Wat ontzettend sneu ja, een ontstoken oogje en ook nog eens koorts erbij, dikke knuffel voor hem! De ovulatiestesten van Zwanger en Kids gebruik ik ook, omdat ik een korte LH piek heb zijn het bij mij ook nooit knaltesten. Als ik een vrij donker streepje heb maar ik twijfel, gooi ik er altijd nog een CB Digital achteraan, daar valt niet aan te twijfelen want die geeft een als ie positief is!
thanks voor de lieve woordjes, ik knuffel hem helemaal plat hij heeft net weer 3uurtjes geslapen en de koorts blijkt iets gezakt. dus hopelijk eet ie nu ff wat.
@debende beterschap ook namens mij! @ wolfje22 aha, er staat al wat te gebeuren? Bij mij nog niets aan de hand.
mooizo! Ik merk dat ik er ook wel erg veel mee bezig ben hoor, komt natuurlijk ook door de drukte op dit forum....!
Lottie, ik ga de digi van cb er ook maar bij gebruiken dan weet ik zeker of de test positief is. Sensi gaf bij mij geen knalstreep ik wacht even af wat de zwanger en kids doet
Je moet idd niet op dit forum komen als je rust zoekt haha. Maar vind het wel gezelliej om met zn allen te kletsen hiero @ DeBende: Gaat het al wat beter met hem?
Yeeeaaahhh! Hier ook begin vd vruchtbare dagen. Kunnen we ons eindelijk weer nuttig maken, die eerste pakweg dagen zijn zo saai
@ veel mee bezig zijn door dit forum; ja he? Dat merk ik ook. ik weet zelfs uit m'n hoofd op welke cyclusdag ik zit Maar het is ook heel leuk vind ik om er zo bewust mee bezig te zijn...
Wel heel veel info te vinden hier op het forum, heb echt al veel bijgeleerd en dat vergoot de kans natuurlijk! Verder heel erg fijn om gewoon lekker je ei kwijt te kunnen en met lotgenoten erover te beppen, aangezien de meesten het stil houden voor vrienden/familie is het zo fijn om hier gewoon ongegeneerd alles te kunnen schrijven Hier beginnen de boobies al gevoelig te worden, tepels worden al wat donkerder, zo ff ovulatietestje doen. Ik verwacht mijn ei toch wel begin volgende week.... Jaja dames, kunnen we weer aan de bak! Al zaten we al niet stil, aangezien manlief net terug is van 2 weken buitenland hihi
jij ook enjoy de klus!!! Gisteravond geklust weer en nu ff dagelijks tot ei... en dan weer om de dag en afwachten... maar hoop dat me eitje snel komt dus weer korte cyclus! Klusse
Bedenk me nu pas dat ik in t verkeerde forum zit Zie dat deze voor 1-15 dec is...stommmmmmmm hihi. Dan maar een andere zoeken. Maar ja, ik weet nog niet wanneer mn ei is. Heb n wisselende cyclus. Zou maar zou wel voor die tijd kunnen zijn...