NOD 1-15 December 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mieni, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bij een reform/ krijden drogist / gezondheidswinkel

ben er mee gestopt omdat je het na ei niet mag gebruiken en ik weet nooit wanneer me ei is...

dus vandaar iets homeopatische

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    wolfje
    ja dat is idd echt niet handig als je moet stoppen na je ei! Maar ik denk dat ik t dan toch ga nemen, dan zorg ik wel dat ik mn ei goed in de gaten hou door ovutestjes ofzo. Hoor nl wel dat t vaak helpt! Alleen wilde ik net zoeken waar je t goedkoop kan bestellen, maar het wisselt nogal

3. Zeepaardje

jsa idd
    nou ik heb ook ovu testen gedaan maar die werden niet posi... zucht

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik gebruikte ze van sensitest en ben super tevreden. Je moet ook op je lichaam letten, dan zijn ze prima te gebruiken. Als je op je vruchtbare slijm let dan kan je beginnen met testen op het moment dat je slijm begint te veranderen. Of van het gemiddelde van je cyclus uitgaan en dan een paar dagen daarvoor beginnen.

5. Zeepaardje

ja ik weet het, maar ovu tesen worden gewoon niet posi bij mij...

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is gek Wolfje, weet je wel zeker dat je een eisprong hebt dan? Of misschien is je LH piek heel kort. Ik test minder dan een halve dag positief....

Echt wel lastig ja een onregelmatige cyclus. Bij mij wisselt ie ook wat, maar tot nu toe nog binnen de perken.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    dan heb je dus ook geen eisprong!! Lh stijgt altijd
    voor n eispong...
    Testte je wel 2x per dag?

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoe komt het dan dat ze nooit posi testen bij jou? Heb wel eens ergens gelezen dat het idd niet voor iedereen werkt. Heb er zelf nog helemaal geen ervaring mee. We gaan het de komende maanden eerst zonder proberen.

9. Zeepaardje

hoi meiden heb op sommige dagen idd 2x dagelijks getest, maar het bleef een klein pennenstreepje...
    maar vorige cyclus was 27dg dus neem aan dat ik wel eisprong heb!

Ben minder op zp, heb me oma te logee... die blijft een week!

10. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He wolfje,heb je wel buikpijn bij ongi? meestal is dat een teken dat je een eisprong hebt gehad. Niet dat je er geen hebt gehad als je nooit buikpijn hebt ;) Tenminste dat lijkt me zo. En een streep is een streep lijkt me! Weet niet wat voor testjes je gebruikt?

11. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    zover ik weet mag je gewoon teunisbloemolie blijven slikken als je zwanger bent. het zelf aan te raden vanwege de goede bloedsomloop (ook naar je kindje).

ik testte met sensitest en heb daarna van een ander vaag merk (EGENS) gedaan. bij sensitest waren ze nooit superpositief, maar het andere merk is nog veel minder duidelijk. je ziet wel wanneer de lh op zijn hoogst is, maar niet een knaltest ofzo.
    gelukkig voel ik mijn eisprong tot nu toe elke ronde!

Ik geef Joey geen BV of FV meer, meneertje was er helemaal klaar mee en knibbelt liever op een broodje!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    debende
    Ik heb ze nu bij zwanger en kids besteld, omdat ze daar nog goedkoper zijn. Alleen zag ik wel vaak op foto's van anderen dat ze niet heel duidelijk worden. En sensitest word bij mij KNAL positief. Grappig hoe dat verschilt he;)

Ow dus je zoontje krijgt gewoon een bekertje koemelk of nie?

13. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @lottie ja hij eet en drinkt gewoon net als wij. wel heb ik voor hem vloeibare multivitamines erbij, om voor de zekerheid alles aan te vullen;)

hij heeft alleen nu een onstoken oogje. zoooo zielig!

14. Zeepaardje

bolbuikje; ja maar was altijd elke dag weer een pennestreepje dus niet posi...
    gebruikte sensitest en heb altijd erg last van de ongemakken van menstruatie helaas...

debende; wat naar een ontstoken oogje; heeft hij er veel last van?

15. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Debende en Lottie,
    Hier ook zwanger en kids besteld, zullen vandaag wel in de bus liggen.
    We kunnen weer testen voor de eisprong zit nu op dag 11
    Sensi vond ik ook niet zo duidelijk

Denende, wat zielig voor je mannetje.

16. Zeepaardje

ma1; hopelijk vind je je ei snel!

17. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Wolfje, hoop ik ook.

18. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    sorry ff ego.

mijn mannetje heeft er een zalfje voor gekregen.
    maar helaas is er ook nog koorts bijgekomen vanmiddag, dus het is nu echt een mini-hoopje ellende:(

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ma1
    sensi was hier juist super duidelijk! Ben daarom ook n beetje bang dat zwanger en kids minder zal zijn. Als ik in t topic over ovutesten kijk vind ik ze vaak erg onduidelijk! Maar voor die prijs valt het te proberen:)! Ik kan nog laaaang niet testen:( rot cyclus

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Debende
    ah wat sneu:( sterkte voor je kleintje!

Deel Deze Pagina