NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen!

Roosje, ik zou of op je NOD of na je NOD pas weer testen... Ik ga zowiezo na mijn NOD testen.... Bij mij duurt het nog even :)

Ehmz.. voor allen die al zwanger geweest zijn... Als je aders krijgt op je borsten, waar krijg je die dan?? Ik heb op mijn rechterborst op mijn borst linksboven een ader die goed zichtbaar is, en op mijn linkerborst op mijn tepel ineens een ader!!!!

Vannacht beroerd geslapen :( Om half 4 moest ik plassen, en was heel erg weeig, misselijk Daarna in slaap gevallen en heeeeeel erg gedroomd! :( Om half 8 opgestaan, en wederom weeig, misselijk!

Nu beneden, net een kop thee en een glas siroop van een halve liter gemaakt, want ik heb dorst!!!

2. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Zo, vandaag wordt klusdag 2 :D

Moet zeggen dat ik vorige maand mezelf er beter kon toezetten... ben net ook ziek geweest dus misschien komt het daardoor...

heb wel hoofdpijn dus heb al aspirine ingenomen.. er moeten kindjes gemaakt worden vanavond! hahahah

Heb manlief vanmorgen al een beetje warm laten draaien ... gezegd dat ik een mooi setje zal aantrekken vanavond..
    Straks met de kleine boodschappen doen..denk dat ik wat soesjes mee neem.. als voorgerecht ;)

vanmiddag ook nog een ovutest doen...hopelijk is hij al iets donkerder dan gisteren.
    Maar we hebben nog even.. ei is ma of di zeggen ze...
    Morgen is vriendlief er niet, dus dat wordt zo, ma en di gewoon elke dag klussen! (heb ik hem nog maar niet verteld..)

Verders vandaag lekker rustig aan met de kleine thuis... en genieten van het mooie (maar wel koude) weer..

En dames, ze kunnen voor jullie beter een chat uitvinden ! wat gaan die pagina's hard zeg!

@roosje31... balen meid! we gaan nog heel hard duimen dat het volgende week raak is!

3. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    @moi78 dat klinkt wel de positieve kant op te gaan... maar ja, vaak kunnen die klachten ook te maken hebben met ongi (helaas)

Had vorige maand ook veel dorst, vlagen misselijk , maar niet veel plassen..en toen werd ik helaas ongesteld..

Maar houdt moed!

Kon er maar gelijk een lampje aangaan in je buik he..als het raak was.. of gelijk kunnen testen ipv nog ruim een week (of 2) te wachten.... lang leve het vrouwenlichaam

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Eikie, je man wordt dan het hoofdgerecht en toetje :D

Wat voor leuke dingen doen jullie met je kids. Mijn zoon is nu 1,5 en hij moet op zaterdag altijd verplicht mee shoppen. Maar wil ook wel eens iets leuks met hem gaan doen.

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik heb de afgelopen maanden misselijkheid gehad een paar dagen voor nod... Alleen geen pijn in mijn borsten, en oei, die branden!! hahahaha!

Maar sinds eergisteravond die aders!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nathalie
    Lenn is wel iets jonger (13 maanden) maar doen wel regelmatig leuke dingen

-zwemmen
    -boodschappen doen (duh, logisch als je alleen bent doordeweeks haha)
    -ballorig
    -verstoppertje spelen binnen
    -gewoon stuk wandelen
    -speeltuin (niet dat hij daar speelt maar hij kijkt zo leuk naar de toestellen :D)

en binnen:
    -mama helpen schoonmaken (met een droog doekje laten spelen)
    -tikkertje
    -liedjes zingen
    -tekenen met waskrijt (waarvan het meeste om zijn mond wordt gekleurd

zo worden hier de dagen wat gevuld..

