ik begreep altijd dat je ovutesten niet als zwangerstest kan gebruiken... anders waren het niet 2 aparte dingen toch?
Ok ik ook maar ik ben iets jonger denk ik. Niet in die flats gewoond voor mij was het een uurtje reizen dus dat viel wel mee
Klopt, maar die dingen hebben wel steeds vaker een voorspellende gave Ik wilde eens uitproberen hoe die testen werken, gisteren ging het niet helemaal goed dus vandaag wel even volgens het boekje gedaan
@Moi: Hoe zit dat met het pendelen wil je dan mijn volledige naam of alleen mijn voornaam. Ik ben er een beetje nieuwsgierig naar
@Ricmar.....Dan heb ik gelijk een vraagje....Blijft de donor ook in jullie leven als je zwanger (en ik hoop zo snel voor jullie)bent...Of is het dan klaar om het zo te zeggen.....Of laten jullie dat aan de donor over of willen jullie dat zelf niet? Hahaha hoop vraagjes....Ik vind het heel bijzonder....ik ken namelijk niemand in mijn omgeving die via donor probeert zwanger te worden....Maar echt heel bijzonder....Blijf duimen voor jullie!!!! En over dat progamma heb ik idd zo mijn twijfels....Mannen die eigenlijk donor zijn/waren en anoniem willen blijven hebben dus gewoon nu kans dat er een kind voor de deur staat.....dat lijkt mij idd geen goede zaak voor stellen die juist via donor zwanger willen worden. De mannen willen niet voor niks anoniem blijven.....Dan heb je idd kans dat er veel mannen gaan afhaken....
Within je hebt altijd het lh hormoon in je urine, dus grote kans dat je altijd een streep krijgt, als ie echt knal is kan je zwanger bent