@Snelly, had gisten al even in je album zitten gluren, nu zie ik de jack! Geweldig, vierde hij/ zij daar zijn verjaardag? Hoe heten jullie honden? Die van mij Noah & Marijn
Dat was bij de eerste verjaardag van mijn zoontje. Iedereen moest verplicht een feestmuts op. Hij heet Kay
Van links naar rechts: Lady (RIP), Mirra en Micha. Wonen bij mijn moeder, er is een nieuwe herder, Senna. Heb ik geen recente foto;s van
deze is van mijn ouders een franse basset. En ze hadden ook een ijslandse herder maar die is paar maanden terug overleden
Mirra en Micha komen uit Spanje Waren daar zwerfhondjes, die in het asiel zaten te wachten op een spuitje. Ze waren 7 maanden.. Met een stichting naar NL gekomen en toen heeft mijn moeder ze geadopteerd. In eerste instantie alleen Mirra, maar Micha is haar zusje en we wilden ze niet scheiden
haha wat een leuk hondje, die Belle schattig zag nog meer leuke foto's voorbij komen.. Mofo zag de herdershond en ging gelijk in de aanval is 2 jaar terug aangevallen door de hond van de achterburen en sindsdien schijtsbenauwd voor herdershonden Oh Lenn wordt wakker.. nog even boodschappen doen, weer de helft vergeten vanmorgen
ga zo eens andere kleding aan doen, moet zo nog naar groningen ivm open dag AOC terra, even kijken waar de stagiaires op de schooldagen zitten en hoe de dieren er daar bij zitten.
@Ricmar, grappig ... ik moet vanavond naar een andere open dag. Ik werk zelf als docent op een ROC in Groningen maar niet AOC Terra. Ben helft van de week juf: groep 3&4 Donderdag en vrijdag geef ik les aan toekomstige onderwijsassistenten Geweldig al die hondjes ja!!! De chihuaha, heel mooi maar herken zeker ook wat 'rotweiller'
wat een lieffie ik ben trouwens gek op alle dieren, wilde eigenlijk wat met dieren gaan doen maar helaas hield mijn gezondheid het tegen.