Hoi! Hoelang ben je al op zoek naar een donor? Ik ken je donor verhaal niet namelijk, en was erg nieuwsgierig...
hahahaha met zulke bruine kindjes?? hihi of had je die niet gezien?? is niet erg hoor ben ook een echt nederlands opgevoed met een tikkeltje surinaamse mentaliteit, mijn vriend zegt ook altijd dat ik wit ben. die krullen zijn trouwens nep Zet ze overigens wel zelf erin, als ik zin heb hoef ik niet naar de kapper hihih
Hallo allemaal, Ik kwam dit onderwerp tegen! Mijn NOD is over 6 dagen op donderdag 3 februari! Voor mij ronde 1 voor mn eerste kindje en probeer nog geen verwachtingen te hebben, hoewel dat wel steeds moeilijker wordt.
We hadden een donor maar die had net laten weten dat door een relatie dip hij geen donor meer kon zijn.. Dus dit is onze eerste poging weer sinds vele rondes.. helaas weten we al sinds 1998 dat mijn man onvruchtbaar is. En in 1999 ben ik zwanger geweest na een KID traject in UMCU, helaas is daarna de donor wet veranderd en liep dat aantal doneren snel terug. In 2009 na een eerste poging zwanger van de donor, maar helaas ook mk. Die donor moest toen voor werk naar het buiten land en ik kwam zelf in de medische molen terecht ivm schildklier, en mislukkte pogingen met nieuwe donor, en we deden IUI in het zh in Stadskanaal, maar dat mocht in eens niet meer vorige jaar april. Nu dus weer volop aan de slag , tijd tikt door ik ben 38 dus ja....8)
@skaya welkom ik hoo dat je bij kunt houden want wordt veel geluld hier hoewel vanochtend rustig is @ricmar vind leuk om je ook hier te zien en mee klesten...voel ik mij niet zo alleen tussen die twintigers
Hahaha ja tuurlijk wel, maar bruine kindjes kunnen ook uit een half bruin-Half blank huwelijk komen toch?? Ja joh?? Is dat niet moeilijk om ze erin te zetten?
Jeetje zeg, dat is best heftig allemaal!!!!! Moest ff slikken toen ik het las als ik eerlijk ben! Vind wel dat je er heel open over bent, en dat respecteer ik echt heel erg!!! Jeetje, en nu een donor gevonden dus?? Dat lijkt me het moeilijkst...
Had helemaal nog geen voorstelling van jullie gemaakt. Wel heel leuk om de foto's te zien! @Ricmar: heb ook even twee foto's van mijn hondjes toegevoegd Aangezien bij mij de leuke man niet kwam, laat staan 'zwanger worden' heb ik me vol op mijn honden gestort.
ok dat is waar, en mijn kindjes hebben glad haar dus kan het ergens wel bedenken jah hahaha nee is niet moeilijk maar wel veel werk
Inderdaad heftig verhaal Ricmar, dapper en moedig hoe je doorzet! Ze zeggen toch dat de aanhouder wint. Mijn nicht heeft een vergelijkbaar verhaal, ook met donor uiteindelijk zwanger geworden op haar 41e. Maar pas begonnen met zwanger worden op haar 35e, kwam ook pas laat een leuke man tegen. In mijn familie zijn we allemaal laatbloeiers.
je moet het ook niet om willen draaien ik heb bijv al besloten dat zodra ik de 28 nader dat ik gewoon daar blijf haken hihi dan word ik gewoon elk jaar weer 28 hihihi
Inderdaad ... afgelopen maandag dus 34, geworden en wil je het helemaal niet meer omdraaien ... maar voel je dan plotseling wel weer jong ... zo van maar hey 43 ben ik nog lang niet
Meiden dank voor jullie respect, op zich het insemineren is niet zo moeilijk maar je moet wel een klik hebben met de donor. en vooral voor mannetje moet het goed voelen, voor hem is het dubbel moeilijk... maar ik ben trots op hem. Het insemineren doe ik wel zelf maar samen met mannetje, hij is bang dat hij me zeer doet (zo lief)