Ik heb (herstel HAD) ook 80B, dus ik weet wat me te wachten staat haha! Maar dat dat zo snel gaat zeg , ben nog maar 4,5 week zwanger. Hoe gaat het met jou momenteel Parr?
@marilou he nee zag het in lijst topic maar idd geeft de burger moed! @tooske hihi jaa gaat hard.. ik ging dacht ik eerst naar C en toen een rustperiode en bij de helft over naar D Hier gaat het ok. Niet zoveel last van kwaaltjes meer dus ik denk dinsdag gewoon ongi
Oef bedenk me net dat ikverkeerd tel :/ met mijn banner! ik denk al wrm geeft hij 10mnd aan moet wel eigenlijk 11 zijn? En toen bedacht ik mij dat ik pas na de eerste ronde ging tempen en ik gebruikte die chart als begin haha ff aanpassen..
Hier ws ook game over Gisteren en vandaag wat roze verlies gehad en mega koppijn. Dus het zal straks of morgen wel doorzetten in rood. Het enige voordeel is dat mn cyclus weer wat korter is geworden.
Had ik ook de eerste 2 weken. Daarna stond/staat het stil. Waarschijnlijk halverwege de zwangerschap zoals Parr zei gaan ze weer groeien. Maar ik dacht ook oei oei waar gaat dat heen. Nu staan ze alweer 2 weken stil gelukkig.
heee hee !! eindelijk doet ZP t !! , mn intenet wil echt niet meewerken !! nou : lezen lezen : sammie , nice plaatje ! kommaar op met die plakbeeb !! parr vanuit hier nog een dikke knuffel op je DD eigenlijk .. komt goed lieverd !! heb ik die foto nu gemist ??? .... hier trouwens ook de kerstboom gezet ! gister starlady GEFELICITEERD! marilou balen meis toch ongi..
Zo, hier staat de boom ook na heel wat voeten in de aarde te hebben gehad. De meiden die mij op Hyves hebben zullen het wel hebben meegekregen. Van muizen tot kerstboom in bad hhahahahaha! Hier nog steeds geen ongi, ben wel steeds in 'the mood', dus zal vast rond ei zitten denk ik.. Anyway, hubbie heeft geen klagen
Hey Ritt balen zeg!!!! Bij mij vanmorgen ook een beetje rood Dus denk ook dat ik binnenkort ongesteld ga worden...... Gaan we misschien tegelijk de volgende ronde in.
hallo dames, ik spring ff in. aangezien mijn vriendin en der vriend uitelkaar zijn (ivm hij is vreemdgegaan) heeft ze het volgende over. 15 ovutesten van z & k (10 euro) 3 zwangerschapstesten mocht iemand er belang bij hebben en een leuke prijsje weet, overleg ik verder met haar. pb me maar... toedeloeeee
tja ik vind het lastig Ik groeide op met alleen jolly ol' santa claus 8) ik moet nog, en dat na 15jr hier te wonen, erg wennen aan Sinterklaas. Ik denk dat ik zie hoe het zal gaan.. we doen wel mee met kerst.. maar of dat zoals mijn kerst was vroeger? Dear Santa brief, milk and cookies, carrots, stockings op de vuurhaard.. denk het niet wel jammer. Net als geen thanksgiving of Halloween of wat dan ook.. Wel apart dat zij het heel anders zal beleven met feestdagen dat ik heb gedaan
Kan me voorstellen hoor, ook omdat wij kerst toch heel anders vieren als jullie deden. Maar meid, alles wat jullie aan Kate kunnen meegeven zou ik wel doen. Ze is maar 1 keer zo jong, en al is het niet zoals het bij jou was vroeger, straks heb je spijt als je het niet hebt gedaan!
@Starlady, Female en Femke, Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. @Rittjuh & diene, Balen meiden. Dikke knuf en op naar de volgende ronde. @Kerstboom. Goh wat zijn jullie vroeg met de boom zetten. Hier geen boom ivm de katten die hem gaan slopen. Haha @parr1983, Dat zal idd wel appart zijn. Maar als je het zo beschrijft lijkt jullie Sainta wel erg op onze St. klaas toch? Schoenen ipv sokken, de brief, de wortels enz?
Hey dames ik ben gisteren ongesteld geworden . Helaas ... op naar 2011 dan maar mijn volgende Nod is 1 januari . Liefs edith Mama van Mees*
Balen Edith! Hopelijk een heel mooi kadootje op 1 januari? Of weet je nu al dat je eerder gaat testen
@proudmum ja je hebt gelijk maar het probleem hier is dat kerst wordt meer gevierd als je ouder bent toch? straks komt zij op school (of zelfs psz later) en hoort zij dat santa niet bestaat en dan? Dit gebeurt veel later met Sint. @fleurtjes ja is vergelijkbaar met Sint. Rituelen bij Santa: -heeft reinderen incl rudolph -slee en elven -komt via de schoorsteen -sokken aan de vuurhaard -kadootjes onder het boom -is niet dagen van de tevoren maar christmas eve (24e) komt hij via de dak -brief bij dehaard met bordje koekjes en glaasje melk en mssn wat wortels voor de reinderen -niet lief? dan gewoon geen kadootjes -versierde boom @edithrook he jammer