goeiemoggel dames wordt weer heerlijk geletst hier slecht slapen!! laatste dagen ik zeker ook last van ....we piekeren te veel slapeloosheid ook zo'n kwaaltje dusz....klint hoopvol voor aanal die al bartsen van ander kwalen ik heb ook last van de maan, kennen jullei dat? verleden week ook zo lekker kunnen slapen...not dus..was ook volle maan
Goedemorgen! In het kader van Kabouter plop (wat mijn zoontje constant kijkt en op de plop liedjes staat te zingen) zeg ik: KLUSSE DE KLUSSER DE KLUS, KLUSSE DE KLUSSER DE KLUS ! 2e klusronde achter de rug gisterenavond. Blijft toch leuk hoor MBT de ovutesten.. had gisteren lichte (heel) streep. Ze zeggen dat mijn ei ma of di is, dus verwacht morgen of overmorgen een vette streep! YEAH als ik nu zondag een goede vette streep heb, en ik ga zo en ma klussen.. dan ben ik op tijd toch? Heb nu wel veel minder slijm dan vorige maand.. toen had ik het wel 5 dagen achter elkaar.. gisteren niet veel gespot.. Laatste was woensdag en toen was het creme achtig.. en omdat ik nog geen dikke ovu streep heb ga ik er van uit dat ei nog moet komen. Fijn weekend allemaal en niet teveel kletsen hoor. dan moet ik zoveel bijlezen vanavond! Scheelt, vriendlief is er niet dus kan de hele avond lezen en kletsen hier !
Roosje, hoe herkenbaar. Lijkt net wel het script wat ik gisteren van m'n vriend en mij gisteravond. "nee echt volgens mij zijn ze ook veel ronder"
Hoe oud is je zoontje eikie79? Vast ouder dan die van mij, want die zegt nog niet veel, laat staan zingen... Veel plezier met klussen in elk geval Ik voel echt helemaal NIKS. Moet wel zeggen dat ik zelfs niet door had dat ik aan het bevallen was, dus misschien ben ik ongevoelig, haha. Vorige zwangerschap ging ik ook pas later wat voelen, eerste was gevoel dat ik ongesteld moest worden, dat duurde wel een paar weken voor dat over was.
We zitten al op meer dan 2500 berichten, na 5000 gaat ie dicht... We zitten nog niet eens in feb, haha
Wat een vreselijk nieuws over Jelisa!! Wat oneerlijk, 26jaar!! Klachten.. in eens allemaal weg!! Heeel af en toe een zeur door mijn borsten maar verder niks meer.. hmmm..
Goedemorgen, Ik durfde vanochtend gewoon niet naar de wc....want stel je voor dat ik dan ongi word.....gelukkig niet ongi....zow de zenuwen gieren soms echt door mijn lijf!!!! @Moi, ben ook elke keer zo moe als ik wakker wordt, alsof ik heel de nacht gefeest heb....was maar waar hihihi
Niet teveel stressen roosje, dat helpt niet mee Jaaaaa ik ben kapot! Heb ook gigantisch hoofdpijn, en ik vraag me af of ik ibuprofen of paracetamol kan nemen...
We gaan gewoon heeeeeeel hard ons best doen hahaha.....denk dat het ons geen moeite gaat kosten.....we kunnen er ook een marathon tegenaan gooien hahahaha
zo, boodschappen voor de hele week zijn binnen, de was is opgehangen en werkkleding van mn man zit in de wasmachine.. Lenn heeft net een koekje gegeten met wat drinken dus die kan met zijn speelgoed aan de gang.. Slapen Ben de enige die heerlijk slaapt geloof ik haha.. wordt echt niet wakker hoor 's nachts, behalve als Lenn huilt.. Ik ga liggen, lees nog wat en val zo in slaap kwaaltjes vaag, alles is weg borsten nog wel wat gespannen, maar goed, alleen als ik er op let, anders merk ik het niet.. Vanmorgen misselijk opgestaan.. Niet vanwege een evt. zwangerschap, maar had gewoon honger Dus vandaag niks wat op een zwangerschap kan duiden.. Zegt niks, bij Lenn had ik met 5 weken alleen onwijs zere borsten, meer niet.. Zo, ik vind het nu wel tijd voor een kopje thee.. Tot straks!