik kan me helemaal gek denken op dat bankie... Krijg er een houten kont van... Gelukkig wel wat afleiding zo deze dagen... Iedereen een goede Sinterklaas en tot gauw! Knuf, Fuzz
Ik ga dan toch weer ff terug lezen! Parr ahh wel fijn dat je man er zo over denkt. Snap dat t helpt voor je om zoiets te horen. Sammie waaaauw wat gaaf dat je daar n foto van hebt!!! Geweldig! M'n duimen draaien voor jullie en de mooie embryo! Mamavannoelle super nieuws! Lekker genieten Marilou wil je niet uit je droom helpen maar vind het niet heel posi klinken. Als je 10dpo een licht streepje had en nu alleen nog maar nega testen. Maar hoop voor je dat t toch goed is blijven gaan!
Sammie huh? Ik was gisterenavond weg, dus kon niet op zp. Ik kan niet elke dag. Ben maar 1 dag niet geweest haha.
Hey Naliey, ik heb ook wel wat krampjes, maar niet zoals andere keren als ik ongi moet worden... ben wel benieuwd, morgen test ik voor't eerst...8)
@ starlady en Femke: GEFELICITEERD!!! Super, weer 2 zwangeren erbij!! Voor alle meiden die ongi zijn geworden een hart onder de riem, veel sterkte en volgende ronde geluk... Jammer... Wachters: Duurt lang he?! Ik duim nog steeds voor veel kerstcadeautjes!!!! Hier alles goed. Had op NOD (1 dec) weer getest maar vond hem net zo licht als een paar dagen daarvoor. Vandaag dus nog eentje gedaan en nu was ie gelukkig een stuk donkerder!! Heb ook al bloed geprikt enzo bij de HA, uitslag was goed, 5 weken zwanger Begin het iedere dag een klein beetje meer te beseffen..... (Maar nog lang niet helemaal )