pff nailey wat klote zeg !! , misschien toch kijken of er een mogelijkheid is om bij een ander zkh te komen .. hopelijk gewoon niet nodig en ben je nu gewoon lekker zwanger !! thanx voor t duimen ! x
Naliey, ik duim heel hard voor jullie! En voor alle andere dames, maar Naliey heeft het nu ff nodig.. roze streepjes.. jullie moeten haar kant op!
Zou leuk zijn temp is nog hoog, twijfel of ik zal testen zo... Telleurstelling komt er toch wel. Is t nie nu dan morgen als k ongi wordt....
nu ik ben hier weer illegaal....geen NOD meer. Hou jullie in de gaten! Voor mij geen zwanger het jaar uit, hopelijk is 2011 ons jaar dan maar weer....net zoals 2009 dat zou zijn en 2010......zucht..
hier vanochtend een eitje van 15mm dus gaat de goeie kant op ( woensdag wassie 11,5 ) op naar een eisprong !
wat ist rustig hier zeg... ik ben ff niet meer geweest maar zo rustig was t nooit... stilte voor de storm?? nu wordt het testen wel erg aantrekkelijk... volgens mijn banner 1 dag overtijd... maar ja of ik me ei heb gehad weet ik dus niet... en aangezien ik ook niks voel verder... nog ff wachten met testen enz
Spannend Naliey! Snap dat het moeilijk is om je in te houden! Maar waarschijnlijk wel beter om te wachten voor je of niet? Hoop voor je dat het gauw eens raak is! Ook voor de andere meiden die al zo lang moeten wachten natuurlijk
Nog maar weinig dames hier over. Ik hoop voor iedereen op een succesvol 2011, en voor wie nog aan de beurt moet komen, een heel mooi eind van 2010.... Zelf moet ik nog 2 daagjes wachten....... Nog geen verschijnselen, alleen dat ik 's ochtends heeeeeel even misselijk ben. Even zuchten, en dan is t weer weg... Zal wel niets zijn....