ooh ik werd vanmorgen wakker met zo een krampen in mijn buik..dacht naar de wc te moeten..maar verlies ook enorme hoeveelheden slijm...zou ik een eisprong nu pas hebben!? Dan heeft het weinig nut om morgen bloed te laten prikken op progestereon.....zal ik morgenvroeg ff bellen of ik voor een echo mag eerst en dan bloed prikken als er niets te zien is ofzo? Wat is wijsheid? Gewoon prikken en afwachten wat daar uit komt...of eerst ff bellen en vragen voor echo (ze zullen wel geen plek hebben meteeen ben ik bang)
Mag ik jullie even een vraagje stellen , misschien een domme vraag, maar weet het even niet meer.... Hoe berekenen jullie je cuclus? tot de dag voor je ongesteldheid of met de dag van je volgende ongesteldheid er nog bij? Ik berekende eerst altijd de vanaf de eerste dag tot en met de dag dat ik weer ongesteld werd.... Tot iemand mij zei dat ik mijn eerste dag dat ik weer ongesteld ben niet mee moet rekenen.... Dus tel ik nu tot de dag ervoor. Op internet heb ik alle twee bovenstaande opties gevonden, dus ik snap het even niet meer. Ik wilde ook net een banner aanmaken en op de eene site zegt hij dat ik dus gister mijn laatste dag had in deze cyclus ( hetzelfde zoals ik nu tel) en op deze site zegt mijn banner dat ik vandaag een dag overtijd ben (maar het is mijn NOD vandaag) Hoop dat ik nu niet dom over kom :S en dat mijn vraag een beetje duidelijk is.... Alvast bedankt
Haha nee niet dom, kan verwarrend zijn idd. Ok let op Ik heb een CD29 Ik word ongi op dag 30 dus is dag 1. Je telt vanaf eerste dag ongi tot dag voor ongi
Oh oke dank jullie wel Parr en Antares. Dan tel ik nu dus goed Vind het wel vreemd dan met banners, die van deze site geeft aan dat ik vandaag op mijn Nod een dag overtijd ben??? Die van lillypie geeft het goed aan, zal ik die maar gebruiken
banners is ook lastig want je kan wel een lange LF hebben of een korte. Hij gaat erstandaard vaak vanuit ergens halverwege dat jij je ei hebt. De enige die ik ken die goed telt met bijv de due date is FF
Werkt dus niet !!??? Als ik hem toevoeg bij optie 1 bij handtekening wijzigen zegt hij ongeldige code???? als ik heb gewoon in het teksvak toevoeg krijg ik onderstaande. Wat moet ik doen?????
nee nee niet in een balkje maar in de typ venster onder jouw cyclussen data plaatsen de code ( code is met en [img])
Ja helemaal klopt de banner toch niet, ik heb een onregelmatige cyclus en heb het gemiddelde ingevoerd.....dus zal toch altijd wel afwijken. Maar zo heb ik een beetje een gemiddeld idee. Voor mijn ei let ik toch meer op mijn lichaam (al kan ik daar niet altijd vanuit gaan) en neem het ruim wat klussen betreft