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    damn, ben nu ook ineens strontberoerd:( blijf stug gokken op een griepje;)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja ballorig zat ik ook al aan te denken, maar zal wel super druk zijn op zaterdag.
    Misschien dat ik morgen ff naar de kleine kinderboerderij bij ons in de buurt ga............ maar is wel koud :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    wij hebben dezelfde nod Roeltje :D

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha banner loopt één dagje achter:) zit nu op 7dpo.. maar aangezien de halve familie ziek thuis zit en ik gisteren een verjaardag heb geahd ga ik er van uit dat ik iets heb opgepikt (zit nog in de ontkenningsfase;)) misschien ben ik morgen zo achterlijk om een testje te wagen.. :p

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij zijn afgelopen zondag naar Ballorig geweest en hadden een enorme drukte verwacht.. Op zich was het niet heel rustig, maar de meeste kindjes waren boven de 4 jaar.. dus in het peutergedeelte (0 t/m 4 jr) was het lekker rustig dus Lenn kon daar prima spelen..

12. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh mijn liefje baalt echt.......Ik ook hoor maar ik doe gewoon dinsdag mits ik niet ongi ben nog een test en wie weet.....

En anders door naar volgende ronde en al mijn hoop op de pendels vestigen hihihi......

Zou echt heel jammer zijn maar laten we eerlijk wezen zit pas in 3e ronde en deze maand voor het eerst echt gericht geklust......Bij mijn kleine meid was ik aan de pil......dus ik mag natuurlijk niet verwachten dat dit ook zomaar "even" gaat lukken.....

Leuke dingen om te doen......

Lekker naar het bos gaan, zwemmen, kinderboerderij en fietsen.....beetje de standaard dingen eigenlijk ze zijn nog net te klein vind ik dan.......Of je pannenset geven met pollepels hahaha om 7 uur s'morgens....

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeltje, dat zou wel super zijn!!! Zeker na je onzekerheid ivm met je ei enz......

14. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    @roosje: balen!!!! Maar wat iedereen ook al gezegd heeft: wie weet heb je op/na je NOD wel een positieve test.

Ik blijf duimen (ook voor de anderen)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja weet echt niet meer wanneer ei is geweest.. donderdag en vrijdag positieve test gehad.. vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdagavond geklust.. zondag lag ik eerder in bed en kon echt niet meer wakker blijven.. ga er vanuit dat ik vrijdag ei heb gehad.. had wel wat steken links, maar of dat idd ei was.. geen idee..

7dpo is ook wel wat vroeg om echt iets te voelen denk ik.. gistermorgen had ik ook al zo'n aanval van misselijkheid..

nouja, ga er maar vanuit dat het gewoon toeval is:)

Bos is ook leuk, gaan wij zaterdag of zondag heen met Lenn.. kijken hoe hij het vindt..

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff borsten voelen echt branderig aan.. spier van borst naar oksel doet ook pijn.. :(

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Iedereen kwaaltjes :D

Ik heb nergens geen last meer van. Gisteren wel ineens weer witte dunne afscheiding (sorry) echt al heeeeeeeel lang niet meer gehad.

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen,

Roosje, wat jammer. maar gewoon nog even geduld. eigenlijk moeten we ook helemaal niet te vroeg testen wat zijn we toch nieuwsgierig. ik had gisteren ook omo wit getest.

Ga even bijlezen :)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oja Roosje
    je zit dan wel nog maar in ronde 3, maar de kinderwens wordt er niet minder om.. Ik had na de eerste ronde ook een flinke baaldag.. Je hoopt het toch.. En ik zal deze ronde net zo teleurgesteld zijn als de vorige ronde.. Je wil graag (nog) een kindje en dan is elke maand er één te veel..

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik weet nog dat ik met onze zoon in aug gestopt was en in sept zwanger ben geworden.
    Nu ben ik in nov gestopt en de teleurstelling was ook erg groot toen ik de maand erna niet zwanger was. Stiekem ga je er in je achterhoofd toch vanuit!

En wat roeltje zegt, je wens wordt er niet minder om doordat je in ronde 3 zit.

Deel Deze Pagina