Dames, Ben weer bij... Heel wat honden foto's voorbij zien komen. Geen hond hier helaas, wel poezenbeesten... Oh en ook ik ben geen twintiger meer... 32 inmiddels. Ff een vraagje, vanaf mijn eisprong last van buikpijn,krampjes en veel geborrel...? Normaal is dat een teken van de ongi, maar dat is pas over 2 weken....? Merk je een ineesteling?
within heb ik de dagen rond en na mijn ei.. doet pijn he weet niet of ik er vanavond nog ben.. man komt toch op tijd thuis en hebben verjaardag.. net gegeten (nouja, Lenn heeft niet gegeten maar zitten vreten) zo even douchen, ter compensatie van de koude straal gisteren
Zal straks mijn baarmoedermond eens opzoeken.. als mijn handen opgewarmd zijn ff zoeken hoe.. Heb ik nog nooit gedaan
dan klopt je banner zeker niet helemaal, want die zegt nog 3 dagen ? Ik ben niet zo ervaren met de ovu testen.. moet het nu elke dag iets donkerder worden of is het gewoon licht, en 1xknal net voor de eisprong dag? Heb vandaag weer ovutest gedaan... net zo licht als gisteren.. dus ei is nog onderweg! Vanavond date gepland thuis...
Bij mij gaat het van 1 streep (teststreep) na beetje zichtbare 2de streep.En die 2 de streep wordt steeds donkerder en daarna ook weer lichter tot er maar 1 streep (teststreep) zichtbaar is. Ff aanpassen: Die kleurverandering is gedurende een paar dagen... Bijv: Maandag 1 streep Dinsdag een tweede lichte streep Woensdag 2 strepen donderdag weer een tweed lichte streep vrijdag 1 streep
@ Quila: Sensitest ovulatietesten kun je het beste na de volle 10 min aflezen. Niet meer na 30 minuten. Welk merk test heb je?
Ik heb de laatste maanden steeds mijn ongi afgewacht. Behalve afgelopen maand, toen was ik voor het eerst 2 dagen overtijd en toen pas een test gedaan. Vervolgens kwam de volgende dag mijn ongi... Wilde proberen er niet teveel mee bezig te zijn en daardoor teste ik niet voor mijn ongi... Die 2 weken van je eisprong na je ongi toe zijn hels... als ik dan ongi ben, dan denk ik van klaar nu weet ik het op naar de volgende ronde en kom ik de 2 weken tot mijn eisprong goed door, maar dat wachtbankje....:x
Ik had eerst sensitest. Was ik tevreden mee, nu van zwanger & kids (in prijs nog voordeliger) en lees het idd na 10 min af. Werkt echt prima allemaal. Maar denk dat je het niet helemaal terug hebt gelezen, er was een vraag over en ik heb verteld hoe het bij mij ging. Maar bedoelde de dagen voor en tijdens mijn eisprong met de kleurverandering.
Wachtbankjes zijn verschrikkelijk!!!! Ik hoop echt nog op een posi test.....ben wel verschrikkelijk onzeker nu....ik voel toch iets....of zit ik mezelf weer een partijtje gek te maken. Dat is het erge van moedernatuur....ongi en zw klachten zijn bijna hetzelfde dus je hebt geen duidelijke ja of nee......alleen als je positest.....*zucht*
Hey meiden, Even kort.. kom net uit mijn werk. Ik denk dat het niet raak is.. ovulatie test word ook lichter???
Ik test ook niet, goed he! Alhoewel ik gekke dingen heb.... Maja... Komt of een plus of een min bij mij, en dat zal ergens rond 8 feb zijn, als ik niet eerder test haha