NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, weer thuis.. toch even naar de verjaardag van de buurman gegaan.. man bleef thuis bij Lenn.. Ik kan gewoon niet met een babyfoon naar de buren, dat Lenn alleen boven is.. Nu is man naar de buurman.. was weer errug gezellig.. ben maar uurtje geweest, maar dikke lol gehad haha.. binnenkort met zn allen een avondje uit..

Zit iets heel vaags te kijken op Discovery.. die kerel kan in je onderbewustzijn ofzo..

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ben weer thuis maar wat hebben jullie een hoop gekletst, heb ik nog iets gemist? heb geen puf meer om terug te lezen.
    Beetje buikpijn:(

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meiden:$....ben alle 50 pagins aan 't lezen...wat kunnen jullie kletsen zeg dus reageeer zo nu en dan en kom vanzelf weer aan het eind

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

kijk goede actie...daar hou ik van..idd toch weer 2 hondjes gered

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ahh wat een snoesje....blaft ie wel als er iemand voor de deur staat:D

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

leuk! wat doe je dan precies...bij mij berperkt zich tot geven goede doel, collecte lopen direnbescherming,zo'n beetje alle zwerfkatten hier te eten geven, ben de plaatselijk buurhondenuitlaatservice en verzamel al het oude brood voor de waterbirds..heb zelf een klein dierentuintje hoewel de meeste RIP dus niet veel meer over.....

maar stel...als ik mijn suprsaaie baan zo kunnen opzeggen dan wil mij daar voor inzetten met dieren werken

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik run een knaagdierencentrum en daarbij geef ik mensen met een handicap (of weinig kansen tot de arbeidsmarkt) een zinvolle dagbesteding.

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

meid waar wactht je op testen...je gaat toch zeker niet in spanning zitten en jezelf gek maken:p

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb een beetje mee gekregen over anonime eof niet van een donor en dat nieuwe programma..maar is toch eigenlijk gek raar dat er toen getekend is voor anoniem en dat er nu op zoek wordt gegaan....hoop dat niet afschrikt en er genoeg blijvtn doneren, hoewel ik ook begrijp dat je tegenwoordig nie tmeer anoniem mag blijven...

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik smelt hier hihihi wat ben je lief voor de diertjes......

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

dat is ook oneerlijk:(...en ook de oude aanvragen werden niet meer geaccepteerd je had immers toestemming toch?!?. het zit vaak maar raar in elkaar het systeem

12. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit trouwens me myself & irene te kijken ........echt zo lachen

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

het lig idd aan merk ovu test die je hebt maar de meeste moeten zelfde kleur of donkerder streep hebben als controlestreep

@within...ligt idd aan de baarmoederstand..dat pijn kan doen. heb ook wel eesn maar heb dan net echt bij gehouden wanneer

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb natuurlijk ook zitten spieken bij de nieuwe fotos

mooie mensen hier allemal by the way

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb inmiddels vierkant ogen maar ga proberen alle paginas te lezen

jullie zetten ook allemaal fotos in je album waar ik natuurlijk ontzettend neiuwsgierig naar ben maar ben nog niet met allemaal dinnetje

dus ik heb verzoekjes gedaan

16. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik was net 3 maanden te laat voor wachtlijst van China (voor singles). Die ging sluiten i.v.m. olympische spelen. Geen goed aanzien voor China die op dat moment zo in de picture stond.
    China heeft geen boodschap aan een 'toestemming'.

Toestemming was van RvK (raad van kinderbescherming) die geven alleen beginseltoestemming dat je geschikt bent geacht om te mogen adopteren. Daarna kun je je inschrijven bij een bemiddelaar (wereldkinderen bijvoorbeeld). Maar goed als er dan geen mogelijkheden meer zijn dan heb je gewoon pech.
    Had alle processen doorlopen:
    -aanvraak BKA, wachtlijst voor de VIA (adoptiecursus), volgen van de VIA, medische keuring, psychologische keuring en tenslotte onderzoek van justititie, en RvK.

Maar goed, zelf zwanger worden, als het nog mag gebeuren is ook leuk. Echter heb ik zo'n angst/ raar gevoel ... draag ik al jaren met mij mee dat ik bang ben dat het bij mij niet gaat lukken.
    Misschien komt die angst wel omdat ik een tante en twee nichten heb die onvruchtbaar waren. En een nicht waar het heel moeizaam is gelopen.
    Maar ooit ooit in een grijs verleden ... ben ik eens twee weken 'zwanger' geweest. Had een positieve test op een moment dat ik nog studeerde. Was helemaal niet de bedoeling. Ik denk van de stress eromheen dat ik kindje ben verloren. Nu valt kwartje pas. Ik had een positieve test, twee weken later ongesteld. Ik dacht destijds dat die twee positieve testen gewoon een foutje waren. Nu denk ik dat ik waarschijnlijk wel even zwanger ben geweest. Nu ik dit forum zo lees.

Heel apart, ik heb meer verstand van adoptie ... omgekeerde wereld. Voor de meesten is dat de laatste stap. Bij mij begon de kinderwens met adoptie.

Heel verhaal ... bedankt voor je belangstelling :D

Maar ik ga op bed ... sleur vriend ook mee want het is 'klustijd' :D

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @alieke.....ook voor jullie geldt mooie mama zeker mooie kindjes mooie man dus kortom mooi gezin

ik had je van de week verward met bijzonder maar toen had je nog geen fotos:D

het is hier een mooie mam's en to be mama's topic
    dus als we met z'n allen over gaan naar okt mamas zoals roosje bedacht had moeten dat "mooie ' er ook tussen zetten:p

18. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen

Zie jouw album nu pas ... aan jou zie je ook niet af dat je 36 bent!!
    Niet dat 36 oud is maar moest wel even weer je leeftijd checken.
    Gezellige foto's :D

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

jij klinkt zo zwanger!!!!!!!! met al die kwaaltes en om 2120 in bed;);)

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

ik vind het het te belachelijk gewoon...er gebeurt zovee loneerlijks...ook heb jij dat hele traject door lopen om te kunnen adopteren , goed gekeuerd en utieinldeijk..sorry mevrouw gaat niet door:(....,heb ook de verhalen gehoord van de bam mamas op ander topic....die worden verhoord alsof je crimineel bent en komen als laatste aan de beurt voor zaad...ook zo raar en oneerlijk

gelukkgi heb je nu een man en kun je elke dag er voor gaan..nou ja...ald je ei er aan komt maar je snapt het...

Deel Deze Pagina