NOD 1-15 December 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mieni, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lottie; me zoontje is van april 2008, dus nu 2,5jr

Ayse; leuk zeg!

cindy en ukkie; welkom!

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @wolfje22, sorry ik had de verkeerde naam getypt, ik was benieuwd naar de uitslag van Rittjuh. Maar heb het inmiddels teruggevonden.

3. Female

Female Niet meer actief

Ukkie;
    Welkom in het december-nod-topic en veel geluk!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ukkie en Cindy
    welkom!

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het is al weer bijna tijd om voor het echie te gaan klussen!!!!
    Wat kan wachten toch lang duren he!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Berenbotje
    wachten duurt zeker lang, maar zou erg blij zijn als ik jouw cyclus had;);)

7. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik heb dat ook,een van 25 of 26 dagen maar daar word je niet blij van. Alleen als je zwanger wilt worden:p

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hey meiden

Met allemaal zieken in huis ben ik even een tijd weggeweest!
    Maar ben er weer!

Ik heb vandaag last van mijn buik en steken links, ook beetje vruchtbaar slijm, dus denk dat mijn ei zich eerder gaat aandienen dan verwacht!

Zou niet verkeerd zijn, want ik heb nog nooit zo'n lange cyclus als afgelopen maand (38 dagen) gehad. Dus ben nu van een cyclus van 35 dagen uit gegaan. Normaal zit ik zo rond de 30-32 dagen, dus dan zou het kunnen!

9. Zeepaardje

berenbotje; is goed hoor meid kan gebeuren, maar snapte het ff niet haha

mieni; hopelijk komt je ei eerder

nou ik weet niet wanneer die komt bij mij. cyclus wisselt nogal, zo irritant!

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Klopt, mijn cyclus is redelijk kort. En toch duurt het wachten lang.... Ik heb veel respect voor meiden die een langere cyclus hebben!!!
    Het lijkt me trouwens ook erg frustrerend als je cyclus helemaal van streek is....

Maar hopen dat het voorlopig voor iedereen de laatste cyclus is ;)!!!

11. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    hier ook een wat onstabielere cyclussen. in het verleden was het zelfs wisselend tussen de 24 en 48 dagen, geen touw aan vast te knopen. nu wel iets beter tussen de 28 en 37, maar ben toch maar weer teunisbloemolie gaan slikken.
    ben benieuwd of het werkt?!

12. Zeepaardje

debende; moet wel helpen ja hoor ik wel vaak. gebruik nu zelf menstuasan!

berenbotje is idd ook frustrerend en geen touw aan vast te knopen! pff

13. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    toen ik met de pil was getopt was mijn cyclus netjes 28 nu laatste 3 mnd 25.
    Wachten duurt altijd lang en weer erg spannend voor iedereen.

14. Zeepaardje

toen ik stopte met pil, was die eerst gewoon 28 daarna steeds langer en nu laatste keer weer normaal ben benieuwd deze ronde:)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja haha, alleen als je zwanger wilt worden idd;)

16. Zeepaardje

lottie; wat handig dat je je cyclus al wat hebt bijgehouden dus nu ronde 1 spannend!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    berenbotje
    Zo'n lange cyclus is zeker heel frustrerend:(

debende/cyclussen
    ben al bijna de hele dag steeds aan het zoeken naar wat ik kan gebruiken om mn cyclus te verkorten, maar kom er niet uit. Monnikspeper kan, maar mag niet na je eisprong, dus is niet handig. Moet je steeds stoppen, lijkt me niet handig toch? En teunisbloemolie werkte vorig jaar ook niet bij mij en ben gestopt nadat ik las dat je het beter niet kan gebruiken als je zwanger bent. Dan zou je daar dus ook mee moeten stoppen na je ei...Ik weet het echt ff niet. Geef jij bv of kv? Ik geef nu nog 1x borstvoeding, maar hij drinkt amper iets. En voor ik zwanger was van mn zoontje (na de pilstop) waren mn cyclussen tussen de 33 en 36 dagen. Dus ook al best lang....

wolfje
    Helpt dat wat jij gebruikt?

18. Zeepaardje

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben ivm borstvoeding (en dat we toch ook niet heeeel erg lang wilden wachten met een 2e) na de bevalling niet weer aan de pil gegaan. En ik schreef dus wel steeds op wanneer ik ongi werd zodat ik t evt. wel een beetje zou weten als er te lang tussen zit en dat ik dan misschien zwanger zou zijn. Maar ja, met mijn cyclussen is daar toch geen pijl op te trekken! Ik gokte een beetje wanneer mn ei was en dan waren we voorzichtig;). Daarvoor heb ik zelfs een nog langere cyclus gehad, maar die heb ik er niet bij staan. Zal eens kijken wat dat was, moet ik gaan tellen:p

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    wolfje
    Owww, had heel je cyclussen niet zien staan omdat ze meestal onderaan staan hihi;) Maar waarom ben je met de monnikspeper gestopt dan, want je cyclus was wel heel kort toen? En waar heb je het gekocht?

Deel Deze Pagina