Jij ook !! Heel stiekem wou ik nu wel gewoon ongi zijn, dan wist ij het tenminste. Maar nog stiekemer blijf ik echt geloven dat ik nu al zwanger ben..... Moed blijven houden meiden!
ik heb mijn eisprong waarschijnlijk gehad op zondag 28 november of maandag 29 november.. (via echo gezien en ovu-testen). nu heb ik gister negatief getest met het huismerk van de apotheek. mijn temp was vanochtend 36,9 dus ook niet echt hoog kan ik er dus vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? of misschien toch te vroeg getest? hoopte zo dat het zou werken met de clomid! (moet ook niet gelijk teveel verwachten maar mijn eitje rijpte goed, de samenlevingstest was goed en we hebben errug goed geklust )
Ik denk dat je te vroeg bent, niet dat ik kan zeggen dat je zwanger bent, maar je zit nu maximaal op 11 DPO, dus als je dan positief zou testen zou dat wel erg bijzonder zijn. Wanneer had je die positieve ovutest? En wat zagen ze op de echo een gesprongen ei. Want dat wil niet zeggen namelijk dat hij ook gesprongen is wanneer de gyn zegt dat hij gesprongen is. Ik had vorige maand ook een echo en de gyn dacht dat mijn ei 4 dagen daarvoor gesprongen was, was dus niet zo (of ik heb een LF van 18 dagen) maar precies 2 weken later werd ik pas ongesteld. En je temp zegt niets zo op zichzelf. Dus het kan nog alle kanten op.
Positieve ovu-test had ik op zondagochtend 28 november.. En vrijdag 26 november was ik in het zkh voor de echo, de gyn zei dat mijn ei waarschijnlijk zaterdag of zondag ging 'springen'. Vanaf hoeveel DPO kan je ongeveer wel positief testen dan?
Als je op de 28 ste een posi ovutest hebt gehad dan springt je ei tussen de 12 en 48 uur, dus lekker breed raam zeg maar. Dus als je ei op zijn laatst is gesprongen, dus dinsdag morgen, dan kun heb je op de 14e je NOD en kun je dan testen als hij vroeger is gesprongen kun je vanaf zondag testen. en heb je je NOD dus op 12 december. Het wil niet zeggen dat je niet eerder al positief test, maar vanaf die dag mag je officieel pas testen. Dus je kan vanaf 14 DPO ongeveer positief testen.
Flora Ja vervelend he als je zo in onzekerheid zit. En ik had eigenlijk bijna geen hoop, want voel helemaal niks. DAcht voor 95% zeker te weten dat ik niet zwanger ben en dan krijg je zo'n test. DAMN! All Mag ik de test hier ook plaatsen? Kunnen jullie meeloeren... Posi testen Kan wel 11dpo. Hoor je best vaak. Maar hoeft niet!
okeej. Het was dus na 5 minuten maar binnen 30. Er staat in de handleiding"dat je na 30min niet meer mag kijken. Pfff...irritant dit haha
Hey Lydia, knuf en kopop. Hopelijk test je de 27ste positief en dan zijn er geen dipjes meer!! Sterkte tot die tijd.
dit is die van mij, iets ingezoomd dat wel....als je erg hard je best doet zie je rechts ook een streepjejejeje volgens een vriendin van mij kan het ook door mijn blaasontsteking komen dat ik niet duidelijker test .....En bedankt nu heb ik weer hoop
ik zie bij alle twee de testen van jullie een heel licht streepje hoor wel heel licht, maar een streep is een streep, toch?
JA en als ik bij jou goed tuur zie ik daar ook een streepje. Maar ja bij mij ook pas na 10 minuutjes ofzo....pompiedompiedompiedompiedompompiedom Ben nu ook nog aan het proberen mijn paper af te krijgen lukt ook echt lekker met deze top concentratie haha