NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    De NOD-lijst was er al zag ik, maar nog geen topic.
    Ik denk dat mijn NOD rond 1 februari is, maar kan ook net zo goed wat eerder (of juist later) zijn. De afgelopen cyclus was ineens maar 26. We zullen het zien met de ovutesten. Heb een korte lf gehad van 10 of 11 dagen maar. We zullen zien wat deze ronde ons gaat brengen!

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Denk dat het nog wel even gaat duren voordat mensen zich hier gaan melden. Mogelijk is mijn NOD ook nog eind januari i.p.v. begin februari. Ga dus nog even naar dat topic toe :)

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hallo Ritjuh,

Ik heb hetzelfde als jij. Volgens mijn cyclus van 28 dagen heb ik 26 jan. mijn NOD en volgens de cyclus van deze maand 33 dagen is dat op 4 feb. Ik huppel dus ook op en neer tussen dit forum en die van januari.

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, precies. Mn cyclus was de eerste keer na de pil 36, toen 32 en nu ineens nog maar 26 dagen. Maak me vooral zorgen over die laatste cyclus. Heb ovutesten gebruikt en op dag 10 of 11 na de ovulatie al ongi :( Dus nauwelijks een kans om in te nestelen...

5. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    morguh, thanks rittjuh! hier is ik dan ook :). Mijn cyclus varieert van 30 - 38 dagen dus wordt net feb of net niet. Maar hoop net als jullie allen helemaal niet :D

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Oh dat is wel snel ja. Lastig he. Zo weet je eigenlijk helemaal niet wanneer je eisprong is.
    Ik heb nu ook een cyclus gehad van 34 dagen, terwijl ik normaal altijd rond de 29/30 zat. Maar goed ik ben pas voor het eerst na de pil ongesteld geworden.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik werd de eerste keer na de pilstop echt ongesteld na 36 dagen. De cyclus daarna duurde 32 dagen, dus ging al beter. De laatste cyclus heb ik ovutesten gebruikt. Op dag 15 had ik een knalovutest, dus dag 16 of 17 de eisprong (dacht zelf dag 16 iets gevoeld te hebben). Daarmee komt mijn lf dus op 11 dagen. Ga deze ronde weer ovu's gebruiken. Hoop op een langere lf in ieder geval!

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag! Ik meld me hier dan ook maar :)

ik zou niet weten wat mijn NOD precies is, want dit is onze eerste ronde, maar ik ga uit van mijn cycli nadat ik was gestopt met de pil voor onze eerste en dat was over het algemeen rond de 35 dus dat heb ik maar genomen. En dat was dus 1 februari. Ik zal het wel zien of ik eerder ongesteld word of dat het langer duurt.

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hopelijk wordt je de komende 9 maanden niet meer ongi ;)

10. Maia

Maia Niet meer actief

hihi we zullen het zien ;) zou wel snel zijn :D en leuk hihi

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    JAAAAH :D We moeten gewoon allemaal op roze :p

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik meld me hier ook even! Heb net 2 cyclussen van 36 dagen achter de rug dus ga daar deze keer ook maar weer even van uit.

Ga deze cyclus ook aan de slag met ovutestjes dus ben benieuwd wat deze cyclus ons gaat brengen. Gebruiken jullie ook ovutestjes?

Hoop dat het veel roze gaat kleuren deze maand!

Liefs,
    Anita

13. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Ook ik ga met de ovutesten aan de slag. Kan mijn cyclus niet volgen (en achteraf hebben we er al 2 keer een dag naast gezeten :x) dus ben nu weleens benieuwd wat het ongeveer is. Mensen al ervaring met de ovutesten van Zwanger&Kids?

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja ik! Heb ze vorige cyclus ook gebruikt en ik vind ze echt geweldig! Het is niet heel duur en heb er maar 5 gebruikt mn vorige cyclus. Gaven echt een knalstreep bij mn piek en verder geen of een lichte lijn. Ga ze deze ronde ook weer gebruiken.

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik gebruik sinds de vorige cyclus ook ovutestjes. Heb die van Zwanger & Kids, niet duur en ze werken heel goed (bij mij in ieder geval). Hier op het forum zijn er ook veel mensen enthousiast over. Je kunt ze gewoon via internet bestellen en een dag later heb je ze in huis.
    Hoop dat het bij jou ook gaat werken! Op Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest kan je berekenen wanneer je ongeveer ermee kan beginnen. Dan ben je er zeker niet veel aan kwijt per cyclus.

16. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zo net ff getempt en zit nu op 37.0..
    heel apart aangezien ik normaal rond de gemiddelde temp van 37.4 tot 37.8 zit. Verleden maand zelfs tot vlak voor mn menstruatie..
    Misschien innestelingsdipje? Zit nu op 5dpo..

Word steeds spannender zo hahaha..

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Haha Ruttjuh, ik lijk je een beetje te achtervolgen ;)

Maar goed, als ik uit ga van een cyclus van 32 dagen (en dat is het gemiddelde van de laatste tijd) dan heb ik mijn NOD op 3 februari, spannend! Op naar de ovulatie ;)

Groetjes DutchDiva

18. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Klinkt goed Rittjuh. Ben benieuwd of het wat wordt :D.
    Schaam je niet DutchDIva iedereen volgt Rittjuh (ikke in ieder geval wel, hahahahaha). Welkom!

19. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

vandaag zit ik 4 dagen voor mijn nod,heb de k2v5 testje gedaan helaas negatief:(

Kan ik er dan van uitgaan dat de anderen ook negatief zullen zijn?
    Zit nu 10 dpo.

Pfff zo moeilijk,veel vrienden en familieleden zijn zwanger,ik wil ook zo graag,een kleintje is ook zo gewenst.

Baalde net als een stekker dat hij nog niet positief is:(
    heb er maar gelijk in totaal 6 gekocht,dan kan ik morgen en overmorgen ook nog testen,en de dag dat ik ongi moet worden(zaterdag).

Ben nu best aan het twijfelen over mijn lichaam,
    begrijp nu niet meer zo wat dat oude kleine beetje bruinbloed dan was:(

Voor alle dames die een positieve test hebben: Proficiat:D

Voor de dames die nog in spanning afwachten ik duim nog steeds hard:)

groetjes Bianca

20. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

:)oeps sorry,
    zit bij de verkeerde topic,haha moest die van januari 2011 hebben.
    Maar zal denk ik niet lang duren voordat ik me bij deze aansluit:(

groetjes Bianca

Deel Deze Pagina