Hier op naar de volgende maand, eigenlijk zelfs de maand daarop aangezien ik ongesteld ben geworden en een fikse nierbekkenontsteking heb wordt het een kalm maandje denk ik !! Sterkte nog voor de bijna testers!!
balen Florabella! Hopenlijk knap je snel op en kun je er in de volgende ronde weer tegenaan... Hier nog geen nieuws. Maar ik heb wel het idee dat ik dit weekend ongi ga worden.
ik dacht gister plotseling ongi te worden.. 's avonds bruin bloed bij het afvegen. maar het zet niet door en mijn temp was vanochtend 37,2 nog even afwachten maar! (test gister was negatief )
Lieve meiden, Heel erg bedankt voor jullie berichtjes,dat doet me echt goed. Het gaat wel hier. Vloei echt al, maar nog steeds geen pijn. Heb ook geen idee wat me te wachten staat... @ Dominique; Voor jou ook heel veel sterkte, wat jammer dat het bij jou ook mis is gegaan.. Hoe gaat het nu met je? @ Alle andere meiden: ik duim heel erg voor jullie hoor, dat iedereen heel snel een mooie test en goede, fijne zwangerschap tegemoet gaat!! Liefs
@female - hier niets anders dan een ongesteldheid met heel veel stolsels, hoor. Ik heb een beetje krampjes en een beetje rugpijn. Fysiek stelt het niets voor - ik vermoed dat er meiden zijn die veel meer last hebben van hun normale ongesteldheid dan ik van deze miskraam. Zo ging het de vorige keer ook. Het hoeft niet perse een drama te zijn als het vroeg gebeurt. Persoonlijk valt het veel zwaarder natuurlijk.
Maar, ik ga me hier afmelden. Dit is misschien niet helemaal de plaats om het er over te hebben. Female, je kan me ook pb'en, hoor. Heel veel succes, iedereen, met het behalen van een lekkere vette streep op de test!
Hallo dames! Heb me zojuist geregistreerd op dit forum nadat ik er deze maand al veel info vandaan heb gehaald. Ik heb 11 december mijn NOD gehad en ben dus nu officieel 1 dag overtijd Ik heb mijn mirenaspiraal op 15 november laten verwijderen en heb na twee dagen, drie dagen bloedingen gehad dus volgens mijn cyclus was 11 dec mijn nod. Ben benieuwd! Eerlijk gezegt verwacht ik er nog niet zo veel van want dit is pas de eerste ronde voor ons eerste kindje
Ik ben ongi geworden dus moet naar januari! Veel succes nog voor de rest! Hopelijk veel dames zwanger het jaar uit!!