Ik open maar even een nieuwe, ik zag er nog geen 1! Klets gezellig mee en hopelijk gaan we roze het nieuwe jaar in! Zet hem op meiden!
Zal me hier ook even aanmelden. Wij gaan in januari voor een tweede. Weer een spannende tijd te gemoed dus. Bij Janna heeft het een half jaar geduurd, dus ga er maar vanuit dat het nu ook wel even duurt.
@ Happy spannend he! Het is ook onze 1e ronde voor een 2e! De vorige keer was ik de 1e keer al zwanger, dit werd helaas een MK, daarna gelijk weer zwanger, dus ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat! Al ga ik niet te veel hopen. Ik zie dat jullie uk nog niet zo oud is! Leuk hoor! Zo vroeg op elkaar!
hallo ik om ook al vast aan schuiven, weet nog niet wanneer nod zal zijn maar in iedergeval in 2 de helft van januari, hopelijk vind ik dan wel een ei dmv ovutesten
Hallo meiden, Na een lange pauze nu eindelijk weer een NOD, zoals het er nu uit ziet komt die ongeveer op 20 januari uit en ik hoop dat het dan ook een NOD zal blijven
Niet zo lang als jullie maar ben wel blij dat het voorbij is nu. Hopelijk is het voor ons beide snel raak
Hallo allemaal Vanacht jammer genoeg weer ongi geworden Op 20 december start ik met mijn 4e ronde clomid 50 mg, gelukkig reageer ik er goed op. Mijn bloedwaardes & echo's waren mooi, jammer genoeg nog niet zwanger . Op 16 Jan 2011 is mijn NOD Ga voor jullie allemaal duimen!!!
helaas is het deze ronde niet goed gegaan. we gaan moet goede moet 2011 in. Heb al 2 jaar dromen dat ik op 27 jarige leeftijd zwanger zou raken. en over 10 dagen wordt ik 27. meiden dat 2011 voor iedereen een mooi wondertje mag komen.
@M4rjol3intj3 : Helaas meid. Hopelijk komt je droom uit. Fijne verjaardag alvast. @Gylaine: Balen zeg. Hopelijk is de volgende ronde jullie ronde.
Ik meld me aan... NOD is 16 december Misschien leuk om een lijstje bij te houden Ik begin wel... je kan de lijst dan kopieeren en jezelf erbij plakken 16 dec- Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje)
Heb alles maar even erin gezet zo kunnen jullie makkelijk de lijst kopieren en jezelf erbij plakken 16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) 17 jan 18 jan 19 jan 20 jan 21 jan 22 jan 23 jan 24 jan 25 jan 26 jan 27 jan 28 jan 29 jan 30 jan 31 jan