nee? heb heel vluchtig alles gelezen..via foon vanmorgen....en toennet was ik op laatste pagina terecht gekomen...had geen zin terug te zoeken... wat vroeg je?
Parr ik heb nog een vraagje weet jij of er ook een topic is waar men praat over de teleurstelling van weer ongesteld worden? Ik kan er namelijk geen vinden. Misschien kijk ik niet goed??
parr stuur ff pb...dna mis ik je berichtje niet hahaha.. ik ga nu naar bed...zit eigenlijk al half uur te slapen bijna achter de laptop.... welterusten allemaal. Ooh en kletsen over teleurstellingen na ongi....hier eigenlijk he....maar als je apart topic wilt..waarom start je niet en kijk je hoeveel reageren!
Oh, ik wist niet dat dat hier ook mocht, dacht dat het meer over de NOD ging en of het wel of niet raak is. Ik dacht er wel aan een topic te starten.....Maar heb vanalles gelezen over hoe mensen reageren en dat sommige mensen niet zo blij zijn met sommige onderwerpen en was bang mensen op de tenen te trappen met zo een topic. Er zijn veel mensen veel langer bezig met kinderen krijgen en ik nog geen jaar....dus wat klaag ik eingendlijk denk ik dan S)......
Ben even aan het balen en moet het even kwijt :S Ik ben mezelf weer gek aan het maken....Had zo gehoopt dat het deze keer eindelijk raak zou zijn. Had ook echt het gevoel dat het zo was. Nu heb ik gisteravond en vandaag weer een enkele keer rood bij het vegen en denk dus dat mijn ongi eraan komt. Maar wil er niet aan toegeven en blijf hopen dat het niet zo is. Dom van me dat ik probeer te ontkennen.....maar vind het lastig. Moeilijk als je iets zo graag wilt en niet lukt. Heb in mijn omgeving niet echt veel mensen met wie ik erover kan praten. Vooral aangezien bijna niemand weet dat we voor en kindje gaan. Ik heb een goede vriendin in de zelfde situatie maar vind het ook vervelend voor haar om met mijn teleurstelling te komen als zij die zelf ook heeft. Ik weet dat dit bij vele van jullie ook het geval is maar hoop dat jullie het niet erg vinden....
tuurlijk niet meid!!! Is logisch hoor!! Ik baal ook als de stekker. Ik weet haast zeker dat ik dinsdag ongi word had nooit verwacht zo ver te zijn.. het is gewoon k*t voor iedereen ook! Zijn ook meiden die veeeeeel langer beizg zijn en heb diepe respect want af en toe word ik gillend gek in mijn hoofd! Gelukkig kan ik hier dan ook mijn ei kwijt en de schatten hier weten PRECIES hoe je je voelt! ook al zijn ze kort of lang bezig.. we hebben maar één doel ROZE worden hihihi
hey meiden... hoe is jullie pakjesavond gegaan?? (voor die er iets aan gedaan hebben) hier was het super...ik mocht de pakjes uitdelen... me neefje en nichtjes waren echt ongeduldig hihihi hopelijk volgend jaar met onze eigen wondertje erbij (wordt wel eens tijd dat het nu posi is voor ons...nu 3 jaar bezig)
Danke Parr, doet me wel goed . Ik hoop echt voor je dat je niet ongi wordt dinsdag!! Er zijn inderdaad veel mensen veel langer bezig of hebben al veel verdriet mee gemaakt. Inderdaad veel respect voor ze! Hopelijk zijn we snel allemaal roze!!!
Hier komt ook steeds meer roze door en het wordt donkerder. Na vandaag zal het wel zo goed als game over zijn. Snap precies hoe jij je voelt Het is echt balen, maar voor ons was het pas ronde 1. Ga van de week maar ovutesten kopen van Z&K en kijken of ik mn ei kan vinden. Zijn er hier nog dames die vandaag een testje gaan doen? Zal voor jullie duimen! En ook voor de rest van de meiden natuurlijk.
Hey Rittjuh, Wij hebben gisterochtend getest en er kwam een mooie roze lijn op de test... Ik kan het nog niet goed vatten, denk steeds dat het niet waar kan zijn... Volgende zondag testen we opnieuw om zeker te zijn en ik blijf hopen dat ik niet ongi word een van de dagen. Ik had echt nooit durven hopen dat het na ronde een al raak zo zijn . Aan alle ongi dames, ik duim echt keihard voor jullie volgende ronde, jullie verdienen het stuk voor stuk! *knuffel*
Hoi allemaal, Sinterklaasavond was erg leuk, gevierd bij familie, waarbij ons meisje weer goed is verwend. Dit na dr verjaardag begin november en kerst nog in t verschiet Op 5 december had ik s morgens een goede positieve test. Nog beter dan die van afgelopen donderdag. Helaas is mijn ontvangen roze pakketje, toch rood geworden. Voor ons op naar ronde 2! Heb mn banner ook meteen maar aangepast/ Met gemengde gevoelens dat wel, want jammer dat het mis is gegaan, maar gelukkig heeft mij de miskraam gisteren, een langere zwangerschapsduur voorkomen. Waardoor ik ook met beide benen terug op de grond ben. Ook al scherm ik me zo goed als af van de gevoelens gelukkig te zijn en naar een roze wolk te stijgen, door eerdere miskramen, onbewust komt het toch hard aan als de rode duivels zijn gearriveerd. De maand december zien we wel. Het weekend van 18 december gaan we met zn tweetjes een dag en nacht vertoeven in Valkenburg, kerststad. Ons meisje bij opa en oma. Even met zn tweeën.
@rittjuh balen @Trine spannend!! @Starlady nee ja ik ken het gevoel wel beter nu dan later maar toch is het k*t, knuffs! Ik ga hier niet meer testen. Temp is al 36.6 dus die zal morgen naar 36.4 gaan = ongi dus. Ik heb net afspraak gemaakt voor morgen ochtend bij de HA. Ff die pijntjes doornemen.
Nou dames..., Afgelopen vrijdag test gedaan en die was heeeeel licht positief en ik had ook al verteld dat ik dacht dat ik te laat was met kijken (vijf minuten). Vandaag toch maar weer een test gedaan en ik had er nog eentje liggen van CB digital. Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik ben zwanger!!! En dat in ronde 2! Dat verklaard dus idd de pijnlijke tepels en de misselijkheid.... Vandaag maar even het ziekenhuis bellen, want ik kom in aanmerking voor het project kwetsbare zwangeren.... Pfff en nu maar hopen dat ik niet al te ziek word..... Dames, ik blijf natuurlijk duimen voor heeeeel veel HCG HCG HCG!!!! Voor degene die het nog niet gelukt is, hopelijk de volgende ronde een mooi kerstcadeautje! Groetjes, Cindy
wow super meid!!!! ik duim ook dat jij niet te ziek wordt.. dat is echt niet leuk dan ik neem wat hcg mee voor de kerstdagen
Goedemorgen!!! Prengyl spuit zit er al weer in Vangt heeeeeel veel HCG!! Cindy, Gefeliciteerd! Parr, Dikke knuffel meis! Linda, klussssen!!