Ha Meiden! Ik wil me ook even aansluiten. Veel succes voor alle meiden toegwenst komende dagen! Is er al iemand die vandaag heeft getest of gaat testen? Als ik vandaag niet ongi wordt ga ik morgenochtend testen.....vind het heeeeel spannend!!! Ik heb tot afgelopen vrijdag gedacht dat ik niet zwanger zou worden, gewoon gevoel. Maar nu ik al op dag 31 zit vind ik het toch wel spannend hoor! Dingetjes die ik voel (denk ik : toch wel vaak plassen (heb ik ook voor ongi) hogere temp: 37,2/37,3 (normaal is tie 36,2/36,3) beetje weeig gevoel sinds gisterenavond (kan natuurlijk ook van de spanning zijn). Dussss, kan er niets van zeggen....ben benieuwd naar de andere verhalen! Groetjes!
haha follikel meting , heb Clomid om een eisprong te krijgen en dan meten ze elke keer om de paar dagen je follikel ( waar je eisprong uit komt zegmaar) tot ie springt. dus dit is goed ja
Aha, sorry, ik weet daar niets van... maar nu dus wel. Wat is dan clomid? Een soort medicijn? Super goed dat je dus een eisprong hebt nu! Helpt clomid goed?
ja is wel beter aangezien ik haast nooit een eisprong heb... hoe vaker ik nega test hoe sneller me geduld opraakt...pfff